مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

خط تولید پارچه های بی بافت | فرایند و تکنولوژی تولید انواع پارچه های نبافته

تولید پارچه های بی بافت پیوندی نیاز به تکنولوژی بالا دارند. این پارچه ها از الیاف مختلف ساخته می‌شوند. با دستگاه‌های نساجی الیاف منسوجات بدون بافت مستقیما به روش‌های مختلف تبدیل به پارچه شده و هیج عملیات بافندگی برای تولید نیاز ندارند. برای اتصال الیاف فرآیندهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا لایه تولید شده تثبیت شود. منسوجات نبافته بر اساس کاربردهای مورد نیاز طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات از منسوجات نبافته نازک و سبک وزن تا غیربافته‌های ضخیم و بادوام، برای  کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. در ادامه تولید منسوجات نبافته به روش ‌های مختلف را شرح داده‌ایم.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: خط تولید پارچه های بی بافت | فرایند و تکنولوژی تولید انواع پارچه های نبافته

  ادامه مطلب ...

کابل فشار قوی | ساخت کابل های ولتاژ بالا مقاوم در برابر خوردگی

کابل فشار قوی یا ولتاژ بالا با استفاده از تکنولوژی خاصی، امکان انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژهای بالا را فراهم می‌کنند. دانش به کار رفته در این کابل ها، موجب مهار میدان الکتریکی حاصل از ولتاژ قوی می‌شوند. بنابراین عدم تولید این محصول بر اساس استانداردها می‌تواند موجب آسیب به مصرف کننده شود. برای اطلاع از استانداردهای کابل های فشار قوی کلیک کنید. در ادامه نیز جهت آشنایی با روند تولید کابل های ولتاژ بالا با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: کابل فشار قوی | ساخت کابل های ولتاژ بالا مقاوم در برابر خوردگی


  ادامه مطلب ...

انواع کفپوش | معرفی انواع کفپوش های مورد استفاده در ساختمان

با توجه به اهمیت زیبایی و طراحی در معماری داخلی ساختمان‌ها نیاز به تولید انواع کفپوش ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. کفپوش‌ها علاوه بر زیبایی از ملزومات مورد نیاز ساختمان به شمار می‌آیند بیش از ده‌ها نوع کفپو‌ش صنعتی متناسب با نیاز در دنیا تولید می‌شود که در سازه‌های اداری، مسکونی و تجاری به کار می‌روند. افزایش بازار مصرف زمینه ساز توسعه تکنولوژی و به کارگیری انواع کفپوش است تا متقاضیان با توجه به نیاز و سلیقه خود بتوانند از آن ها استفاده کنند. جهت تولید هر کدام از محصولات می توانید برای نوشتن طرح توجیهی از کارشناسان کاردوک خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تولید و سرمایه مورد نیاز راه اندازی تولید از کارشناسان کاردوک می‌توانید با شماره 02166418908 ماس بگیرید.



منبع: انواع کفپوش | معرفی انواع کفپوش های مورد استفاده در ساختمان


  ادامه مطلب ...

استاندارد کفپوش PVC | ویژگی‌ها و استاندارد های انواع کفپوش PVC

اطلاع از استاندارد کفپوش PVC جهت دستیابی به کیفیت مناسب محصول و جلب اعتماد مصرف کنندگان و رعایت کلیه نکات مربوط به کنترل کیفیت محصول، ضروری است. برای آشنایی با آزمون ها و استانداردهای تولید کفپوشPVC در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: استاندارد کفپوش PVC | ویژگی‌ها و استاندارد های انواع کفپوش PVC


  ادامه مطلب ...

طرح توجیهی تولید سیم و کابل | خلاصه طرح تولید سیم و کابل مسی

از طرح توجیهی تولید سیم و کابل مسی که توسط متخصصان کاردوک تهیه می‌شود می‌توانید جهت ارائه به ارگان‌ها مورد نظر استفاده نمایید. این طرح با توجه به مصرف سرانه انرژی به ویژه نقش انرژی الکتریکی در صنایع نوشته شده است. با توجه به نقش ویژه برق در صنایع پیشرفته می‌توان نتیجه گرفت که خون رگ‌های جهان صنعتی انرژی الکتریکی است و نقش سازنده تولید، انتقال، توزیع و کنترل نیروی برق مشخص می‌باشد. تولید مس به نقل از دیتا گلوبال با رشد 1.9درصدی در سال 2020 به 21میلیون تن می‌رسد. رشد تولید در چین حدود 6 درصد پیش بینی شده است و علی رغم مشکلات اقتصادی در شیلی و پرو در حال حاضر 40درصد عرضه جهانی مس را به خود اختصاص داده‌اند. برای سفارش  و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می‌توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.




منبع: طرح توجیهی تولید سیم و کابل | خلاصه طرح تولید سیم و کابل مسی


  ادامه مطلب ...