دریافت جواز کسب طباخی برای تمام کسانی که قصد فعالیت در این رسته را دارند، ضروری است. طباخی یکی از پرطرفدارترین مشاغل در ایران به شمار میرود. طباخی میتواند یک شغل پرسود برای افراد به حساب بیاید و به همین دلیل تمایل زیادی به فعالیت در این رسته شغلی وجود دارد. اگر بخواهید در این رسته به صورت قانونی فعالیت کنید میبایست قبل از انجام هرکاری ابتدا جواز کسب خود را دریافت کنید. در ادامه این مطلب نحوه دریافت جواز کسب طباخی را به طور کامل شرح دادهایم، با ما همراه باشید و برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: جواز کسب طباخی
طباخی در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف طباخان (کله پاچه، سیرابی طبخ شده و خام) با کد آیسیک ۵۵۲۴۱۱ است. در این اتحادیه برای رستههای شغلی زیر جواز کسب صادر میشود:
برای دریافت جواز کسب طباخی میبایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر هستند:
دارا بودن لباس مخصوص کارکنان، کف موزائیک با سنگ با شیب مناسب به طرف فاضلاب رو، دیوارها تا سقف کاشی با سنگبدون ترکخوردگی، مجهز به دستشویی با آب سالم لوله کشی سرد و گرم، داشتن سطل زباله دارای درب، درب توری برای محل کار و نور کافی، کولر و هواکش با سیستم تهویه مطبوع،
برای دریافت مجوز طباخی از اتحادیه میبایست مراحل زیر را انجام دهید:
در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت، رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید مینماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.
برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.
فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را میسنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر میکند.
برخی از افراد تصور میکنند که دریافت جواز برای طباخی نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همینخاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری میکنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان میباشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین میگردد.
برای دریافت مجوز کسب طباخی زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول میکشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی میتوانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: جواز کسب طباخی
نقاشی تابلو از جمله مشاغل پرطرفدار در کشور به شمار می رود و طرفداران بسیار زیادی دارد. نقاشی تابلو یک شغل هنری محسوب شده و افراد زیادی را به سمتخود جذب نموده است. برای فعالیت در این رسته شغلی جذاب و پرطرفدار می بایست حتما جواز کسب دریافت گردد. در ادامه نحوه دریافت جواز کسب نقاشی تابلو را شرح دادا ایم،با ما همراه باشید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: جواز کسب تابلو نقاشی
نقاشی تابلو زیرمجموعه اتحادیه اصناف چاپخانه داران می باشد و دارای کد آیسیک ۹۲۱۴۲۹است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:
برای دریافت جواز کسب نقاشی تابلو می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به راحتی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:
برای دریافت مجوز نقاشی تابلو از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:
در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید مینماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.
برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.
فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را میسنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر میکند.
برخی از افراد تصور میکنند که دریافت جواز برای نقاشی تابلو نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همینخاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری میکنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان میباشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین میگردد.
برای دریافت مجوز کسب نقاشی تابلو زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول میکشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی میتوانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: جواز کسب تابلو نقاشی
ماسک های سه لایه O2+ بدون دخالت دست با استفاده از بهترین پارچههای اسپان باند (25 گرماژ) با بالاترین کیفیت تولید و عرضه میشوند. ماسکها در بستههای 5 تایی استریل قرار دارند، در هر جعبه 10 بسته 5 تایی (یعنی هر جعبه 50 عدد) ماسک جا گرفته است. ماسکهای O2+ برای مشاغلی مانند دندان پزشکی، جراحی، پرسنل بیمارستان، کلینیک و سایر مراکز درمانی توصیه شدهاند.
هر دو مدل A+ و A++ قابلیتهای یکسان و با کمترین نفوذ پذیری ویروس را دارند. با این حال به دلیل استفاده از پارچههای بایکو در مدلهای A++ برای مصرف کنندگانی که در ارتباط مستقیم با بیماران و آلودگی های محیطی هستند، توصیه میشود. با شیوع ویروس کووید 19، جهت جلوگیری از روند کشنده این بیماری استفاده از پیشگیری کنندههایی که پاسخگوی نیاز جامعه باشد، ضرورت بیشتری پیدا میکند. از این رو ماسکهایی با کیفیت O2+ در حال حاضر در میان عموم مردم نیز باید توزیع شوند.
برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه تولید و استاندارد تولید دارو در ایران و دیگر کشورها میتوانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 و یا واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: ماسک های سه لایه
A+ و A++ دو نوع ماسک تولیدی این شرکت هستند که هر دو در سه لایه به صورت استریل (عبور از اشعه فرابنفش) تولید و عرضه میشوند. از مهمترین ویژگیهای آنها سبک بودن و تنفس راحت است. مصرف کننده بدون آن که احساس کمبود اکسیژن یا خفگی به او دست دهد، ساعتها می تواند از این ماسکها استفاده کند. پارچه های ضد حساسیت آن نیز مانع از ایجاد قرمزی، خارش یا التهابات پوستی میشوند. کش ها نیز برای هر سایزی، بدون آزار قابل مصرف هستند. لایه وسطی ملت دار ماسک ها باعث قرارگیری کامل بر روی صورت شده و مانع از عبور آلودگی میشود.
با توجه به شیوع ویروس کرونا متاسفانه شاهد توزیع ماسک های غیراستاندارد و بدون مجوز زیادی بودیم. در حال حاضر ماسک های مختلفی با قیمت های پایینتر اما بدون کیفیت در بازار وجود دارد که استفاده از آنها تاثیری در حفظ سلامتی ندارد. از طرفی ماسک های عرضه شده با این کیفیت نیز قیمت بسیار بالایی داشته و خرید آن ها به صرفه نیست. ماسک های O2+ با حفظ کیفیت و نیاز مشتری با به حداقل رساندن قیمت تولید و عرضه مستقیم توسط نماینده فروش به دنبال حفظ حق مشتری و ارائه بهترین خدمات است.
یکی دیگر از برتری هایی که توسط مصرف کنندگان ابراز شد، نداشتن بوی نامطبوع در این ماسک هاست. مصرف کنندگان ماسک های O2+ ابراز کردند که در زمان استفاده از سایر برندها در ابتدا بویی نامطلوب از ماسک ها استشمام می کردند که موجب آزار آنها میشد، اما ماسک های O2+ فاقد هر گونه بوی زننده بوده و استفاده از آن را آسان میکند.
| ماسک سه لایه مدل | تعداد بسته (50تایی) | قیمت واحد | حداقل خرید (تومان) | توضیحات |
1 | A++ | 20 و بیشتر | 1050 | 1،050،000 | در دو رنگ سفید و آبی |
2 | A++ | حداقل ده جعبه | 1200 | 600،00 | در دو رنگ سفید و آبی |
3 | A++ | زیر ده جعبه | 1250 | – | در دو رنگ سفید و آبی |
4 | A+ | 20 و بیشتر | 800 | 800،000 | رنگ آبی |
5 | A+ | حداقل ده جعبه | 1000 | 500،000 | رنگ آبی |
6 | A+ | زیر ده جعبه | 1100 | _ | رنگ آبی |
کاردوک در زمینههای مختلف صنعتی اعم از نوشتن طرح توجیهی و راه اندازی کارخانه، در بخشهای مختلف بازرگانی نیز فعالیت میکند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت استفاده از ماسکهای استاندارد و با کیفیت این شرکت جهت کاهش هزینه های توزیع و فروش به طور مستقیم مسئولیت پخش از درب کارخانه به سراسر ایران را به عهده گرفته است. شما با خرید از کاردوک میتوانید اطمینان داشته باشید که با نازلترین قیمت ماسک های با کیفیت اُ2پلاس را خریداری میکنید.
برای مشاهده طرح تولید ماسک کلیک کنید.
برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها میتوانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 و یا واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: ماسک های سه لایه
دفتر ارائه حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب از جمله مشاغلی است که نیاز به تخصص دارد و افراد برای اینکه بتوانند در این رشته حساس فعالیت کنند ابتدا می بایست اقدامبه کسب مهارت و تجربه نمایند. پس از اینکه فرد مهارت های لازم را کسب نمود باید جواز کسب دریافت کند و فعالیت خود زا آغاز نماید. در ادامه نحوه دریافت مجوز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب را شرح داده ایم، با ما همراه باشید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: جواز کسب دفتر حمل مواد سوختی
دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب زیر مجموعه اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری می باشد و دارای کد آیسیک ۶۰۲۳۱۹است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:
برای دریافت مجوز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:
برای دریافت مجوز دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:
در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید مینماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.
برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.
فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را میسنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر میکند.
برخی از افراد تصور میکنند که دریافت جواز برای دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همینخاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری میکنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان میباشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین میگردد.
برای دریافت مجوز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول میکشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی میتوانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
امروزه برای شروع اکثر فعالیت های شغلی می بایست جواز کسب از اتحادیه دریافت شود.دلیل اینکه فرد ملزم به دریافت جواز کسب است این می باشد که هر فرد برای انجام کار باید صلاحیت داشته باشد وبتواند کار را به درستی به انجام برساند که متقاضی با دریافت جواز کسب صلاحیت خود را به اثبات می رساند و اتحادیه نیز او را تایید می نماید.در ادامه قصد داریم در مورد نحوه دریافت جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور توضیحات کامل تری را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.
منبع: جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی
خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور زیر مجموعه اتحادیه صنف تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و بهداشتی و دامی می باشد و دارای کد آیسیک ۵۲۳۸۳۹است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:
برای دریافت مجوز کسب رسته شغلی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و … می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:
برای دریافت مجوز مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:
در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید مینماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.
برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.
فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را میسنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر میکند.
برخی از افراد تصور میکنند که دریافت جواز برای خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی و لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همینخاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری میکنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان میباشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین میگردد.
برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و لوازم دام و طیور زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول میکشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی میتوانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.
برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.