مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

جواز کسب طباخی | شرایط گرفتن پروانه کله پاچه ای

دریافت جواز کسب طباخی برای تمام کسانی که قصد فعالیت در این رسته را دارند، ضروری است. طباخی یکی از پرطرفدارترین مشاغل در ایران به شمار می‌رود. طباخی می‌تواند یک شغل پرسود برای افراد به حساب بیاید و به همین دلیل تمایل زیادی به فعالیت در این رسته شغلی وجود دارد. اگر بخواهید در این رسته به صورت قانونی فعالیت کنید می‌بایست قبل از انجام هرکاری ابتدا جواز کسب خود را دریافت کنید. در ادامه این مطلب نحوه دریافت جواز کسب طباخی را به طور کامل شرح داده‌ایم، با ما همراه باشید و برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: جواز کسب طباخی

جواز کسب طباخی از طرف کدام‌اتحادیه صادر می شود؟

طباخی در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف طباخان (کله پاچه، سیرابی طبخ شده و خام) با کد آیسیک ۵۵۲۴۱۱ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر جواز کسب صادر می‌شود:

  • کله پز و سیرابی فروش
  • سیرابی فروش
  • عمده فروشی کله و پاچه و سیراب خام

شرایط دریافت جواز کسب طباخی

برای دریافت جواز کسب طباخی می‌بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند.  این شرایط به شرح زیر هستند:

  • واحد صنفی باید حداقل ۳۲متر مربع مساحت داشته باشد.
  • رعایت ضوابط بهداشتی محیط کار و بهداشت فردی و سلامت کارکنان الزامی است که شامل موارد زیر می‌شود:

دارا بودن لباس مخصوص کارکنان، کف موزائیک با سنگ با شیب مناسب به طرف فاضلاب رو، دیوارها تا سقف کاشی با سنگ‌بدون ترک‌خوردگی، مجهز به دستشویی با آب سالم لوله کشی سرد و گرم، داشتن سطل زباله دارای درب، درب توری برای محل کار و نور کافی، کولر و هواکش با سیستم تهویه مطبوع،

  • لوازم و اسباب کار می‌بایست طبق عرف اتحادیه باشند که شامل موارد زیر می‌شوند: دیگ آلومینیومی مناسب با نوع شغل، میز و صندلی، بشقاب، چنگال و نمکدان به تعداد کافی

مراحل دریافت پروانه کسب طباخی

برای دریافت مجوز طباخی از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد که حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارائه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه 250 هزار تومان و ورودیه سال اول 800 هزار تومان)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت، رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب طباخی

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه چقدر است؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای طباخی نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب طباخی زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب طباخی

جواز کسب نقاشی تابلو | مدارک لازم برای تمدید پروانه نقاشی

نقاشی تابلو از جمله مشاغل پرطرفدار در کشور به شمار می رود و طرفداران بسیار زیادی دارد. نقاشی تابلو یک شغل هنری محسوب شده و افراد زیادی را به سمت‌خود جذب نموده است. برای فعالیت در این رسته شغلی جذاب و پرطرفدار می بایست حتما جواز کسب دریافت گردد. در ادامه نحوه دریافت جواز کسب نقاشی تابلو را شرح دادا ایم،با ما همراه باشید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب تابلو نقاشی

جواز کسب نقاشی تابلو از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

نقاشی تابلو زیرمجموعه اتحادیه اصناف چاپخانه داران می باشد و دارای کد آیسیک ۹۲۱۴۲۹است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • چاپخانه داران
  • حروفچینان
  • جعبه سازان دارای ماشین چاپ
  • تعمیرکاران ماشین آلات چاپ
  • فروشندگان ملزومات چاپ
  • سازندگان قالب های تیغ برش و جعبه و کارهای چاپی
  • تولید کنندگان مرکب چاپ
  • دفتر کار
  • تابلوساز نئون و پلاستیک
  • تابلو و خطاط تابلو( نئون، پلاستیک و پارچه ای)
  • نقاشی تابلو( نئون، پلاستیک، پارچه ای)
  • طراحی و برش شبرنگ
  • طراحی گرافیک فلکس

شرایط دریافت جواز کسب نقاشی تابلو

برای دریافت جواز کسب نقاشی تابلو می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به راحتی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • داشتن گواهی صلاحیت فنی از مراجع ذیربط الزامی است.
  • واحد صنفی می بایست حداقل هشت متر مربع مساحت داشته باشد.
  • رعایت ضوابط ایمنی محیط کار الزامی می باشد.
  • لوازم و ابرار کار با توجه به نظر و عرف اتحادیه تعیین می شوند.

مراحل دریافت پروانه کسب نقاشی تابلو

برای دریافت مجوز نقاشی تابلو از اتحادیه  می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۱۵۵۰۰۰۰ریال تومان و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب نقاشی تابلو

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای نقاشی تابلو نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب نقاشی تابلو زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب تابلو نقاشی

ماسک سه لایه استریل اُ2 پلاس با بهترین متریال

ماسک های سه لایه O2+ بدون دخالت دست با استفاده از بهترین پارچه‌های اسپان باند (25 گرماژ) با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. ماسک‌ها در بسته‌های 5 تایی استریل قرار دارند، در هر جعبه 10 بسته 5 تایی (یعنی هر جعبه 50 عدد) ماسک جا گرفته است. ماسک‌های O2+ برای مشاغلی مانند دندان پزشکی، جراحی، پرسنل بیمارستان، کلینیک و سایر مراکز درمانی توصیه شده‌اند.

هر دو مدل A+  و A++ قابلیت‌های یکسان و با کمترین نفوذ پذیری ویروس را دارند. با این حال به دلیل استفاده از پارچه‌های بایکو در مدل‌های A++ برای مصرف کنندگانی که در ارتباط مستقیم با بیماران و آلودگی های محیطی هستند، توصیه می‌شود. با شیوع ویروس کووید 19، جهت جلوگیری از روند کشنده این بیماری استفاده از پیشگیری کننده‌هایی که پاسخگوی نیاز جامعه باشد، ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. از این رو ماسک‌هایی با کیفیت O2+ در حال حاضر در میان عموم مردم نیز باید توزیع شوند. 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه تولید و استاندارد تولید دارو در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 و یا واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: ماسک های سه لایه

مشخصات و ویژگی های ماسک های سه لایه O2+

A+  و A++ دو نوع ماسک تولیدی این شرکت هستند که هر دو در سه لایه به صورت استریل (عبور از اشعه فرابنفش) تولید و عرضه می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها سبک بودن و تنفس راحت است. مصرف کننده بدون آن که احساس کمبود اکسیژن یا خفگی به او دست دهد، ساعت‌ها می تواند از این ماسک‌ها استفاده کند. پارچه های ضد حساسیت آن نیز مانع از ایجاد قرمزی، خارش یا التهابات پوستی می‌شوند. کش ها نیز برای هر سایزی، بدون آزار قابل مصرف هستند. لایه وسطی ملت دار ماسک ها باعث قرارگیری کامل بر روی صورت شده و مانع از عبور آلودگی می‌شود.

مقایسه با سایر رقبا

با توجه به شیوع ویروس کرونا متاسفانه شاهد توزیع ماسک های غیراستاندارد و بدون مجوز زیادی بودیم. در حال حاضر ماسک های مختلفی با قیمت های پایین‌تر اما بدون کیفیت در بازار وجود دارد که استفاده از آن‌ها تاثیری در حفظ سلامتی ندارد. از طرفی ماسک های عرضه شده با این کیفیت نیز قیمت بسیار بالایی داشته و خرید آن ها به صرفه نیست. ماسک های O2+ با حفظ کیفیت و نیاز مشتری با به حداقل رساندن قیمت تولید و عرضه مستقیم توسط نماینده فروش به دنبال حفظ حق مشتری و ارائه بهترین خدمات است.

یکی دیگر از برتری هایی که توسط مصرف کنندگان ابراز شد، نداشتن بوی نامطبوع در این ماسک هاست. مصرف کنندگان ماسک های O2+ ابراز کردند که در زمان استفاده از سایر برندها در ابتدا بویی نامطلوب از ماسک ها استشمام می کردند که موجب آزار آن‌ها می‌شد، اما ماسک های O2+ فاقد هر گونه بوی زننده بوده و استفاده از آن را آسان می‌کند.

قیمت های تخفیف خورده ماسک های سه لایه در ایام کرونا

 

ماسک سه لایه مدل

تعداد بسته (50تایی)

قیمت واحد
(تومان)

حداقل خرید (تومان)

توضیحات

1

A++

20 و بیشتر

1050

1،050،000

در دو رنگ سفید و آبی
(لایه رویی بایکو خارجی)
ارسال رایگان در تهران

2

A++

حداقل ده جعبه

1200

600،00

در دو رنگ سفید و آبی
(لایه رویی بایکو خارجی)
هزینه ارسال با خریدار

3

A++

زیر ده جعبه

1250

در دو رنگ سفید و آبی
(لایه رویی بایکو خارجی)
هزینه ارسال با خریدار

4

A+

20 و بیشتر

800

800،000

رنگ آبی
ارسال رایگان در تهران

5

A+

حداقل ده جعبه

1000

500،000

رنگ آبی
هزینه ارسال با خریدار

6

A+

زیر ده جعبه

1100

_

رنگ آبی
هزینه ارسال با خریدار

آیا کاردوک تولید کننده ماسک های سه لایه است؟

کاردوک در زمینه‌های مختلف صنعتی اعم از نوشتن طرح توجیهی و راه اندازی کارخانه، در بخش‌های مختلف بازرگانی نیز فعالیت می‌کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت استفاده از ماسک‎‌های استاندارد و با کیفیت این شرکت جهت کاهش هزینه های توزیع و فروش به طور مستقیم مسئولیت پخش از درب کارخانه به سراسر ایران را به عهده گرفته است. شما با خرید از کاردوک می‌توانید اطمینان داشته باشید که با نازل‌ترین قیمت ماسک های با کیفیت اُ2پلاس را خریداری می‌کنید.

سایر خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای بهداشتی و صنعتی

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار اختصاصی  توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارایه فرمولاسیون انواع مکمل های غذایی و دارویی قابل استفاده در تولید محصولات 
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای مشاهده طرح تولید ماسک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 و یا واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: ماسک های سه لایه

مجوز دفتر حمل کنندگان مواد سوختی و تانکر های حمل آب و فاضلاب

دفتر ارائه حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب از جمله مشاغلی است که نیاز به تخصص دارد و افراد برای اینکه بتوانند در این رشته حساس فعالیت کنند ابتدا می بایست اقدام‌به کسب مهارت و تجربه نمایند. پس از اینکه فرد مهارت های لازم را کسب نمود باید جواز کسب دریافت کند و فعالیت خود زا آغاز نماید. در ادامه نحوه دریافت مجوز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب را شرح داده ایم، با ما همراه باشید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب دفتر حمل مواد سوختی

جواز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب زیر مجموعه اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری می باشد و دارای کد آیسیک ۶۰۲۳۱۹است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • دفتر حمل و نقل کالای شهری
  • کارگاه بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل
  • دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب
  • دفتر حمل کنندگان جوجه یکروزه و مرغ زنده
  • دفاتر حمل و نقل خودرو بر
  • خود رو حمل جوجه و مرغ زنده به صورت سیار
  • دارندگان کامیون و تریلر سیار

شرایط دریافت جواز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب

برای دریافت مجوز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • دفتر می بایست دارای امکانات حمل و نقل بار باشد.
  • اگر دفتر فاقد پارکینگ باشد می تواند از پارکینگ های عمومی استفاده کند.
  • حداقل مساحت واحد صنفی ۱۲ متر مربع می باشد.
  • رعایت ضوابط ایمنی و فنی برای انجام کار الزامی می باشد.
  • دفتر می بایست در ساعت های مجاز اقدام به حمل بار نماید و به نظافت و زیبایی شهر نیز بسیار توجه کند.
  • لوازم و ابزار کار باید طبق عرف اتحادیه باشند.
  • دفتر می بایست دارای وسایلی مثل حداقل دو دستگاه وسیله بارکش شهری اعم از کامیون، کامیونت، وانت یا تانکر باشد.

مراحل دریافت پروانه کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب

برای دریافت مجوز دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب  از اتحادیه  می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه 4۰۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب  نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز  دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب دفتر حمل کنندگان مواد سوختنی و تانکر های حمل آب و فاضلاب  زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب دفتر حمل مواد سوختی

جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور

امروزه برای شروع اکثر فعالیت های شغلی می بایست جواز کسب از اتحادیه دریافت شود.دلیل اینکه فرد ملزم به دریافت جواز کسب است این می باشد که هر فرد برای انجام کار باید صلاحیت داشته باشد وبتواند کار را به درستی به انجام برساند که متقاضی با دریافت جواز کسب صلاحیت خود را به اثبات می رساند و اتحادیه نیز او را تایید می نماید.در ادامه قصد داریم در مورد نحوه دریافت جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور توضیحات کامل تری را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی

جوار کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور زیر مجموعه اتحادیه صنف تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و بهداشتی و دامی می باشد و دارای کد آیسیک ۵۲۳۸۳۹است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • فروشندگان مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و لوازم بهداشتی دامی و داروهای دام و طیور
  • فروش وسایل زنبور داری
  • دفتر فروش‌کود حیوانی

شرایط دریافت جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و بهداشتی و لوازم دام و طیور

برای دریافت مجوز کسب رسته شغلی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و … می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • واحد صنفی باید حداقل ۱۲متر مربع مساحت داشته باشد.
  • وسایل و ابزار کار باید طبق عرف اتحادیه باشند.
  • برای فروش داروهای دام و طیور می بایست از سازمان دامپزشکی کل کشور مجوز دریافت شود.
  • برای فروش سموم دفع آفات نباتی می بایست از سازمان حفظ نباتات مجوز دریافت نمود.
  • کالای های مورد عرضه در واحد صنفی شامل بذر کشاورزی و زینتی، انواع سموم دفع آفات، انواع کود، لوازم‌باغبانی اعم از دستی و موتری شامل پمپ و الکترو پمپ، لوازم‌بهداشتی دامی، داروهای دام و طیور می شوند.

مراحل دریافت پروانه کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم بهداشتی و داروهای دام و طیور

برای دریافت مجوز مواد اولیه کشاورزی، لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور  از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۲۵۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و لوازم دام و طیور

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی و لوازم باغبانی و لوازم دام و طیور نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی و باغبانی و لوازم دام و طیور  زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: جواز کسب خرده فروشی مواد اولیه کشاورزی