آیا می دانید نحوه برخورد با مشتریان ناراضی میتواند راهی برای جلب رضایت مشتریان باشد؟ اگر کارتان طوری است که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستید، به احتمال زیاد دیر یا زود با افرادی روبه رو میشوید که از خدمات یا کالای شما رضایت کافی ندارند. در این زمان ناامید نشوید، در هر کاری ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. راضی کردن همه چندان آسان نیست؛ پس آرامش خودتان را حفظ کرده و برای حل موضوع به دنبال راه حل باشید. شاید سخت به نظر آید ولی با راهکارهایی که در ادامه شرح دادهایم به راحتی میتوانید نظر مشتریان خود را برگردانید.
جهت دریافت مشاوره کسب و کار از کارشناسان با تجربه کاردوک می توانید با شماره 02166418908 تماس حاصل نمایید.
منبع: برخورد با مشتری ناراضی
حفظ مشتری یکی از اصول کسب وکارهای موفق است. نارضایتی مشتری میتواند برای شما فرصتی محسوب شود تا بتوانید به مشتری نشان دهید که چقدر برای او و خواستههایش اهمیت قائل هستید. با چنین دیدگاهی صرف هزینه برای آموزش و یادگیری این روشها نیز منطقیتر هستند. در ادامه به نکات و روشهایی جهت نحوه برخورد با مشتریان ناراضی ارائه دادهایم. جهت آشنایی با بهترین روش های کاربردی و مهارت های لازم برای مدیر فروش کلیک کنید.
موقعیتی را تصور کنید که مشتری در مقابل شما ایستاده در حال فریاد زدن بر سر شماست، چرا که خدمات مورد انتظارش را دریافت نکرده است. در این موقعیت اولین چیزی که باید بدانید این است که مشتری با شخص شما کدورتی ندارند و تنها نارضایتی از بابت معامله ای است که میان شما صورت گرفته. با پذیرش این موضوع راحتتر میتوانید اقدامات بعدی را اجرا نمایید.
در اولین قدم مهمترین کاری که باید بکنید این است که مشتری متوجه شود شما به ناراحتی او اهمیت میدهید. با گوش دادن و پیگیری موضوع میتوانید این حس را در او تقویت کنید که رضایت او جزئی از اهداف شماست. در واقع در این مرحله مشتری باید اطمینان یابد شما او را درک کرده و دلیل ناراحتیاش را متوجه شدهاید. برای نشان دادن این موضوع میتوانید از برخی جملات اطمینان بخش زیر استفاده کنید. “ممنون میشم اول ماجرا را توضیح دهید”، “از این که با ما تماس گرفتید و موضوع را در میان گذاشتید ممنونیم هر چیزی که فکر می کنید باعث این مشکل شده را بیان کنید”، “کاملا اهمیت و ناراحتی شما را درک میکنیم نمیشه از این مشکل به راحتی گذشت باید علت او رو پیدا کنیم”.
با چنین جملاتی به مشتری نشان دادهاید که علاوه بر گوش دادن به حرفهایش، به او به عنوان یک انسان نیز اهمیت میدهید. پس اگر مشتری اضطراب دارد با او همدردی کنید. در صورت عصبانی بودن مشتری هرگز به او نگویید “کاری نمیشه کرد یا خدمات پس از فروش نداریم”.
میتوانید برای آرام کردن مشتری به او نشان دهید هر کس هم که جای او بود چنین احساسی داشت، ناراحتی او بی مورد نبوده و به او حق میدهید که خشمگین باشد. ابراز تاسفتان در این شرایط دردی را دوا نمیکند، تنها به خشم مشتری میافزاید. در عوض میتوانید برای نشان دادن همدردی از جملات دیگری استفاده کنید. چند نمونه از این جملات عبارتند از:
برای عملکرد بهتر سعی کنید نیاز مشتری را در این موقعیت درک کرده و بر اساس اون گام بردارید. نیاز مشتری ممکن است فیزیکی یا احساسی باشد. نیاز فیزیکی به این معناست که مشتری خدمات مورد انتظارش را دریافت نکرده، در این میان پیشنهاد بازگرداندن وجه پرداختی یا ارائه تخفیف برای خریدهای بعدی موثر خواهد بود. اما اگر مشتری نیاز احساسی داشته باشد، شما با انتقال این حس که حرف او را شنیده و درک کردهاید، میتوانید آرامش و رضایت را در او ایجاد کنید.
در بسیاری از مواقع خشم مشتری به قدری است که گویی حرفها و توضیحات شما را نمیشنود. در این مواقع سعی کنید با لحنی آرام با کمک حرفهای خود واقعیت را به او نشان دهید. قبل از هر کاری برای او توضیح دهید میخواهید چه اقدامی انجام دهید، با این کار نشان میدهید که حرف هایش موثر بوده و قصد کمک به او را دارید. او نمیداند شما چه کارهایی میتوانید انجام دهید، اما به توانایی خود واقف هستید. در این موقعیت میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید.
همانطور که قبلا گفتیم، نارضایتی مشتری ارتباطی با شخص شما ندارد، پس در مقابل اظهارات خشمانه مشتری نباید اجازه دهید احساساتتان درگیر شود. کافی است او را درک کنید و با مهارتهای ارتباطی خود کاری کنید که او شما را جدا از موضوع بداند؛ این گونه از میزان عصبانیت کم شده و میتواند به گفتههای شما بهتر گوش دهد. با این جملات به مشتری نشان میدهید که از او حمایت میکنید، بدین صورت او نیز به شما اعتماد کرده و از شدت عصبانیتش کم خواهد شد. “تا شما راضی نشوید من نمیتوانم کارم را امروز تمام کنم”، “من هم از این مشکل متعجب هستم اجازه دهید با هم بررسی کنیم ببینیم با توجه به این شرایط چه کاری میتوان برای شما کرد”.
حتی اگر تمام گام های پیشین را به بهترین ونحو پیش گرفته باشید، مشتری در نهایت منتظر ارائه راه حلی است. این کار چندان آسان نیست، چرا که معمولا انتظارات مشتری بیش از پیشنهادی است که شما دادهاید.
برای حل این موضوع میتوانید از مشتری پیشنهاد بخواهید و به کمک خود او به یک توافق برسید. میتوانید در مورد بخشهای مختلف پیشنهاد خود نیز با او صحبت کرده و راهی انتخاب کنید که به نفع هر دو طرف باشد. برای جلب رضایت مشتری میتوانید در کنار محدودیتهایی که به او میگویید راههای جایگزین (نکات مثبت) را نیز ذکر کنید. با این کار خدمات کوچک جلوه بیشتری خواهند داشت. در آخر از صبر و همکاری مشتری تشکر کنید.
به دست آوردن یک مشتری در دنیای رقابت امروزی اهمیت زیادی دارد. کسب و کارهای موفق هزینههای زیادی برای به دست آوردن مشتری از طریق تبلیغات و بالا بردن کیفیت محصول صرف می کنند. در این کسب و کارها رضایت مشتری یکی از مهم ترین ارکان کاری آن هاست. آنها میدانند که برای کسب سودهای بیشتر باید تک تک مشتریان را راضی کنند. میتوانید با دریافت مشاوره کسب و کار به دیگر ابعاد بازاریابی نوین نیز دست پیدا کنید. در هر جایی که هستید برای بهبود کسب و کار خود با متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک تماس بگیرید.
جهت دریافت مشاوره کسب و کار از کارشناسان با تجربه کاردوک می توانید با شماره 02166418908 تماس حاصل نمایید.
منبع: برخورد با مشتری ناراضی
آدرس اداره صنایع و معادن استان آذربایجان شرقی ( تبریز ) را چیست؟ بسیاری از کسب و کارها و صاحبان مشاغل برای دریافت خدمات مربوطه، باید به اداره صنایع معادن مراجعه کنند. اما قبل از مراجعه باید بدانید که بسیاری از این خدمات به صورت اینترنتی از طریق سامانه بهین یاب ارائه میشود. کارشناسان کاردوک به شما برای دریافت خدمات هر چه بهتر راهنمایی لازم را ارائه میدهند.
برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک میتوانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
آدرس و اطلاعات مهم در مورد صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی به شرح زیر میباشد:
آدرس اداره صنعت و معدن استان استان آذربایجان شرقی:
تبریز – خیابان ششگلان – کوی داش دربند – سازمان صنعت، معدن و تجارت
شماره تماس:
۰۴۱-۳۵۲۱۱۰۰۱
۰۴۱-۳۵۲۳۵۷۵۰
آدرس وب سایت: qaz.mimt.gov.ir
ساعات کاری : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و نیم تا دو نیم (7:30 تا 14:30) و پنجشنبه ها از ساعت (7:30 تا 13:30)
تمام کسانی که با حوزه صنعت، معدن و تجارت درگیر هستند میدانند که این سازمان خدمات بسیاری از گرفتن وام تا ارائه جواز را انجام میدهد. مهمترین خدمات صنعت و معدن عبارتند از؛
بررسی و ارائه جواز و پروانه برای طرحهای صنعتی
ارائه واحدی با امکانات صنعتی در شهرکهای صنعتی
ارائه وام برای طرحهایی با توجیه اقتصادی
ارائه سهمیه مواد اولیه
اعلام آمارهای واحدهای تولیدی و صنعتی
و….
سازمان صنایع، معادن و تجارت (صمت) با توجه به پیشرفت تکنولوژی همانند سایر حوزهها بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ارائه میدهد. بهین یاب یکی از جامع ترین سامانه های مربوطه به صنایع، معادن و تجارت کشوری است.
شرکت کاردوک به صاحبان مشاغل و کارآفرینان در تمامی مراحل انجام پروژه خدمات ارائه میدهد. شما میتوانید در زمینه های زیر با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.
اصلاح طرح توجیهی و نوشتن طرح توجیهی
انجام تمام امور مربوط به سامانه بهین یاب
عیب یابی پروژه
مکان یابی و اجرای پروژه
دریافت جواز تاسیس صنعتی و پروانه بهره برداری
تامین مالی و دریافت وام
تامین تجهیزات و معرفی دستگاه های مناسب
برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک میتوانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
منتور کیست و منتورینگ به چه صورت است؟ دنیای تجارت و مدیریت نیز مانند دیگر علوم دچار تغییرات و پیشرفت هایی شده است. یکی از مفاهیم تازه ای که به این عرصه وارد شده منتوری است که معنای بسیار نزدیکی با کوچینگ دارد. اما تفاوت های اجرایی و نتایج حاصل از به کارگیری این دو استراتژی در سازمان ما را بر آن داشت تا مقاله مختص منتوری بنویسیم. برای درک بهتر منتوری و منتورینگ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
برای دریافت مشاوره کسب و کار از کارشناسان مجرب مرکز کاردوک می توانید از طریق شماره 02166418908 تماس حاصل نمایید.
منبع: منتورینگ
منتورینگ به عنوان یک رابطه حرفهای اطلاق میشود که در آن یک فرد با تجربه (منتور) به یک فرد دیگر با تجربه و دانش کمتر (منتوری) کمک میکند تا مهارت و دانشش را در یک زمینه تخصصی مشخص ارتقا دهد. منتور در واقع شخصی است حرفهای در یک زمینه کاری که میتواند به کسی که دارای مهارت و تجربه کمتر هست، برای شروع و یادگیری فوت و فن کار به عنوان یک راهنما و همراه حضور داشته باشد و تا حد امکان از اتلاف انرژی بکاهد. در این رابطه به کسی که تجربه کمتری دارد منتوری گفته میشود.
زمانی که رابطه منتور و منتوری شکل میگیرد، منتور کارهای زیر را انجام میدهد؛
علاقه به منتورینگ در طی سالها تحت تاثیر وضعیت اقتصادی تغییرات زیادی کرده است. برای مثال نیروی کار متشکل از زنان نسبت به گذشته بیشتر شده است و یا با پیشرفت تکنولوژی و خودکار شدن بسیاری از کارها، کارمندان خود را در جایگاه متفاوتی میبینند، همین موضوع بر عملکرد آنها تاثیر میگذارد.
با این تغییرات، استخدام و حفظ پرسنل برای کارفرمایان دشوارتر میشود. با کوچکتر شدن شرکتها، کارفرمایان به دنبال ایجاد محیطی هستند که کارمندان فرصت کافی برای رشد و پیشرفت داشته باشند. از طرفی نگاه بالا به پایین به کارمند دیگر نمیتواند موجب ترقی و رسیدن به اهداف سازمان شود.
از طرفی سازمانها دریافتهاند که امروزه کارمندان رویکرد انعطاف پذیرتری نسبت به کار دارند. همین موضوع باعث شده کارکنان وفاداری کمتری نسبت به سازمان داشته باشند. با توجه به مطالب گفته شده سازمانها به دنبال یک برنامه استراتژیک با کمک منتوری هستند. یک نمونه برنامه منتوری شامل موارد زیر میباشد.
بله منتوری به طور طبیعی در یک سازمان اتفاق میافتد؛ اما در این حالت تنها تعداد معدودی از کارکنان میتوانند از مشاوره و مزایای منتور استفاده کنند. در حالی که آموزش رسمی یا ساختاری منتوری را در سطح گستردهتر شرکت اجرا میکند، این گونه سود و ارزش شرکت رشد بیشتری خواهد داشت.
با وجود آن که مدیران بسیاری از رفتارهای منتوری را به صورت غیررسمی انجام میدهند، اما شکل دهی یک برنامه ساختار یافته آموزشی تفاوت زیادی دارد. تفاوت کیفی مشخصی بین روابط مدیر- کارمند و منتور ومنتوری وجود دارد.
مدیر در رابطه با کارمندان تلاش میکند تا به اهداف بخش و شرکت برسد. مدیر وظایف را تعیین میکند، نتیجه و عملکرد را ارزیابی میکند و بر این اساس افزایش حقوق و ارتقا را در نظر میگیرد.
کارکنان در رابطه با مدیرشان تنها نقاط قوت خود را نشان میدهند و نقاط ضعف خود را در محیط کار پنهان میکنند. چرا که زندگی کاری آنها به نگرش مدیرشان نسبت به آنها ارتباط دارد.
یک رابطه منتور و منتورینگ بر توسعه مهارتهای حرفهای و ابعاد شخصیتی تمرکز دارد. به این ترتیب منتور کار فعلی منتوری را ارزیابی نمیکند و در مورد افزایش حقوق و ارتقا تصمیم گیری نمیکند.
این نوع رابطه منجر به ایجاد یک محیط امن برای یادگیری میشود. جایی که منتوری احساس میکند میتواند به صورت آزادانه و صادقانه بحث کند و نگران پیامدهای منفی آن هم نباشد.
پس نقش مدیر و منتور متفاوت است، به همین دلیل هیچ وقت برنامه منتوری با گزارش کار منتور در یک ردیف قرار نمیگیرند.
برنامه ساختار یافته منتورینگ برای سازمان، منتور و منتورینگ عوایدی زیادی دارد. یک برنامه موفق منتوری برای سازمان فوائد زیر را به ارمغان میآورد.
در سازمانهایی که کارمندان مورد ارزیابی قرار میگیرند و فرصتهایی برای آنها فراهم میشود تا بتوانند رشد کنند؛ میتوان گفت شروع یک برنامه منتوری نتیجه بخش خواهد بود. در بهترین حالت برای شروع برنامه منتوری سازمان دارای ویژگیهای زیر میباشد.
به علاوه تمام موارد گفته شده باید افرادی در ردههای بالاتر وجود داشته باشند که دارای ابتکار عمل در برنامه منتوری باشند و به پیشروی و اجرای برنامه کمک کنند.
برای اجرا و هماهنگی برنامه منتوری یک مدیر نیز لازم است. این شخص باید فردی مورد اعتماد، با اقتدار، دارای مهارتهای ارتباطی و مدیریتی باشد. سمت مدیریت برنامه منتوری تمام وقت نیست، بنابراین این فرد معمولا شخصی در واحد منابع انسانی یا بخش آموزش است.
بنابر آن چه که گفته شد، منتورینگ یکی از راههای توسعه و پیشرفت کاری است که شما میتوانید از همان شروع کارتان از مزایا و کمک افراد متخصص بهره مند شوید. در مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک با استفاده از تجربه افراد موفق و آموزههای لازم برای موفقیت در مشاغل مختلف میتوانیم شما را جهت شروع به کار در هر زمینه شغلی راهنمایی کنیم. مشاوران ما میتوانند به شما کمک کنند تا با برآورد سرمایه لازم، بهرهمندی از امکانات موجود، استفاده از یارانهها و تسهیلات مربوطه برای ایجاد کار و…. شما را در ارتقای سازمانتان یاری دهند.
همچنین مشاوران مرکز کاردوک به شما میتوانند در زمینه عارضه یابی سازمانی جهت ارتقای بهرهوری فعالیتتان مشاوره ارائه دهند.
برای دریافت مشاوره در زمینه کسب و کار میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
منبع: منتورینگ
آدرس اداره صنایع و معادن استان قزوین را چیست؟ بسیاری از کسب و کارها و صاحبان مشاغل برای دریافت خدمات مربوطه، باید به اداره صنایع معادن مراجعه کنند. اما قبل از مراجعه باید بدانید که بسیاری از این خدمات به صورت اینترنتی از طریق سامانه بهین یاب ارائه میشود. کارشناسان کاردوک به شما برای دریافت خدمات هر چه بهتر راهنمایی لازم را ارائه میدهند.
برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک میتوانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
منبع: صنایع و معادن استان قزوین
آدرس و اطلاعات مهم در مورد صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به شرح زیر میباشد:
ساعات کاری : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و نیم تا دو نیم (7:30 تا 14:30) و پنجشنبه ها از ساعت (7:30 تا 13:30)
تمام کسانی که با حوزه صنعت، معدن و تجارت درگیر هستند میدانند که این سازمان خدمات بسیاری از گرفتن وام تا ارائه جواز را انجام میدهد. مهمترین خدمات صنعت و معدن عبارتند از؛
بررسی و ارائه جواز و پروانه برای طرحهای صنعتی
ارائه واحدی با امکانات صنعتی در شهرکهای صنعتی
ارائه وام برای طرحهایی با توجیه اقتصادی
ارائه سهمیه مواد اولیه
اعلام آمارهای واحدهای تولیدی و صنعتی
و….
سازمان صنایع، معادن و تجارت (صمت) با توجه به پیشرفت تکنولوژی همانند سایر حوزهها بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ارائه میدهد. بهین یاب یکی از جامع ترین سامانه های مربوطه به صنایع، معادن و تجارت کشوری است.
شرکت کاردوک به صاحبان مشاغل و کارآفرینان در تمامی مراحل انجام پروژه خدمات ارائه میدهد. شما میتوانید در زمینه های زیر با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.
اصلاح طرح توجیهی و نوشتن طرح توجیهی
انجام تمام امور مربوط به سامانه بهین یاب
عیب یابی پروژه
مکان یابی و اجرای پروژه
دریافت جواز تاسیس صنعتی و پروانه بهره برداری
تامین مالی و دریافت وام
تامین تجهیزات و معرفی دستگاه های مناسب
برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک میتوانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
از گذشته تا به امروز داد و ستد دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. شرکت های بازرگانی نیز بر اساس قوانین کشورها تفاوتهایی دارند، اما همه آنها در کلیت و اهداف به یک شکل عمل میکنند. هر چه شرکتهای بازرگانی کلانتر و گستردهتر باشند، طبعا افراد بیشتری از آن کسب و کار سود خواهند برد. اما چگونه یک تجارت میتواند دارای سودهای کلان شود؟ آیا تنها سرمایه لازمه شروع یک کار تجاری است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با تعریف شرکتهای بازرگانی، نوع فعالیت و نحوه احداث آنها آشنا شوید.
برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه انواع شرکت ها میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
منبع: شرکت بازرگانی
شرکت های بازرگانی یا شرکتهای تجاری درواقع واحدهایی هستند که در حوزه خرید و فروش کالا یا خدمات به منظور کسب سود و درآمد فعالیت میکنند. شرکت های بازرگانی میتوانند در قالب یکی از انواع شرکتها در قانون تجارت فعالیت خود را شروع کنند. برای اطلاع از سایر انواع شرکت ها کلیک کنید.
حیطه فعالیت شرکت های بازرگانی از یک منطقه تا سایر کشورها قابل گسترش هست. برای مثال شرکت های بازرگانی بین المللی تجارت خود را میان چند کشور انجام میدهند. صاحبان شرکتهای بین المللی ممکن است حتی از چند ملیت مختلف تشکیل شوند. فعالیت این شرکتها شامل خدمات، کالا، پشتیبانی و سایر حوزههای صنعتی را شامل میشود.
لازمه تجارت میان کشورها ثبت شرکتهای بازرگانی صادرات و واردات هست. این شرکتها علاوه بر رعایت قوانین کشور مبدا و مقصد لازم به رعایت قوانین تجارت بین الملل هستند. در صورت بروز مشکل در این تجارتها سازمانهای تجارت جهانی حکم خواهد داد.
بر اساس نوع فعالیتی که شرکتهای بازرگانی میکنند به دو نوع خدماتی و تجاری تقسیم میشوند. شرکتهای تجاری با خرید و فروش کالا شناخته میشوند. از دیگر ویژگیهای این شرکتها عبارت است از:
اما شرکتهای خدماتی بر خلاف شرکتهای تجاری هیچ نوع کالایی برای فروش ندارند. بلکه با استفاده از ابزارها، منابع و پشتیبانی به مراجعین، درآمد کسب میکنند.
همچنین کسانی که مشغول به فعالیت در حوزه بازرگانی هستند، به دو صورت خرده فروش و عمده فروش تجارت میکنند. برخی از تجار به صورت توام سیاست عمده فروشی و خرده فروشی را در پیش میگیرند.
معمولا شرکت های بازرگانی که امروزه به ثبت رسیدهاند، کار خود را قبل از آن که به صورت رسمی در دفاتر ثبت کنند شروع کردهاند. با توجه به نوع و حرفه فعالیت، کار بازرگانی اشکال مختلفی به خود میگیرد. اما به طور کلی شرکتهای بازرگانی با اطلاع و شناخت بازار (میزان تقاضا، توان خریدار، نوع تقاضا و…) سرمایه خود را به گردش در آورده و از سودی که به دست میآورند به گسترش کسب و کار خود میپردازند.
پیش تر تجار با مسافرت به نقاط مختلف دنیا تجارت میکردند. اما امروزه با استفاده از راههای مختلف ارتباطی شرکتها قادرند حتی خدمات خود را به مشتریانشان در سایر کشورها عرضه کنند. برای مثال کشور هند یکی از بزرگترین صادرکنندگان خدمات در حوزه آی تی میباشد. شما هم میتوانید با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکنولوژیهای مدرن و یا راههای ارتباطی سودهای بزرگتری به دست بیاورید. استفاده از تجارب و مشورت با افراد آگاه در این زمینه به شما ایدههای باور نکردنی میدهد.
برای شروع به کار و ثبت شرکت بازرگانی باید پیش از هر چیز مشخص کنید که چه نوع شرکتی میخواهید به ثبت برسانید. بعد از آن که نوع شرکت و اعضای شرکت را مشخص کردید، باید از طریق سامانه ثبت شرکت ها به صورت اینترنتی اقدام کنید. در این میان شرکتهای مختلفی هستند که میتوانند مراحل ثبت را برای شما آسان کرده و بدون هیچ سختی کار خود را جلو ببرید.
مرکز خدمات مشاوره کسب و کار کاردوک علاوه بر ارائه خدمات ثبت شرکتها شما را در مراحل مختلف کسب و کارتان راهنمایی میکنند. برای مثال میتوانید با دریافت مشاوره از کارشناسان کاردوک از درستی انتخابتان در پلن کاری، نوع قرارداد با شریکان، نوع شرکت، نوع فعالیت و… اطمنیان حاصل نمایید. برای اطلاع از نحوه ثبت شرکت کلیک کنید.
برای دریافت مشاوره در زمینه انواع شرکت ها میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.
منبع: شرکت بازرگانی