مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

طرح توجیهی تولید آب معدنی در کوتاه ترین زمان

طرح توجیهی تولید آب معدنی به شما کمک می کند تا ذخایر طبیعی منابع آب معدنی که در مناطقی از کشور وجود دارد، به فرصتی برای سرمایه‌گذاری و صنعتی سازی تبدیل کنید. این فرصت تنها برای مناطقی است که دارای چنین مزیت طبیعی هستند. با سرمایه گذاری در این بخش می‌توانید از مزایای اقتصادی و سودآوری کلانی برخوردار شوید. به طوری که با راه اندازی فاز اول پروژه حداقل برای 18 نفر نیز به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کنید. در ادامه خلاصه ای از این طرح را شرح داده ایم. برای دریافت مشاوره کسب و کار و خرید و سفارش طرح توجیهی با مرکز کاردوک تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ایده‌ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی از مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: طرح توجیهی تولید آب معدنی





معرفی طرح توجیهی تولید آب معدنی

آب معدنی آبی زلال و بی‌بو و حاوی ترکیبات مفید طبیعی معدنی (همچون پتاسیم، کلسیم، آهن، اکسیژن) بوده و عاری از مواد مضر (مثل نیترات و آرسنیک) برای سلامتی انسان است. در فرایند تامین آب از منابع طبیعی، انتقال، تصفیه، پرکردن در ظروف، بسته‌بندی و توزیع محصول بعنوان یک کالای اقتصادی می‌باید از استانداردهای ملی ایران، مصوبات حوزه تولید و بسته‌بندی و آخرین اصلاحیه‌ها و تجدیدنظرهای تبعیت نمود.

نظر به اینکه تامین آب از منابع طبیعی همانند چشمه و چاه‌های متصل به سفره های آب زیر زمینی بدست می‌آید، پس ترکیبات آن در فصول مختلف سال باید از ثبات نسبی برخوردار بوده و با تغییر شرایط، ویژگی‌های آن نباید تغییر کند. ازدیدگاه اقتصادی واحد صنعتی تولید، فرآوری و بسته‌بندی انبوه آب معدنی می‌باید در نزدیکترین فاصله ممکن قانونی به سرچشمه آب باشد.

طرح توجیهی تولید آب معدنی با توجه به نقاضای بازار

به لحاظ افزایش تقاضا برای آب با توجه به سرانه مصرف روزانه هر فرد تا ۲ لیتر و عدم امکان تولید و بسته‌بندی آن در تمامی مناطق کشور و کشورهای همسایه (بدلیل شرایط اقلیمی خشک و محدود بودن منابع تامین آب شرب، سالم و  بهداشتی چه بصورت گاز دار و بدون گاز)، سرمایه گذاری در این طرح با شرط تامین و در دسترس بودن منابع آب قابل تایید با توجه به ظرفیت اقتصادی، موجه می‌باشد.

فرآیند تولید آب معدنی

تکنولوژی و روشهای تولید آب معدنی را می توان به سه بخش عمده تقسیم نمود .
الف) آماده‌سازی و سالم‌سازی آب

ب ) پر کردن وبسته‌بندی آب معدنی

ج) تولید ظروف و قطعات مورد نیاز جهت بسته بندی آب

کالاهای جایگزین آب معدنی

آب عنصری حیاتی برای نوشیدن وبهداشت انسان هاست، ما آن را برای تولید غذا و تامین حیات انسانی نیاز داریم. آب معدنی و آشامیدنی دارای کالاهای متعدد جایگزین همانند آب میوه‌ها، نوشابه‌های گازدار و بدون گاز، ماءالشعیر هست که ترکیب اصلی آن‌ها را نیز آب سالم تشکیل می‌دهد؛ پس عملا بازار خاص خود را دارند و جایگزنی ندارد. آب آشامیدنی به شیوه‌های مختلف نیر قابلیت غنی سازی را نیز دارد.

طرح توجیهی تولید آب معدنی | بررسی بازار و رقبا

نظر به وابستگی این تولید به وجود منابع آب سالم در ظرفیت و دبی اقتصادی و کمبود منابع آب در اقلیم‌های خشک کشور و کشورهای همسایه که غالباً با معضل تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مواجه هستند و به موازات توسعه مثبت فرهنگ مصرف استفاده از آب سالم به صورت مظروف، گستردگی کاربرد این محصول در حوزه صنایع از جمله ساختمان سازی و روند رو به رشد صنایع ساختمانی و تزئینی در داخل کشور و درک مناسب نیازهای متنوع خریداران و ضرورت صرفه جویی در میزان انرژی مصرفی، بهترین بازار هدف برای این محصول بازار داخل کشور سپس صادرات به کشورهای همسایه است.

آمار و ارقام مربوط به بازار

در حال حاضر در  کشور 292 جواز تاسیس احداث انواع آب آشامیدنی و معدنی گازدار و بدون گاز در کشور صادر شده است. از این تعداد 90 طرح با پیش بینی سرمایه گذاری 15117266 میلیون ریال و اشتعال 4088 نفر و پیش‌بینی ظرفیت تولیدی سالیانه 6312193 تن از انواع آب هست.

طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 35درصد در حال اجرا هستند. تعداد 317 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی تولید انواع آب آشامیدنی و آب معدنی بسته بندی شده در کشور وجود دارد که دارای سرمایه گذاری اسمی 38744563 میلیون ریال، اشتغال اسمی 34935 نفر و ظرفیت تولیدی سالیانه 16641668 تن هستند. از این تعداد 106 واحد صرفا آب معدنی تولید می نمایند که دارای  اشتغال  5876 نفر با سرمایه گذاری 7884303 میلیون ریال و ظرفیت تولیدی سالیانه  5478568  می‌باشد.

نیاز بازار

بدون احتساب صادرات در کشور سالیانه 58000000 تن انواع آب آشامیدنی و معدنی مورد نیاز شرب است که هم اکنون بخش بزرگی از آن توسط آب موجود در سیستم‌های لوله کشی شبکه آب‌رسانی تامین می‌گردد. همزمان این آب به مصارف بهداشتی، شتشو، آشامیدن، فضای سبز و سایر نیازمندی‌های حوزه شهر و روستا می‌رسد که علل القاعده می‌بایست از سطوح تصفیه متفاوتی به تناسب استاندارد و نوع مصرف برخوردار می‌بود.

بودجه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری

با توجه به  توان سرمایه‌گذاری، سطح تکنولوژی، محل استقرار و ظرفیت تولید در بخش‌های پرکن و بسته‌بندی آب و تولید ظروف مورد نیاز؛ سرمایه‌گذاری و اجرای طرح تولید و بسته‌بندی آب‌های معدنی گازدار و بدون گاز و یا غنی شده متفاوت است.

بر اساس مطالعات انجام شده در حال حاضر سرمایه‌گذاری ثابت تولید آب معدنی در بطری‌های 500 میلی لیتری و 1500 میلی لیتری و لیوانی با ظرفیت اقتصادی سالیانه حدود 30000تن، 96 میلیارد ریال و سرمایه در گردش 38 میلیارد ریال نیاز دارد.

نرخ بازدهی سرمایه گذاری انجام شده، بیشتر از 33 درصد بوده و کمتر از ۳ سال دوره برگشت سرمایه را خواهید داشت. در ذیل خلاصه‌ای از نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولید سالیانه 30000تن انواع ظروف پر و بسته‌بندی شده آب معدنی در سال ارائه شده است. بدیهی است با گذشت زمان و تغییر شرایط اقتصادی باید مطالعات پیش امکان سنجی و بروز رسانی انجام شود.

مشخصات عمومی طرح توجیهی تولید آب معدنی

ردیفموضوعبرآرودواحد
1زمین6800متر مربع
2زیربنا کل (تولیدی ،خدماتی و ستادی )2120متر مربع
3ماشین آلات داخلی28700میلیون ریال
4ماشین آلات خارجی81000لیر ترکیه

جدول سرمایه گذاری طرح توجیهی تولید آب معدنی

ردیفموضوعهزینه ها  (میلیون ریال )
1سرمایه گذاری ثابت96128
2سرمایه گذاری  درگردش38125
3کل سرمایه گذاری134253

شاخص های مالی

موضوعمیزان
نرخ بازده داخلی IRR4/34  درصد
دوره برگشت سرمایه13/3
نرخ بازده داخلی حقوق صاحبان سرمایه76/37 درصد

مزایای اجرای طرح توجیهی تولید آب معدنی

  • سودآوری، بازده و دوره برگشت مناسب سرمایه­ گذاری
  • مصرف گسترده و رو به رشد محصولات طرح
  • امکان صادرات این محصول در صورتی که استانداردهای لازم در تولید این محصولات رعایت شوند.
  • امکان غنی سازی آب تولیدی با گاز و مواد مغذی
  • امکان توسعه سطح تکنولوژی، افزایش ظرفیت تولید و ایجاد تنوع
  • امکان تولید و توسعه ظروف مورد نیاز بسته بندی آب

نتایج  مطالعات فنی ، اقتصادی و مالی

اخذ مجوز پهای لازم از معاونت غذا و دارو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور آب منطقه‌ای از الزامات و پیش شرط‌های اجرای این طرح است. اداره تامین زیر ساخت براساس پلان های مهندسی حوزه‌های سیل، صنعتی، مکانیکال و الکتریکی و برقراری ارتباطات فرا ملی به منظور تامین بخشی از ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز واحد از شرکت‌های خارجی از ضروریات این طرح سرمایه گذاری است.

نظر به ضرورت تنوع بخشی مستمر محصول و فرایندهای برنامه‌ریزی راه‌اندازی و اخذ پروانه واحد تحقیق و توسعه بنگاه و انخاذ تمهیدات به منظور تولید محصولات غنی شده براساس استاندارهای بهداشتی ملی و بین المللی بسیار ضروری است. اگر تصمیم به تولید چنین واحد صنعتی دارید می توانید تمامی مراحل پروژه از نوشتن طرح توجیهی ، اخذ مجوزها و تامین مالی را به مرکز کاردوک بسپارید. برای نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدها

تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارایه فرمولاسیون قابل استفاده در تولید محصولات
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره در زمینه ایده‌ و فرصت های سرمایه گذاری صنعتی با شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع: طرح توجیهی تولید آب معدنی

انواع کسب و کار

انواع مختلفی از کسب و کار وجود دارد و شناخت همه آن‌ها برای افرادی که می‌خواهند وارد دنیا تجارت شوند لازم و ضروری است. اگر قصد دارید کاری را شروع کنید باید بدانید در کدام زمینه قصد فعالیت دارید، که از طریق آن می‌توانید نوع و میزان کاری که باید انجام دهید را به راحتی شناسایی کنید و به موفقیت برسید. شما با دریافت مشاوره کسب و کار از مرکز کاردوک نیز می توانید بهترین موقعیت سرمایه‌گذاری را بیابید.

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در انوع کسب و کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع : انواع کسب و کار



انواع کسب و کار

کسب و کار به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای افراد درآمد ایجاد می‌کند. هر فعالیتی که در زمینه تولید، خرید و یا فروش صورت می‌گیرد به جهت به دست آوردن سود است. کسب و کارها به انواع و اقسام مختلفی تقسیم می‌شوند که ما در ادامه به مهم‌ترین این تقسیم‌بندی‌ها می‌پردازیم.

کسب و کارهای تولیدی

تبدیل مواد اولیه به کالایی جهت رفع نیاز متقاضیان از کسب و کارهایی است که از دیرباز وجود داشته است. تولید می‌تواند از یک اتاق کوچک شروع شود و در سطح بالاتر کارخانه‌های تولیدی قرار دارند که با مهندسی دقیق‌تر احداث و فعالیت می‌کنند.

انواع کسب و کار خانگی

یکی از انواع کسب و کارها که امروزه مورد حمایت‌های قانونی نیز قرار گرفته، کسب و کار خانگی است. در این نوع از کسب و کار افراد مشاغل مورد نظر خود را در خانه آغاز می‌کنند و به کسب درآمد می‌پردازند. کسب و کار خانگی محدودیت‌های زیادی نسبت به کسب و کارهای دیگر دارد، چون فرد باید در یک مکان کوچک و با مواد اولیه محدود کار خود را انجام دهد. این نوع از کسب و کار ویژگی‌های خاص خود را دارد از جمله؛ به راحتی راه‌اندازی می‌شود، از هر قشری می‌توانند وارد این نوع از کسب و کار شوند، به سرمایه‌ی زیاد برای شروع فعالیت نیازی ندارند و داشتن ساعات کاری منعطف از جمله ویژگی‌های این نوع از کسب و کار است. برای راه اندازی کسب و کار خانگی کلیک کنید.

انواع کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی خودش به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به دلیل گسترش اینترنت و در دسترس بودن آن، می‌تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد. این نوع از کسب و کار هم به صورت حضوری و هم به صورت دورکاری قابل انجام است. یعنی در یک نمونه از آن فرد باید برای فعالیت خود در یک مکان مشخص حضور داشته باشد و هم می‌تواند در منزل نیز فعالیت کند. البته این نوع از کسب و کار به دلیل داشتن ویژگی دورکاری در ردیف کسب و کارهای خانگی هم قرار می‌گیرد.

مزایای کسب و کار اینترنتی عبارتند از؛ در دسترس بودن، سهولت در استفاده، عدم نیاز به سرمایه‌های کلان و… می‌باشد. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و راه اندازی سایت اینترنتی کلیک کنید.

کسب و کارهای روستایی

کسب و کارهای روستایی به مشاغلی گفته می‌شوند که در روستاها صورت می‌گیرند. این کسب و کارها محصولاتی را تولید کرده و برای فروش به روستاها و شهرها فرستاده می‌شود، البته بخش مهمی از آن محصولات به مصرف داخلی روستاها می‌رسند. امروزه نیز با بیشتر شدن محصولات اُرگانیک، کسب و کارهای روستایی بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران مختلف قرار گرفته‌ است.

البته کسب و کارهای روستایی فقط شامل تولید محصولات غذایی نمی‌شود، در زمینه صنعت، کشاورزی، دامپروری و گردشگری فعالیت‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

کسب‌وکارهای خصوصی

در بسیاری از کشورهای توسعه یافته چرخ اقتصاد بر اساس فعالیت شرکت های خصوصی می‌چرخد. نگاه اقتصادانان غربی برآن است که با در اختیار گذاشتن امکانات و دریافت مالیات از بخش خصوصی بخش های مختلف اقتصادی پیشرفت گسترده‌تری خواهد داشت. از این رو در کشور ما نیز تلاش بر آن است که کسب و کارهای خصوصی قوت گرفته و بار تولید ملی بر دوش بخش خصوصی بیافتد. برای آشنایی با کسب و کارها موفق در ایران کلیک کنید.

انواع کسب و کارهای بین المللی

کسب و کارهای بین المللی نیازمند داشتن بودجه بالایی است. افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند به صادرات، واردت و تولیدات در عرصه بین المللی می‌پردازند. لازم به ذکر است شرط ورود به این نوع از کسب و کار داشتن سرمایه‌های زیاد است. از جمله مزایای آن سوددهی بالا، امکان کار به صورت برون مرزی و سفرهای ویژه کاری اشاره کرد. کسب و کارهای بین المللی در شرایطی که رونق اقتصادی وجود داشته باشد بسیار سودآور خواهد بود.

انواع کسب و کارهای دولتی

این نوع از کسب کار از طریق استخدام صورت می‌گیرد و افراد با آزمون‌های مختلف به استخدام شرکت‌ها و اُرگان‌های دولتی درمی‌آیند. تفاوت کسب و کارهای دولتی با خصوصی در تنوع پذیری آن است. کسب و کارهای خصوص و شخصی تنوع بیشتری نسبت به کارهای دولتی دارد. از مزایای کسب و کار دولتی بیمه، پرداخت‌های مشخص و در زمان‌های معین، حقوق بازنشستگی و سایر مزایایی که شامل مشاغل دولتی می‌شود.

انواع مختلفی از کسب و کارها وجود دارند که در اینجا به چند نمونه از مهم‌ترین آن‌ها پرداختیم. شرط ورود به هر کسب و کاری شناخت انواع مختلف آن است. وقتی فرد بداند که در چه نوعی از کسب و کار فعالیت می‌کند، همیشه در مسیر درست‌تری حرکت خواهد کرد.

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در انوع کسب و کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

آیا کسب و کارهای دولتی را هم می‌توان در جایگاه کسب و کار خانگی قرار داد؟

خیر. کسب و کارهای دولتی باید در محیط و مکان مشخصی انجام شوند و نمی‌توان آن را در ردیف کسب و کارهای خانگی قرار داد.

آیا کسب و کارهای بین المللی را می‌توان در ردیف دورکاری قرار داد؟

الزاماً همیشه اینطور نخواهد بود. در برخی از مواقع می‌توان برخی از وظایف کسب و کارهای بین المللی را به صورت دورکاری انجام داد. مثل خرید و فروش، مشاوره‌های مالی و برخی از چانه‌زنی‌های بین المللی.


منبع : انواع کسب و کار

طرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب خانگی | برای اجرای پروژه

طرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب، برای ایجاد یک کسب و کار در زمینه تولید آب آشامیدنی سالم می باشد. همانطور که می دانید تمامی انسان ها برای ادامه حیات نیاز به آب آشامیدنی سالم و تمیز دارند. علت این امر این است که بیش از60 درصد بدن تمامی انسان ها از آب تشکیل شده است، به طوری که کوچکترین اجزا بدون بعنی سلول ها نیز دارای آب هستند. درطرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب، هدف این است که با بالاترین بازدهی و راندمان کیفیت آب مصرفی و در نتیجه سطح بهداشت و سلامت مردم افزایش یابد که از طریق جداسازی مواید زاید و مضر آب امکان پذیر می باشد.  در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از طرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب ارائه کنیم.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: طرح توجیهی دستگاه تصفیه آب



معرفی محصول | طرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب

هدف تولید دستگاهی می باشد که تا 99 درصد بتواند ذرات و آلاینده های موجود در آب آشامیدنی را جداسازی کند. یکی از روش های تولید دستگاه تصفیه آب روش اسمز معکوس می باشد که این روش نسبت به دیگر روش ها دارای مزایای زیر است:

  • دستگاه دارای عمر طولانی تر و کیفیت بالاتری است.
  • رسوب گذاری دستگاه های تصفیه آب نیز کم تر می شود.
  • تصبیه آب به این روش راندمان بالایی دارد.
  • هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب در این روش کم تر است.
  • با تسفیه آب به روش اسمز معکوس فلزات سنگین، یون ها، ویروس ها و … از آب آشامیدنی حذف می شود.
  • از این روش برای تصفیه آب ورودی دیگ بخار، آب ورودی برج خنک کننده، تولید آب خالص برای کارخانجات مختلف و … استفاده می گردد.

فرآیند تصفیه آب اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب با فرآیند اسمز معکوس دارای دو بخش اصلی است. قسمت اول را قسمت قبل از درمان می نامند و قسمت دوم نیز سیستم اسمز معکوس است. فرآیند تصفیه آب در این دستگاه بدین صورت است که ابتدا آب وارد دستگاه می شود.

پس از وارد شدن آب به دستگاه از یک فیلتر شنی برای جدا کردن ذرات معلق در آب استفاده می شود. سپس آب وارد چند میکروفیلتر می شود تا ذرات کوچکتر نیز از آن جدا شوند و در نهایت با یک پمپ فشار قوی وارد غشا می گردد تا عوامل ایجاد بو، یون های فلزی و باکتری ها نیز از آن جدا شود. پس از اتمام فرآیند تصفیه آب، آب خارج شده از دستگاه شامل آب تصفیه شده و پساب می باشد.

دیگر تکنولوری های تولید دستگاه تصفیه آب

برای تولید دستگاه تصفیه آب، علاوه بر روشی که شرح دادیم، روش های دیگری نیز وجود دارد. از جمله تکنولوژی های رایج برای تصفیه آب آشامیدنی خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد ( که گاها به تنهایی و گاها نیز در کنار هم برای تصفیه آب به کار گرفته می شوند) :

  • فیلتر : این فیلتر ها معنولا فیلترهای کارتریجی با مش‌بندی پنج میکرون هستند و برای حذف ذرات معلق از آب استفاده می شود.
  • کربن فعال : از کربن فعال در تصفیه آب برای حذف بو، رنگ، طعم، مزه و کلر آب شرب استفاده می شود.
  • تکنولوژی غشا : این تکنولوژی نیز در تصفیه آب یون­ های فلزی مانند نیترات، نیتریت، سختی آب، باکتری ها و ویروس­ ها را حذف می کند.
  • فیلترهای سرامیکی: این فیلتر نیز باعث حذف مواد معلق، میکروب ­ها و باکتری­ ها از آب می شود.

مواد اولیه مورد نیاز

در طرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب به برخی مواد اولیه به شرح موارد زیر نیاز است:

  • فوم
  • کتانی
  • فایبر گلاس
  • فیبر مصنوعی
  • پلی کربنات درجه بهداشتی
  • پلی پروپیلن
  • شیرآلات
  • شیلنگ داخلی
  • فیلتر فیبر
  • کپسول فیلتر فیلتر کربن فعال

ارزیابی بازار

دستگاه تصفیه آب | طرح توجیهی تولید دستگاه تصفیه آب

مطابق آخرین بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته در ایران با توجه به کم شدن کیفیت آب در بسیاری از نقاط ایران و جهان و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به حوزه سلامت و تقاضا برای آب سالم، استفاده دستگاه تصفیه آب هر روزه در میان مردم بیشتر می شود. از لحاظ صادرات این محصول در صورت دارا بودن کیفیت رقابتی با محصولات مشابه می تواند جایگاه خوبی در بازار جهانی نیز پیدا کند.

معرفی کد آیسیک و تعرفه گمرکی محصول

کد آیسیک دستگاه تصفیه آب کد های 2919412625 و  2919412343 می باشد و کد تعرفه گمرکی آن  8421 است.

روش تولید محصول

به طور کلی روش تولید دستگاه تصفیه آب در چند مرحله به شرح موارد زیر خلاصه می شود.

  • مرحله اول : در مرحله اول محفظه و قطعات پلاستیکی دستگاه تصفیه آب، طراحی و تولید می شود.
  • مرحله دوم : شیرآلات تصفیه آب بر روی بدنه دستگاه تصفیه آب می باشد.
  • مرحله سوم : دیگر اتصالات دستگاه نیز توسط ابزار های مخصوص سوار بر بدنه می شود.
  • مرحله چهارم : در این مرحله جایگاه استوانه ای فیلترها و محفظه‌های بالا و پایینی دستگاه تصفیه آب به صورت جداگانه تولید می گردد.
  • مرحله پنجم : در نهایت نیز فیلتر ها را بر روی بدنه مونتاژ می کنند و محصول نهایی بسته بندی شده و روانه انبار و بازار می شود.

در صورتی که قصد شروع کسب و کار خود در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب را دارید همین حالا می توانید با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

ماشین آلات و ابزار مورد نیاز

برای تولید دستگاه تصفیه آب به برخی ماشین آلات به شرح موارد زیر نیاز است :

  • دستگاه تزریق پلاستیک
  • قالب پلاستیکی
  • دستگاه خم ورق
  • مته صنعتی
  • دستگاه گیوتین ورق
  • دستگاه جوش آرگون
  • دستگاه جوش گاز

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: طرح توجیهی دستگاه تصفیه آب

دریافت نمایندگی های پرسود چگونه امکان پذیر است؟

یکی از راه های رسیدن به ثروت دریافت نمایندگی های پرسود است. داشتن یک کسب و کار سودآور با کمترین دردسر خواسته‌‌ی هر کسی در جامعه می‌تواند باشد. برای اینکه بتوانیم هم به چرخ اقتصاد کشور کمک کنیم و هم به عنوان یک فعال اقتصادی سود بسیار خوبی از کسب و کار خود داشته باشیم، دریافت نمایندگی می‌تواند ما را به این مهم برساند. اگر شما هم می‌خواهید از طریق دریافت نمایندگی‌ کسب و کاری تازه ایجاد کنید، مشاوران مرکز کاردوک شما را برای رسیدن به این هدف راهنمایی می‌کنند.

برای دریافت مشاوره کسب و کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره  تماس بگیرید.

منبع: دریافت نمایندگی پرسود


دریافت نمایندگی های پرسود

بسیاری از افراد ضمن داشتن سرمایه لازم مطمئن نیستند که چگونه یک کسب و کاری را راه بیندازند. از طرفی شاید شما هم تمایل ندارید بارها و بارها کاری را از صفر شروع کنید. بنابراین دریافت نمایندگی های پرسود بهترین گزینه برای این دست از افراد است، تا هم در وقت خود صرفه‌جویی کنند و هم در زمان کوتاه‌تری به سود برسند. برای اطلاع از کسب و کارهای موفق کلیک کنید.

1- دریافت نمایندگی های پرسود با تحقیق و بررسی

قبل از ورود به این نوع کسب و کار حتماً در مورد آن تحقیق کنید. در این مورد از علاقه‌ی خود غافل نشوید. حتماً به سراغ کسب و کاری بروید که به آن علاقه‌مندید. دریافت نمایندگی‌هایی که با علایق شما متضاد است می‌تواند در کارتان اختلال ایجاد کند. پس انجام تحقیقات لازم قبل از هر اقدامی ضروری و مهم است.

مثلاً اگر به صنعت غذا علاقه‌مندید در این زمینه نمایندگی دریافت کنید.

2- اخذ نمایندگی با سود بالا

برای اینکه بتوانید از طریق دریافت نمایندگی سود بسیار بالایی دریافت کنید باید با سرمایه بالا کار خود را شروع کنید. شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی که نامشان به گوش همه خورده است با اعطای نمایندگی می‌توانند شما را به سود زیادی برسانند. برای دریافت این نوع از نمایندگی‌ها باید با پشتوانه قوی و زیر ساخت مناسب وارد شوید.

برای شروع کار باید به دنبال برندهایی باشید که مورد توجه عموم هستند و از جایگاه خوبی برخوردارند. این نوع از شرکت‌های معروف در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته‌اند تا با خدمات خود اعتبار خوبی به دست آورند.

سعی کنید نمایندگی شرکت‌هایی را دریافت کنید که از تیم حرفه‌ای و متخصصی برخوردار باشند. هرچقدر کیفیت شرکتی که شما نمایندگی آن را دریافت می‌کنید بالاتر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

3- دریافت نمایندگی های پرسود رایگان

برخی از شرکت‌ها نمایندگی رایگان اعطا می‌کنند. اگر سرمایه‌ شما به حد کافی نیست، می‌توانید کار خود را با دریافت نمایندگی‌های رایگان آغاز کنید. با این که این نوع نمایندگی از تنوع کمتری برخوردار است و در مواردی شما را محدود می‌کند، اما برای شروع فرصت خوبی است. البته نکته مهمی که شما باید آن را رعایت کنید این است که حتماً در مورد شرکتی که می‌خواهید نمایندگی آن را دریافت کنید، تحقیق کرده و از اعتبار آن مطمئن شوید، تا دچار ضرر و زیان نگردید.

4- هدف خود را از دریافت نمایندگی روشن کنید

شروع هر کاری نیازمند یک هدف است. ببینید که از دریافت یک نمایندگی چه هدفی دارید و قرار است چه کاری انجام دهید. می‌توانید از سؤالات زیر استفاده کنید و خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید که آیا از انجام چنین کاری مطمئن هستید و انتخاب درستی انجام می‌دهید یا نه:

  • من توانایی فروش چه چیزی را دارم؟
  • نیازهای منطقه‌ای که من در آن سکونت دارم چیست؟
  • چه محصولی بیشترین خریدار را دارد؟
  • چه شرکت‌هایی نمایندگی رایگان اعطا می‌کنند؟ چه محصولاتی تولید می‌کنند؟
  • در منطقه و یا شهری که من زندگی می‌کنم چه کمبودی وجود دارد که با کار من می‌تواند برطرف شود؟

5- بررسی وضعیت مالی

برخی افراد به دلیل کمبود سرمایه، جذب دریافت نمایندگی‌های رایگان می‌شوند. اما رایگان بودن نمایندگی به این معنا نیست که شما هیچ پولی خرج نمی‌کنید. آن‌ها به شما نمایندگی رایگان اعطا می‌کنند اما خودتان باید محل کار، ابزار و وسایل، تبلیغات و بازاریابی آن را انجام دهید که همه اینها نیازمند پرداخت پول است. متأسفانه بسیاری از کسب و کارهایی که بسته می‌شوند اغلب به دلایل مشکل مالی است. دقیقاً مشخص کنید که در چه وضعیت مالی قرار دارید و هزینه‌های پیش بینی نشده را هم در نظر بگیرید تا کسب و کار شما پُر رونق باقی بماند.

6- ریسک پذیر بودن

وقتی شما به سراغ شرکت‌هایی می‌روید که نمایندگی رایگان اعطا می‌کند باید به این نکته توجه کنید که سود کمی دارند. اصولاً رایگان بودن این نوع از شرکت‌ها به دلیل سود پایین‌شان است. حتی ممکن است به دلیل ناشناخته بودن مشتری کمتری داشته باشند و به همین دلیل هم سودشان کم است. بنابراین اگر اهل ریسک هستید وارد توافق با این شرکت‌ها شوید. چون ممکن است سود خوبی به دست نیاورید.

کوتاه سخن اینکه…

بهترین کار برای رونق کسب و کار، دریافت نمایندگی از برندها و شرکت‌های معتبر است. شما با سرمایه‌گذاری روی این کار به کسب و کار نوپای خود هویت می‌بخشید. یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت نمایندگی شرکت‌ها و سازمان‌ها این است که شما مطمئن می‌شوید سرمایه‌تان در جای درستی هزینه می‌شود. در این راه از تجربه و دانش افراد متخصص استفاده کنید تا ضمن برطرف کردن شک و تردید به شما کمک کنند که در این راه محکم‌تر قدم بگذارید. برای اطلاع ایده های کار با سرمایه کم کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره جهت راه اندازی کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره  تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

از نظر شما دریافت نمایندگی هایپر مارکت‌ها می‌تواند سودمند باشد؟

بله. هایپر مارکت‌ها گزینه بسیار خوبی برای دریافت‌نمایندگی هستند. با توجه به این اینکه این نوع فروشگاه‌ها از رونق اقتصادی خوبی برخوردارند و روز به روز در حال گسترش هستند می‌توانند انتخاب خوبی برای شروع یک کسب و کار حرفه‌ای باشند. اما با دریافت مشاوره کسب و کار می توانید به طور دقیق تر از میزان سود آتی و دیگر گزینه‌های سرمایه‌گذاری اطلاع کسب کنید.

آیا می‌توان نمایندگی چند شرکت را داشت؟

بله. با توجه به سرمایه‌تان می‌توانید نمایندگی چندین شرکت و برند معتبر را داشته باشید و از آن سود خوبی به دست آوردید. البته این کار به توان مدیریتی بالای شما نیازمند است تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.



منبع: دریافت نمایندگی پرسود

دستگاه های تولید تی بگ و دمنوش گیاهی و میوه ای

بازار جهانی چای در سال 2020 قریب به 200 میلیارد دلار آمریکا ارزش گذاری شده است و پیش بینی می‌شود تا سال 2025 به بیش از 318 میلیارد دلار برسد، اندازه بازار جهانی دمنوش‌های گیاهی نیز 3.32میلیارد دلار در سال 2020 ارزش‌گذاری شده است و انتظار می‌رود کل درآمد تاسال 2021 تا 2027؛ 4.94درصد رشد کند و به 4.65میلیارد دلار برسد که نشان از محبوبیت چای و دمنوش‌ها در سراسر جهان است. این نوشیدنی‌ها که در ابتدا به عنوان یک نوشیدنی دارویی استفاده می‌شد برای استفاده تفریحی ابتدا در زمان سلسله تانگ رواج دشات و سپس به سایر کشورهای آسیایی نیز گسترش پیدا کرد و از قرن16 نیز به اروپا آورده و در سراسر جهان گسترش یافت. در ادامه دستگاه های مورد نیاز برای تولید تی بگ و دمنوش گیاهی و میوه ای را معرفی کرده‌ایم.

دستگاه های تولید تی بگ و دمنوش گیاهی و میوه ای

  منبع : دستگاه تولید تی بگ



دستگاه های تولید تی بگ برای کدام گیاهان دارویی استفاده می‌شود؟

فرآوری گیاهان دارویی همانند تولید دمنوش‌های گیاهی باتوجه به ذخایر متنوع و غنی از گیاهان دارویی در کشور ما به عنوان یک مزیت اقتصادی می‌تواند بستر توسعه بیشتر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی باشد.

از آنجا که گیاهان دارویی منبع درآمد باارزشی هستند؛ لذا باید جهت رقابت در بازارهای جهانی به سمت فناوری‌های جدید فرآوری و بسته‌بندی در این حوزه پیش برویم و به موازت ارتقاء دانش فنی در تولید و تنوع انواع دمنوش‌های گیاهان و میوه‌ها، سطح تخصص در فرآوری، طعم‌دار نمودن و تولید ترکیبی سالم بهداشتی ارگانیگ از گیاهانی را که هم جنبه دارویی خود را حفظ و هم مشتری پسند باشند را نیز توسعه دهیم.

معرفی کدهای ISIC متعلق به محصول مورد بررسی

براساس سیستم طبقه بندی گیاهان دارویی دارای و فرآورده‌های مرتبط کدهای آیسیکی به شرح ذیل را دارد.

معرفی کدهای ISIC متعلق به محصول مورد بررسی

گیاهان مورد استفاده در تولید دمنوش‌های گیاهی و میوه‌ای انواع زیادی دارند؛ بدیهی است این گیاهان هرکدام به تنهایی و در ترکیب با یکدیگر خواص بسیار متفاوتی را ایجاد می‌کنند. برای آشنایی با انواع دمنوش‌های طعم دار شده تک گیاه، دو گیاه، سه گیاه، چهارگیاه، پنج گیاه و هفت گیاه و میوه‌ای از گیاهانی همانند بابونه، گل گاوزبان، نعناع معطر، اسطوخودوس، رزماری، ریحان، پونه کوهی، سنبل الطیب، بومادران مقاله طرح توجیهی دمنوش گیاهان دارویی را بخوانید.

فرایند و دستگاه (ماشین آلات) تولید تی بگ و دمنوش گیاهی و میوه ای

استفاده از گیاهان دارویی به عنوان مواد اولیه برای تولید انبوه  محصولات نیاز به جدا سازی، آسیاب، خشک کردن، سورتینگ، بسته بندی دارد. از این گیاهان در صنایع غذایی مختلفی همانند تولید دمنوش‌ها استفاده می‌شود.

اساس این فعالیت‌ها بر فرآوری با حفظ خواص مواد موثره مفید موجود در بخش‌های مختلف گیاهان استوار است. گیاهان دارویی جهت نگهداری طولانی مدت و کاربردهای مختلف به عنوان مواد اولیه در صنایع تبدیلی ابتدا آماده سازی، شستشو، غبار روبی، تمیز و سپس خشک می‌نمایند. لذا فروآری صنعتی گل و گیاهان نیازمند خط تولید پاکسازی و خشک کردن می‌باشد. برای خشک نمودن گیاهان تکنیک‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا طی آن رطوبت گل و گیاه گرفته شده و در نهایت محصول خشک شده با حفظ خواص اولیه را داشته باشیم.

فرایند و دستگاه (ماشین آلات) تولید تی بگ و دمنوش گیاهی و میوه ای

 

مواد اولیه تولید دمنوش ها

با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش ویژگی‌های فنی محصول، مواد اولیه اصلی تولید دمنوش را گیاهان متنوع طبیعی تشکیل می‌دهد که به صورت تی بگ بسته بندی و ارایه می‌گردد. بدیهی است در این فرایند از مواد دیگری همانند جعبه دمنوش، اسانس طبیعی، کارتن، نخ، رول opp، و بروشور نیز استفاده می‌گردد.


خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدها

تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارایه فرمولاسیون قابل استفاده در تولید محصولات
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.



منبع : دستگاه تولید تی بگ