مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

انتخاب نام شرکت

انتخاب نام برای شرکت یکی مهم‌ترین کارهایی است که صاحبان مشاغل و کارآفرینان باید با دقت کامل آن را انجام دهند. در واقع نام شرکت بیانگر اصل و هویت کسب و کار شماست و این باعث می‌شود دیگران با شنیدن نام شرکت، پی به فعالیت‌ و محصولاتی ببرند که شما در آن زمینه فعال هستید. پس در عین سادگی انتخاب اسم دارای حساسیت بالایی است که با توجه به فرهنگ و انتظارات جامعه، نام مناسب انتخاب می‌شود. در ادامه قوانین و نکات مربوط به انتخاب اسم شرکت آورده شده است.


برای دریافت خدمات در زمینه انتخاب نام برای شرکت می‌توانید با مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: انتخاب نام شرکت


  ادامه مطلب ...

طرح توجیهی تولید پودر سیر با گرید دامی

طرح توجیهی تولید پودر سیر با گرید دامی برای تولید یکی از پرمصرف ترین چاشنی های غذا طراحی و نوشته می شود. سیر دارای خواص متعددی است که امروزه محققان پیرامون استفاده از پودر سیر با گرید دامی در غذای دام و طیور نتایج مثبتی را منتشر کرده اند. بطور مثال استفاده از سیر منجر به تقویت سیستم ایمنی مرغان تخم‌گذار می‌گردد و از کلسترول موجود در زرده تخم مرغ نیز می کاهد. بد نیست بدانید در کشورهای خارجی به منظور بهبود بیماری های تنفسی حیوانات خانگی شامل سگ و گربه از پودر سیر استفاده می شود. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید پودر سیر با گرید دامی هستید، برای اطلاع از تمامی جزئیات این طرح تا انتهای مقاله همراه ما باشید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: طرح توجیهی تولید پودر سیر با گرید دامی


  ادامه مطلب ...

طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی

طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در زندگی امروزی و افزایش میزان استفاده از آن، می تواند کسب و کار پرسودی باشد. در دهه های گذشته،  استفاده از دستمال کاغذی چندان رایج نبود و مردم نیز ضرورتی برای استفاده از آن احساس نمی کردند و همواره دستمال های پارچه ای و گلدوزی شده در جیب و یا کیف خود داشتند. اما به تدریج این الگوی مصرف تغییر پیدا کرد، به طوری که امروزه کم تر کسی از دستمال های پارچه ای استفاده می کند. دستمال کاغذی در انواع مختلف جیبی، بسته بندی های بزرگ و کوچک در خانه ها، ادارات و … مورد استفاده قرار می گیرد. دستمال کاغذی دارای نقش موثری در رعایت بهداشت است و منجر به سهولت نظافت فردی می شود. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی ارائه کرده ایم.

بیشتر بخوایند : نوشتن طرح توجیهی 



منبع: طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی


  ادامه مطلب ...

طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF)

طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF) برای تولید یکی از فرآورده های چوبی پرکاربرد طراحی و نوشته می شود. ام دی اف نوعی تخته فیبر است که علاوه بر داشتن خواص دیگر اوراق فشرده چوبی همانند تخته خرده چوب و یا نئوپان، تخته فیبر سخت و … دارای برخی خواص دیگر نیز هست. هدف اولیه از تولید MDF استفاده از آن به عنوان ورق فشرده چوبی بوده است اما امروزه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از آن در کاربردهای گسترده‌ای به عنوان جایگزین چوب استفاده می شود. علاوه بر این ام دی اف ها به عنوان روکش برای دیگر ورق های فشرده مورد استفاده قرار می گیرند که علاوه بر زیبایی، سبب افزایش دوام و ماندگاری محصولات تولید شده در محیط هایی همچون آشپزخانه می گردد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید روکش چوب از ام دی اف ( MDF) هستید، برای بررسی تمامی جوانب طرح توجیهی آن تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. برای سفارش طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اطلاع از طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید. 



منبع: طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF)


  ادامه مطلب ...

مدیریت فرآیندهای کسب و کار چیست

مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا همان BPM شامل تکنیک‌هایی است که مدیریت، طراحی و تحلیل کسب و کارها را پشتیبانی می‌کند. با بزرگ و پیچیده شدن فرایندهای اداری، مالی و فنی در بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی مدیران شرکت‌ها برای تحقق رسالت و وظیفه خود که همانا تمهیدات دستیابی به بهره‌وری منابع است، ملزم به استفاده و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مختلف هستند. این نرم‌افزارها ضمن تبدیل فرایند دستی به الکترونیک، انجام فعالیت و نظارت بر فعالیت‌های سازمانی را ساده‌تر می‌کنند. بنابراین فناوری اطلاعات همگام با نیاز حوزه اقتصادی راه حلی جامع در قالب بسته‌های نرم‌افزاری ارائه داده است. برای آشنایی با مزیت‌ها و کاربرد نرم‌افزارهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره مدیریت کسب و کار می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: مدیریت فرآیندهای کسب و کار چیست

  ادامه مطلب ...