مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

طرح تولید آداپتور

طرح تولید آداپتور با هدف امکان سنجی اقتصادی، فنی، بازار و … تولید یک منبع تغذیه طراحی و نوشته می شود. آداپتور وسیله ای است که ولتاژ بالا برای استفاده در دستگاه های حساس الکترونیکی را کاهش می دهد. جریان و ولتاژ دارای گونه های مختلفی می باشند و آداپتورها جریان و ولتاژ برق متناوب AC را به ولتاژ خطی مستقیم و پایدار DC تبدیل می کنند. این عمل در باطری ها نیز اتفاق می افتد اما از نظر اقتصادی استفاده از آداپتورها توجیه اقتصادی بیشتری دارید. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید آداپتور می باشید، جهت بررسی تمامی جوانب طرح تولید آداپتور تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح تولید آداپتور


  ادامه مطلب ...

طرح تولید باطری موتور سیکلت

طرح تولید باطری موتور سیکلت به منظور تولید باطری های مناسب برای تامین انرژی مورد نیاز جهت استارت زدن موتور سیکلت و به حرکت درآمدن آن مورد بررسی قرار می گیرد. موتور سیکلت از وسیله های تقلیه پرکاربرد است که امروزه شاهد استفاده بسیاری از مردم از آن می باشیم. یکی از قطعات لازم و ضروری در موتور سیکلت ها، باطری آن ها می باشد که از قطعات مصرفی است؛ به طوری که هر موتور سیکلت در هر دو سال نیازمند یک باطری جدید است. در صورتی که مایل به فعالیت و سرمایه گذاری در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید باطری موتور سیکلت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.



منبع: طرح تولید باطری موتور سیکلت


  ادامه مطلب ...

طرح تولید روان کننده بتن

طرح تولید روان کننده بتن با هدف تولید محصولی برای روان کردن بتن که از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است، طراحی و نوشته می شود. از بتن به عنوان دومین ماده پر مصرف در دنیا برای ساخت اسکلت ساختمان ها استفاده می شود. روان کننده بتن نیز مهم ترین مواد افزودنی بتن می باشد که میزان مقاومت و کارایی بتن را افزایش می دهد. کارکرد روان کننده بتن به گونه ای است که بدون اینکه نیاز به تغییر نسبت آب و سیمان باشد، اسلامپ بتن را افزایش می دهد. تولید روان کننده در روش های خاصی انجام می شوند و بسیار اهمیت دارد که پس از پروسه تولید، روان کننده از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد. از غلظت های مختلف روان کننده بتن برای پروژه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید روان کننده بتن هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید روان کننده بتن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح تولید روان کننده بتن


  ادامه مطلب ...

طرح توجیهی کرج

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در کرج را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.



منبع: طرح توجیهی کرج


  ادامه مطلب ...

طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی

طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی به منظور بازیافت صحیح ضایعات الکترونیکی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست و سلامتی انسان ها و همینطور تولید طلا و نقره طراحی و نوشته می شود. تاکنون این فرآیند مهم در کشور ما به صورت رسمی دارای ظرفیت تولید نبوده است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح تولید طلا و نقره از طریق بازیافت ضایعات الکترونیکی


  ادامه مطلب ...