مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

راه اندازی کسب و کار خانگی | 10 نکته که برای راه اندازی کسب و کار خانگی باید بدانید

زمانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی را به عنوان یک کارآفرین دارید؛ مهم‌ترین مسئله‌ای که با آن روبرو هستید تصمیم گیری برای انتخاب صحیح نوع فعالیت و رشته شغلی است. این انتخاب باید با توجه به زیرساخت‌های موجود، توانایی، نقاط قوت و ضعف و پیدا کردن شناختی مناسب از بازار صورت گیرد. مرحله بعدی یادگیری دانش و مهارت‌های لازم برای اجرایی نمودن کسب کار هست. در طول این سال‌ها با افراد زیادی مواجه شدیم که ایده‌های خوبی داشتند، ولی به دلیل عدم مطالعه و امکان سنجی درست و گرفتن مشاوره از متخصص بعد از صرف هزینه‌های زیاد مالی و زمان با شکست مواجه شدند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا 10 نکته مهم را که باید قبل از راه اندازی کسب و کار خانگی بدانید را توضیح دهیم. برای اطلاع از سایر فرصت‌های راه اندازی کسب و کار کلیک کنید.


برای دریافت مشاوره در زمینه راه اندازی انواع کسب و کار خانگی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.





منبع: راه اندازی کسب و کار خانگی | 10 نکته که برای راه اندازی کسب و کار خانگی باید بدانید



  ادامه مطلب ...

انواع شرکت ها | آشنایی با تفاوت انواع شرکت ها

بسیاری از موسسات بدون آن که اقدام به ثبت شرکت بکنند، در حال فعالیت تجاری هستند. اما اغلب زمانی که دو یا چند نفر با یکدیگر در حال همکاری هستند، پس از مدتی احساس نیاز به بستن قراردادی بین خود کرده و جهت رسمی کردن فعالیت تجاری شان به مراکز مربوطه مراجعه می‌کنند. اما برای این کار با سوالات اساسی رو به رو می‌شوند که تاثیر مستقیمی بر آینده تجارت آن‌ها دارد. یکی از مهم‌ترین مسائل فی‌ما‌بین طریقه تعیین مسئولیت‌ها و محدودیت‌هاست. طبق تعریف انواع شرکت ها در قانون تجارت در صورت بروز مشکل بر اساس همین قوانین به موضوع رسیدگی و از حقوق اشخاص دفاع می‌شود. در ادامه به شرح تعریف شرکت و انواع آن می‌پردازیم. جهت دریافت خدمات ثبت شرکت کلیک کنید.


برای دریافت مشاوره ثبت انواع شرکت ها می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید. 






منبع: انواع شرکت ها | آشنایی با تفاوت انواع شرکت ها


  ادامه مطلب ...

شرکت با مسئولیت محدود | راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

تحقیقات نشان می‌دهد ثبت شرکت با مسئولیت محدود از میان شرکت‌های مختلف که می‎‌توان ثبت کرد از شرکت‌های فعال و متدوال در زمینه تجارت و بازرگانی است. این نوع شرکت در تمام زمینه‌ها مثل صنعتی، مهندسی، فناوری اطلاعات و… می‌تواند فعالیت کند و محدودیتی ندارد و تمام سرمایه خود را از طریق موسسین خود تامین می‌کند.


برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت شرکت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.




منبع: شرکت با مسئولیت محدود | راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود



  ادامه مطلب ...

کارت بازرگانی چیست

بسیاری از کسانی که در کارهای تجاری (واردات و صادرات) فعالیت دارند، با کارت بازرگانی آشنایی داشته و از آن در انجام اموراتی چون ترخیص بار، ثبت سفارش، گشایش اعتبار و… استفاده می‌کنند. اما گرفتن این کارت و صرف هزینه، بدون آن که بدانید برای چه و یا چگونه باید از آن استفاده کنید، تنها اتلاف انرژی است. در حالی که با آگاهی از روش‌های آسان برای به دست آوردن کارت بازرگانی و بهره‌وری از آن می‌توانید با هزینه‌ای کم، سودهای بزرگ کسب نمایید.  

برای دریافت مشاوره از کارشناسان مرکز کاردوک جهت شروع کار و تولید می‌توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.





منبع: کارت بازرگانی چیست



  ادامه مطلب ...

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ آموزش بازاریابی دیجیتالی

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها گفته می‌شود که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می‌گیرد. با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و افزایش استفاده از موبایل و ضریب نفوذ اینترنت در سال‌های اخیر، امروزه بازاریابی دیجیتال به عنوان یک دانش و تخصص مستقل برای درآمدزایی در نظر گرفته می‌شود. جهت ارتقای مهارت فروش در دنیای مجازی می‌توانید مقاله مهارت های لازم برای مدیر فروش را مطالعه نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.





منبع: دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ آموزش بازاریابی دیجیتالی



  ادامه مطلب ...