مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

جواز کسب فروش فرش | عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه ای

چه راه هایی برای دریافت جواز کسب فروش فرش وجود دارد؟ تولید و فروش فرش های ماشینی یک‌شغل پردرآمد در کشور به شمار می‌رود و میزان تقاضا برای این شغل بسیار زیاد است. برای تولید فرش‌های ماشینی و موکت‌ قطعه‌ای نیاز به تخصص زیادی نیست چون این دو محصول توسط دستگاه‌های مخصوص تولید می‌شوند و به همین خاطر است که به این فرش‌ها ماشینی گفته می‌شود. برای فعالیت در رسته شغلی عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای می بایست جواز کسب دریافت کنید که در ادامه توضیحات کامل‌تری در این خصوص داده شده است، با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


 منبع: جواز کسب عمده فروشی فرش

جواز کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه ای از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه ای زیر مجموعه اتحادیه صنف فروشندگان فرش ماشینی و موکت با کد آیسیک ۵۱۳۲۱۳ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر جواز کسب صادر می‌شود:

  • فروشنده فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای
  • تبدیل کننده موکت رول به قطعه‌ای و پادری دوز

شرایط دریافت مجوز کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه ای

برای دریافت جواز کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای می‌بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می‌باشند:

  • حداقل مساحت برای رسته یک ۹و رسته دو ۳۰متر مربع است.
  • مقرر شدن دفتر عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای در طبقات فوقانی بلامانع است.
  • لوازم و ابزار کار باید طبق ضرورت و عرف اتحادیه باشند.
  • دارا بودن چرخ ریشه دوزی و چرخ زیگزاگ برای رسته دو الزامی است.

مراحل دریافت پروانه کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه ای

برای دریافت مجوز عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای از اتحادیه باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه 4۲۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 8000000ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب چقدر است؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این حوزه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب  چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان‌های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: جواز کسب عمده فروشی فرش

مجوز فروش پلاستیک | جواز کسب خرده فروشی پلاستیک ، نایلون و ملامین

آیا می‌دانید چطور باید مجوز فروش پلاستیک بگیرید؟ فروش محصولات پلاستیکی و نایلونی امروزه با رونق بسیار خوبی مواجه گردیده است و از آنجایی که محصولات پلاستیکی قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارند، بسیار پر فروش هستند. خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملانین می‌تواند یک شغل پرسود برای افراد به شمار رود. در ادامه قصد داریم در خصوص دریافت جواز کسب برای خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین توضیحات مفصلی را خدمت‌تان ارائه دهیم، با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: مجوز فروش پلاستیک

جواز کسب خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف  سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک، نایلون و ملامین با کد آیسیک ۵۲۳۸۶۹ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر جواز کسب صادر می‌شود:

  • تهیه و توزیع مواد اولیه پلاستیک و نایلون
  • فروشندگان پلاستیک، نایلون و ملامین که شامل: پلاستیک، ملامین، نایلون، مشمع پوشاکی، اسباب بازی، عمده فروشی گل پلاستیکی ظروف یکبار مصرف سلولزی
  • تولید کننده پلاستیک، نایلون و ملامین که شامل: پلاستیک ساز، ملامین ساز، نایلون ساز، دوخت مشمع و پوشاک پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف سلولزی

شرایط دریافت مجوز کسب خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین

برای دریافت جواز کسب خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین می‌بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر هستند:

  • واحد صنفی می‌بایست حداقل ۹متر مربع مساحت داشته باشد.
  • لوازم و اسباب کار باید طبق ضرورت و نوع شغل و همچنین طبق عرف اتحادیه باشند که شامل موارد زیر می‌شوند:

داشتن حداقل یک دستگاه  برس با تزریق پلاستیک، ملامین و نایلون و یا دستگاه دوخت مشمع و پوشاک پلاستیکی

  • کف موزائیک یا سیمان، نصب دستگاه‌های ایمنی، بهداشتی و حفاظتی مطابق ضوابط و مقررات مربوطه
  • در خصوص تولید ظروف غذاخوری رعایت تمامی نکات بهداشتی الزامی است

مراحل دریافت پروانه کسب خرده فروشی پلاستیک،نایلون و ملامین

برای دریافت مجوز خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۱۸۰۰۰۰۰ریال تومان و ورودیه سال اول 8۰۰۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای خرده فروشی پلاستیک، نایلون و ملامین نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی پلاستیک،نایلون و ملامین  زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند.

برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب فروش پلاستیک

جواز کسب کارواش | شرایط راه اندازی کارواش اتوماتیک

برای راه اندازی مرکز شستشوی خودرو حتما باید از اتحادیه مربوطه جواز کسب کارواش را دریافت کنید. با گسترش تولید و عرضه خودرو، بازار مناسبی برای مراکز خدماتی به اتومبیل ایجاد شده است. با وجود مشغله‌ها و نبود تجهیزات کافی در منازل برای شستشو، اغلب دارندگان خودرو ترجیح می‌دهند به کارواش برای نظافت مراجعه نمایند. بنابراین برای فعالیت در زمینه کارواش موقعیت مناسبی فراهم است. برای اطلاع از نحوه شروع و گرفتن جواز کار با ما در ادامه همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب کارواش

جواز کسب شستشو و خشکشویی اتومبیل از طرف کدام‌اتحادیه صادر می شود؟

کارواش در تهران زیر مجموعه اتحادیه دارندگان اتو سرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با کد آیسیک ۵۰۲۰۵۳ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر نیز جواز کسب صادر می شود:

  • اتو سرویس و تعمیر گاه
  • تعمیرگاه
  • خودرو شویی یا کارواش
  • موتور شویی
  • نصب کیت مخزن گاز خودرو های دوگانه سوز
  • جایگاه عرضه و فروش فرآورده های نفتی
  • کارواش داخل خودرو
  • دفتر امداد خودرو

شرایط دریافت جواز کسب کارواش یا شستشوی اتومبیل

برای دریافت جواز کسب‌کارواش می‌بایست فرد متقاضی دارای برخی شرایط باشد که این شرایط به شرح زیر هستند:

  • واحد صنفی حداقل ۴۰۰متر مربع مساحت داشته باشد.
  • وسایل و ابزار کار مطابق عرف اتحادیه باشند.
  • واحد صنفی می‌بایست دارای لوازم ایمنی مثل اطفا حریق و دارای لوازم بهداشتی باشد.
  • تمامی نکات بهداشتی حین کار رعایت شوند.
  • فرد می‌بایست از لحاظ جسمانی مشکلی نداشته باشد.

مراحل دریافت پروانه کسب شستشوی اتومبیل و کارواش

برای دریافت مجوز کارواش به راحت‌ترین روش از اتحادیه مراحل زیر را انجام دهید و یا با شماره های درج شده تماس گرفته و پرونده خود را به کارشناسان ما بسپارید.

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۴۴۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول ۸۰۰۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت، رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب کارواش

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد، رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در حوزه کارواش را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه های دریافت پروانه کسب 

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای کارواش نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز کارواش هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب کارواش زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان‌های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

منبع: جواز کسب کارواش

جواز کسب تولید کلید خام | فروش و تولید کلید خام

جواز کسب تولید کلید خام به چه کسانی اعطا می‎‌شود؟ امروزه تنوع شغلی درجامعه به گونه ای است که فرد می تواند بنا به سلیقه و علاقه خود مشغول به کار در رشته‌های مختلف شغلی شود. اما برای کار در اکثر رشته‌های شغلی می‌بایست ابتدا جواز کسب دریافت شود. جواز کسب سندی است که اطلاعات کامل فرد متقاضی و واحد صنفی او در آن ذکر شده و در واقع مجوز فعالیت او در آن رشته شغلی به حساب می‌آید.  در ادامه قصد داریم در خصوص نحوه دریافت جواز کسب یکی از رسته‌های شغلی با عنوان تولید کلید خام توضیحات مفصلی را خدمت‌تان ارائه دهیم، با ما همراه باشید و برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب تولید کلید خام

مجوز تولید کلید خانم از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

تولید کلید خام در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف تعمیرکاران قفل و کلید با کد آیسیک ۲۸۹۱۱۱ است. همچنین در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر جواز کسب صادر می‌شود:

  • کلید ساز، تعمیرکار شیشه بالابر اتومبیل، تعمیرکار قفل و کلید اتومبیل و ساختمان
  • ساخت و فروش کلید و قطعات داخلی قفل‌های ایمنی اتومبیل و ساختمان
  • تولیدکنندگان کلید خام
  • دفتر کار
  • ساخت و تکثیر انواع کلیدهای ضدسرقت اتومبیل و منازل (ریمو بلایزر)
  • تکثیر و تعمیر انواع کلیدهای کنترل ضدسرقت درب منازل، اماکن و اتومبیل

شرایط دریافت جواز کسب تولید کلید خام

برای دریافت جواز کسب تولید کلید خام می‌بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می‌باشند:

  • واحد صنفی باید حداقل دارای ۱۲متر مربع مساحت باشد.
  • صدور پروانه کسب در رسته دفتر کار صرفا جهت دارندگان پروانه کسب معتبر در ردیف سه با حداقل مساحت ۱۲متر مربع بلامانع است.
  • در دفاتر کار فروش مستقیم و تعمیر کالا ممنوع است.
  • لوازم و اسباب کار می‌بایست بر اساس ضرورت کار و طبق عرف و ضوابط اتحادیه باشند.
  • رعایت ضوابط صلاحیت فنی از وزارت کار و امور اجتماعی
  • سپردن تعهد لازم مبنی بر رعایت ضوابط و مقررات خاص نیروی انتظامی برای متصدی و شاغلین در واحدهای صنفی

 

مراحل دریافت پروانه کسب تولید کلید خام

برای دریافت مجوز تولید کلید خام از اتحادیه  مراحل زیر را باید انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارائه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۳۰۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 8۰۰۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب تولید کلید خام

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از این که مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد، رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای رسته شغلی تولید کلید خام نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب تولید کلید خام زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب تولید کلید خام

راه اندازی ماشین آلات صنعتی | طراحی ، اجرا و نصب تاسیسات و ماشین آلات صنعتی

راه اندازی ماشین آلات صنعتی توسط چه کسانی انجام می‌شود؟ طراحی و اجرای تاسیسات صنعتی با هدف رفع نیاز ساختارها و بهینه سازی مصرف انرژی صورت می‌پذیرد. در کشورهای پیشرفته جهت تحقق اهداف سازمانی و به حداکثر رساندن بازدهی در تمامی مراحل یعنی برآورد طرح، انتخاب مکان، خرید دستگاه‌ها، تهیه مواد اولیه، استخدام نیرو، تقسیم وظایف، تولید، بسته بندی، توزیع، فروش و … از متخصصین مجرب بهره می‌برند. در این مقاله برآنیم تا خدمات مهندسان در زمینه راه اندازی واحدهای صنعتی را معرفی کنیم.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: راه اندازی ماشین آلات صنعتی

راه اندازی ماشین آلات صنعتی | زمینه های کاربردی  

کاربرد طراحی مهندسی، تامین، اجرا و پیاده سازی انواع سیستم‌های تاسیسات را در مبدل‌های برودتی، سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر برج‌های خنک کننده، چیلر، هواساز، مینی چیلر، داکت اسپیلت و سیستم‌های تبخیر، فن کویل  و همچنین در موتور خانه‌های مرکزی دیگ‌های بخار، ،سیستم‌های تصفیه آب که  از نیازهای اصلی حوزه‌های مختلف صنعت و انرژی محسوب می‌شود می‌توان دید.


راه اندازی ماشین آلات صنعتی | مراحل انجام کار

فعالیت‌های مهندسی تاسیسات در دو حوزه مستقل و ترکیبی مکانیکی و الکتریکی اجرا می‌شود.

در طراحی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ابنیه‌ها و واحدهای صنعتی دینامیک، نگهداری و انتقال هدفمند مایعات و سایر سیالات از نقطه‌ای به نقطه دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد. بخش اعظم هزینه پروژه‌های صنعتی پالایشگاهی و نیروگاه‌ها صرف طراحی و پیاده سازی تاسیسات صنعتی سازه‌ها می‌شود و مهندسین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا سعی می‌نمایند بهینه‌ترین شرایط  مصرف انرژی را بمنظور کاهش هزینه‌ها در طراحی ساخت و نصب به کار گیرند.

در فرایند طراحی ابتدا براساس نیازهای صنعتی واحد، نقشه‌های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی به همراه دفترچه محاسبات مربوط به پلان‌ها تمامی وسایل و تجهیزات مکانیکی و تاسیساتی، پایپینگ، محل داکت‌ها، رایزرها و مجاری خروج تاسیسات مکانیکی بر اساس بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انتخاب می‌شود.

 

 متناسب با بخش مکانیکی طراحی و نقشه‌های الکتریکال شامل تابلوها، نحوه تامین برق، انتقال و توزیع المان‌های کنترلی آن نیز انتخاب می‌گردد. بدیهی است نیازسنجی و برآورد مصارف الکتریکی تاسیسات با توجه به زیرساخت‌های موجود طراحی می‌شود و نقشه‌ها و مشخصات فنی المان‌های الکتریکی مرتبط با طراحی و ساخت نیز ارایه می‌گردد.

عوامل موثر بر طراحی و پیاده سازی سیستم های تاسیساتی

در طراحی سیستم تاسیساتی عواملی چون هزینه‌های سرمایه گذاری، محدودیت‌های فضا، موقعیت محلی و طراحی سازه، تعداد سیستم‌های تاسیساتی مورد نیاز، ضوابط فنی، ایمنی، بهداشتی، فنی و الزامات استاندارد به عنوان عوامل موثر باید در نظر گرفته شوند.


راه اندازی ماشین آلات صنعتی | کارکرد سیستم های تاسیساتی

سیستم‌های مختلف تاسیساتی باید نیازهای پروژه را با بیشترین کیفیت تامین نماید. برای مثال کمترین وظایف یک سیستم تهویه مطبوع عبارتند از کنترل دما، رطوبت و سرعت وزش هوا و همچنین زدودن گرد و غبار، الودگی‌های هوا است که بسته به نوع سیستم تهویه مورد استفاده همانند سیستم انبساط مستقیم، سیستم انتقال حرارتی با سیال آب، سیستم انتقال حرارت با سیال هوا مانند هوا ساز، سیستم انتقال حرارتی ترکیبی با سیال هوا-آب و سیستم پمپ حرارتی مانند اسپیلت و محل و ظرفیت کاربرد دارای طراحی فنی متفاوتی است.

شرح خدمات قابل انجام تیم تخصصی کاردوک

شرح خدمات:

  • طراحی، تامین و اجرای تاسیسات تصفیه و انتقال آب و سیالات صنعتی
  • طراحی و ساخت سیستم‌های برودتی و سرمایش صنعتی شامل چیلرها، تجهیزات خشک کن هوا، سردخانه و تجهیزات مربوطه
  • طراحی، تامین و اجرای تاسیسات تولید و توزیع بخار
  • بازسازی و بهینه سازی سیستم‌های تاسیساتی موجود
  • تامین، عیب یابی، تعمیر و راه اندازی تجهیزات صنعتی مانند چیلرها، کمپرسورها، پمپ‌ها و غیره

 

نمونه پروژه های اجرا شده تیم همکار کاردوک

طراحی و اجرای تاسیسات برودتی (نگهداری مواد قابل اشتعال) کارخانه پتروشیمی. نگهداری مواد اشتعال پذیر یکی از حساس‌ترین بخش‌های مجتمع‌های پتروشیمی می‌باشد که با توجه به نوع ماده شرایط نگهداری شامل دما و رطوبت بسیار مهم بوده باید در محدوده مجاز حفظ شود. از سوی دیگر خطر اشتعال و انفجار این مواد بر نوع تجهیزات و حساسیت آن‌ها می‌افزاید.


طراحی و اجرای تاسیسات برودتی (تونل انجماد، پیش سرد و نگهداری) کارخانه تولید مواد پروتئینی.


صنایع غذایی جهت انجماد سریع محصولات، وتاسیسات برودتی حین فرآیند به دماهای پایین و شدت بالای برودت نیازمند هستند که با توجه به شرایط دمایی و نوع محصول تولیدی سرعت انجماد و نگهداری طی مراحل پیش سرمایش و فریزینگ صورت می‌پذیرد.


راه اندازی ماشین آلات صنعتی | سیستم تصفیه و انتقال آب

جهت تامین آب مورد نیاز جهت فرآیندهای صنعتی با خواص فیزیکی مشخص شامل سختی هدایت و … ، لازم است فرآیند تصفیه و انتقال آب طراحی و اجرا گردد. در این راستا از سیستم‌هایی چون اسمز معکوس و فیلتری‌های پلیمری و کربنی استفاده می‌شود.


خدمات قابل ارایه  کاردوک به پروژه های عمرانی، طرح‌ها و بنگاه‌های صنعتی

  • تهیه طرح‌ها و پلان‌های فنی و طرح اقتصادی تاسیسات صنعتی توسط متخصصین کارآمد
  • ارایه خدمات در انتخاب قطعات و تجهیزات تاسیسات مطابق با طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی نصب و راه‌اندازی تاسیسات ابنیه، پروژه‌های عمرانی، طرح‌ها و بنگاه‌های صنعتی   

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: راه اندازی ماشین آلات صنعتی