مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

طرح توجیهی تولید مکمل های دارویی

طرح توجیهی تولید مکمل های دارویی توسط افراد با تجربه طراحی و نوشته می شود تا بتوان به واسطه آن اقدام به دریافت مجوزهای لازم نمود و با دریافت وام های بانکی و تامین مالی، اقدام به شروع کار کرد. با توجه بیشتر افراد به مسائل مرتبط با سلامتی خود و همینطور تغییراتی که در زندگی و عادات غذایی خود ایجاد کرده اند، امروزه شاهد افزایش تقاضا برای مکمل های دارویی هستیم. کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در هر سنی، منجر به بروز بیماری ها و مشکلاتی می شود که افراد می توانند این کمبود را از طریق دریافت مواد معدنی مکمل های دارویی جبران نمایند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید مکمل های دارویی هستید، جهت بررسی تمامی جوانب طرح، تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح توجیهی تولید مکمل های دارویی


  ادامه مطلب ...

طرح تولید داروهای گیاهی

طرح تولید داروهای گیاهی پیش از اجرای طرح و پروژه نوشته می شود و هدف از آن عملی بودن و با نبودن پروژه و همینطور میزان بازدهی سرمایه می باشد. کشور ایران از نظر پوشش گیاهی بسیار غنی می باشد به طوری که اغلب گیاهان دارویی شناخته شده در جهان، در این کشور به صورت بومی و سازگار با اقلیم وجود دارند که این موضوع زمینه مناسبی را برای تولید انبوه داروهای گیاهی فراهم کرده است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، جهت آشنایی با تمامی جوانب طرح تولید داروهای گیاهی تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.




منبع: طرح تولید داروهای گیاهی

  ادامه مطلب ...

طرح تولید دارو های نوترکیب

طرح تولید دارو های نوترکیب به منظور تولید داروهایی نوشته می شود که بر اثر دستکاری های ژنتیکی و تغییرات DNA در موجودات مختلف، تولید می شوند و به نوبه خود تحول عظیمی را در تنوع فرآورده های دارویی مورد مصرف ایجاد کرده اند. فرآورده های دارویی نوترکیب، در واقع مولکول هایی با وزن بالا هستند که نسبت به مولکول های داروهای شیمایی، دارای راندمان بالاتری می باشند. این داروها جزو بی خطر ترین و هدفمندترین درمان های شناخته شده اند و بسیار دقیق عمل می کنند؛ چراکه ابتدا سلول بیمار را در بدن شناسایی کرده و به صورت هدفمند به آن حمله می کنند و به باقی سلول ها آسیبی نمی رسانند. سال هاست داروهای نوترکیب در جهان تولید می شوند و از اهداف اصلی آن ها درمان سرطان است، چراکه سلول های سرطانی نیز پروتئین های غیر طبیعی را از خود نشان می دهند که داروهای نوترکیب می توانند با شناسایی آن ها و بدون آسیب زدن به سلول های سالم، اقدام به از بین بردن سلول های سرطانی نمایند. از مهم ترین داروهای نوترکیب تولید شده در ایران می توان به هورمون رشد اشاره کرد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، جهت اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید دارو های نوترکیب، تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح تولید دارو های نوترکیب



  ادامه مطلب ...

طرح تولید آچار فرانسه

طرح تولید آچار فرانسه در ابتدای یک طرح که در حد ایده است، برای انجام مطالعات امکان سنجی طراحی و نوشته می شود تا تمامی جوانب طرح سنجیده شود و عملی بودن و بازدهی سرمایه آن مشخص گردد. آچار فرانسه نوعی ابزار است که به کمک آن می توان انواع مهره ها و پیچ های چند گوش را باز و بسته کرد، از همین رو در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا آچار فرانسه ها از آلیاژ کروم – وانادیوم ساخته می شوند، از همین رو دارای مقاومت بالایی هستند؛ البته نمونه های تولید شده از تیتانیوم نیز وجود دارد که نسبت به نمونه اولیه وزن کمتر و مقاومت بیشتری دارند. در هر دو حالت آلیاژ های به کار رفته در ساخت آچار فرانسه، به گونه ای است که از زنگ زدن آن در شرایط آب و هوایی مختلف، جلوگیری می کند. چنانچه علاقه مند به فعالیت در زمینه طرح تولید آچار فرانسه می باشید؛ برای اطلاع از تمامی جوانب طرح، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح تولید آچار فرانسه


  ادامه مطلب ...

طرح تولید اجزای سیستم ترمز خودرو

طرح تولید اجزای سیستم ترمز خودرو به منظور انجام مطالعات امکانسنجی محصول پیش از اجرای پروژه و سرمایه گذاری در این زمینه صورت می گیرد. بازار سنجی، امکان سنجی سیستمی و فنی و اقتصادی برای عملی بودن و یا نبودن پروژه انجام می شود تا سرمایه گذار متوجه شود شروع این پروژه تا چه اندازه برای او بازدهی سرمایه خواهد داشت. صنایع قطعه سازی از صنایع مادر محسوب می شوند و از آنجایی که محصول مورد بررسی در این طرح به طور مستقیم در صنعت خودرو سازی استفاده می شود، بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید اجزای سیستم ترمز خودرو تا انتهای این مقاله از کاردوک همراه ما باشید. برای تهیه طرح توجیهی صنایع خودروسازی و قطعه خودرو با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.



منبع: طرح تولید اجزای سیستم ترمز خودرو


  ادامه مطلب ...