مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

امکان سنجی بازار

امکان سنجی بازار در طرح های توجیهی بیان کننده اهمیت و ضرورت مطالعه بازار است. امکان سنجی بازار نیازمند مطالعه، جمع آوری، ثبت، تجزیه و تحلیل داده های مرتبط با بازار می باشد تا سرمایه گذاران بتوانند به کمک آن اطلاعاتی از بازار فعلی و آینده محصول مورد بررسی در طرح را به دست آوردند. اجرای یک طرح و یا پروژه به کمک منابع موجود، زمانی تحقق پیدا می کند که مفاهیم مرتبط با بازار شامل میزان تقاضای فعلی، تقاضای محصول در آینده، مزیت های واردات و صادرات محصول و … مورد بررسی قرار گرفته باشند. به همین دلیل بخشی از فرآیند مطالعات امکان سنجی اجرای یک طرح و یا پروژه، به مطالعات بازار اختصاص دارد. برای اطلاع از جزئیات امکان سنجی بازار تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.




منبع: امکان سنجی بازار


  ادامه مطلب ...

طرح تولید اتصالات پی وی سی

طرح تولید اتصالات پی وی سی با توجه به نیاز امروزی بازار به کالاهایی با ویژگی‌های کارآمدتر نسبت به نمونه‌های قدیمی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لوله‌های PVC در امور عمرانی به خصوص شهرسازی و ساختمان برای انتقال آب و پوشش سیم‌ها و موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصلات پلاستیکی به عنوان جایگزین محصولات قدیمی ساخته شده از آهن و دیگر فلزات نیز شناخته می‌شوند. اتصالات پی وی سی در بازار به نام پلیکا و با و‌یژگی‌هایی چون مقاوم در برابر ترک خوردگی، وزن پایین، قدرت انعطاف پذیری، تحمل سرما و گرمای بالا، عدم تاثیرپذیری از اسیدها معروف بوده و بیشتر از اتصالات فلزی برای انتقال مایعات و گاز کارآمد هستند. درادامه خلاصه‌ای از طرح تولید این محصول را شرح داده ایم. برای دیدن انواع طرح توجیهی کلیک کنید.



منبع: طرح تولید اتصالات پی وی سی


  ادامه مطلب ...

مکان سنجی مالی

امکان سنجی مالی و یا اقتصادی فرآیندی می باشد که باید قبل از اجرای یک پروژه انجام شود و اشاره به منافع اقتصادی پروژه دارد. در این ارزیابی تجزیه و تحلیل های مرتبط با هزینه و سود حاصل از پروژه انجام می شود. با امکان سنجی مالی، میزان بودجه، منبع موجود مالی و اثرگذاری اقتصادی پروژه پس از اجرا مشخص می گردد و به این ترتیب سرمایه گذار می تواند تصمیم خود را برای سرمایه گذاری راحت تر بگیرد. بنابراین چه در مسیر راه اندازی و شروع یک کسب و کار هستید و چه در حال گرفتن تسهیلات بانکی برای شروع کار خود می باشید، ابتدا باید اطلاعات دقیق را در مورد بازار و هزینه های مرتبط با کسب و کار خود به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات امکان سنجی مالی بیشتر آشنا شویم.



منبع: مکان سنجی مالی


  ادامه مطلب ...

مشاهده سهمیه در بهین یاب

مشاهده سهمیه در بهین یاب چگونه امکان پذیر است؟ سهمیه بهین یاب به معنای مقداری از مواد پلیمری و شیمیایی است که هر واحد تولید کننده مجاز به خرید آن در یک بازه زمانی مشخصی است. با توجه به اینکه اگر مشتریانی در طول سه ماه یا بیشتر اقدام به خرید نکنند، کد بهین یاب آن ها اصطلاحا بسته می شود؛ لازم است سهمیه بهین یاب خود را بررسی کنند. به همین دلیل سامانه بهین یاب از مشتریان خود می خواهد به صورت روزانه اقدام به مشاهده سهمیه در بهین یاب کنند تا از تعلیق احتمالی سهم خود مطلع گردند.



منبع: مشاهده سهمیه در بهین یاب

  ادامه مطلب ...

امکان سنجی چیست؟

امکان سنجی چیست؟ در یک تعریف کلی امکان سنجی به معنای تجزیه، تحلیل و بررسی تمامی فاکتورهای مرتبط با یک پروژه شامل ملاحظات اقتصادی، فنی، حقوقی و برنامه ریزی می باشد. در واقع نتیجه مطالعات امکان سنجی، میزان موفقیت یک پروژه را قبل از سرمایه گذاری مشخص می کند. مدیران شرکت ها می توانند با امکان سنجی اطلاعاتی را به دست آورند و به صورت کورکورانه وارد مشاغل پرخطر نگردند. بنابراین در یک تعریف کلی امکان سنجی به معنای ارزیابی عملی بودن و یا نبودن یک طرح پیشنهادی است. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات امکان سنجی بیشتر آشنا شویم.



منبع: امکان سنجی چیست؟

  ادامه مطلب ...