مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

طرح توجیهی الکل طبی

طرح توجیهی الکل طبی جهت دریافت مجوزهای لازم برای شروع کار و یا ارائه به سایر ارگان ها ضروری است. ایالات متحده بزرگترین تولیدکننده اتانول در جهان است که بیش از 15.7 میلیارد گالن در سال 2019 تولید کرده است.  ایالات متحده و برزیل 84درصد از اتانول جهان را تولید می‌کنند. تولید اتانول جهانی به طور پیوسته از حدود 90 میلیارد لیتر در سال 2013 به 115 میلیارد لیتر در سال 2019 افزایش یافته بود. انتظار می‌رود با افزایش تقاضای اتانول در چین میزان تولید در سال 2020 افزایش پیدا کند. کل تولید اتانول برزیل در سال آینده میلادی با رشد 7درصدی به 35.5میلیارد لیتر خواهد رسید. با این رقم برزیل همچنان پس از آمریکا (با 51میلیارد لیتر) دومین تولیدکننده بزرگ اتانول دنیا می‌باشد. بیشترین مصرف اتانول در برزیل با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی برای تامین سوخت است. ایران به علت کشت چغندر و نیشکر دارای مزیت تولید الکل از ضایعات کارخانه‌های تولید قند می‌باشد. با صرفه‌ترین گزینه برای تولید اتانول استفاده از ملاس چغندر است. هر چند که از ملاس سایر محصولات کشاورزی از جمله خرما، گندم، نیشکر نیز می‌توان اتانول تولید نمود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی الکل اتانول ارائه داده‌ایم. برای تهیه و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.




منبع: طرح توجیهی الکل طبی


  ادامه مطلب ...

طرح تولید اسانس های گیاهی

طرح تولید اسانس های گیاهی به منظور مطالعه و امکانسنجی یک واحد تولیدی برای تولید و بسته بندی اسانس از گیاهان دارویی نوشته می شود و در آن بازار فروش، واردات و صادرات، واحد های فعال، منابع تامین مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز مورد بررسی قرار می گیرد. احداث این واحد با توجه به رویش گیاهان مختلف در نقاط مختلف کشور امکان پذیر می باشد.در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری را از طرح تولید اسانس های گیاهی به دست آورید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.




منبع: طرح تولید اسانس های گیاهی

  ادامه مطلب ...

طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار

طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار توسط کارشناسان کاردوک نوشته می شود. هدف از تولید اسانس ها استفاده از آن ها به عنوان طعم دهنده و معطر کننده در سیگار است؛ ضمن اینکه اسانس ها منجر به خنک شدن سیگار نیز می شوند. از مهم ترین اسانس های مورد استفاده در تولید سیگار، مانتول است که در خود توتون، روی کاغذ و فیلتر سیگار استفاده می شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار از روش های مختلفی استفاده می شود. در صورتی که مایل هستید پیرامون طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار اطلاعات بیشتری را کسب کنید، تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.




منبع: طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار


  ادامه مطلب ...

طرح تولید نانو الیاف

طرح تولید نانو الیاف به منظور امکان سنجی طرح و همینطور جذب منابع مالی توسط کارشناسان با تجربه در این زمینه نوشته می شود. با توجه به خواص و کاربردی که نانو الیاف و فیلترهای تولید شده از آن ها دارند، در صنایع پزشکی، پتروشیمی و … به آن ها نیاز است و پیش بینی می شود که در سال های آینده میزان تقاضای صنایع مختلف به این محصول نیز افزایش پیدا کند. با فعالیت بر اساس این طرح می توان اقدام به تولید محصول در داخل کشور نمود و آن را با قیمتی مناسب تر نسبت به نمونه های وارداتی جهت استفاده در صنایع مختلف تامین کرد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید نانو الیاف تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.




منبع: طرح تولید نانو الیاف


  ادامه مطلب ...

طرح تولید الیاف کوتاه نایلون

طرح تولید الیاف کوتاه نایلون توسط کارشناسان مجرب کاردوک به منظور امکانسنجی مالی، فنی، بازار و سیستمی محصول صورت می گیرد. از الیاف کوتاه نایلون در سیستم نساجی و دیگر زمینه ها استفاده می شود. این الیاف از خواص بسیاری از جمله رنگ پذیری، ثبات ابعادی و … برخوردار هستند و از قابلیت جایگزینی با الیاف طبیعی بهره مند می باشند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه طرح تولید الیاف کوتاه نایلون می باشید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.




منبع: طرح تولید الیاف کوتاه نایلون

  ادامه مطلب ...