مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

سرمایه گذاری در لرستان و اطراف آن

برای آن که بتوانید یک سرمایه گذاری موفق در استان لرستان داشته باشید، ابتدا باید با این منطقه آشنایی کافی داشته باشید. کاردوک به منظور ایده‌یابی فعالیت‌های اقتصادی دارای مزیت‌های نسبی و رقابتی در هر استان ضمن بررسی و ارایه سیمای اجمالی اقتصادی استان، رشته فعالیت‌های اولویت‌دار استان‌های کشور را براساس مطالعات آمایشی و اسناد توسعه بخشی کشور طی سلسله مطالبی به مرور ارایه می‌نماید.

 برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: سرمایه گذاری لرستان

سرمایه گذاری در لرستان | معرفی اجمالی استان لرستان

استان لرستان در غرب ایران دارای وسعتی بالغ بر ۲۸۲۹۴کیلومتر می‌باشد و سهمی حدود 1.7درصدی از مساحت کشور را به خود اختصاص داده. این استان از شمال با استان‌های همدان و مرکزی، از شرق با استان اصفهان، از جنوب با استان خوزستان و از غرب با استان‌های کرمانشاه و ایلام  همجوار است. از طریق باریکه‌ای در سمت جنوب شرقی با استان چهارمحال و بختیاری همسایه می‌باشد.

لرستان به لحاظ مساحت رتبه شانزدهم را در میان استان‌های کشور دارد و طبق سرشماری سال 1395 تعداد 1760649 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 45.64درصد در نقاط شهری و 43.35درصد در نقاط روستایی ساکن هستند. جمعیت استان در 10 شهرستان، 27 بخش، 23 شهر، 83 دهستان و 2750 آبادی سکونت دارند. شهرستان‌های این استان عبارتند از؛ خرم آباد به عنوان مرکز استان، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دورود، کوهدشت، نورآباد، الشتر، پلدختر و دوره. مرکز استان جمعیتی 506471نفری و بروجرد 326452نفر از کل جمعیت استان را در خود جای داده‌اند.

لرستان سومین استان پرآب کشور است که با داشتن ۱۲درصد آب‌های کشور منطقه‌ای کوهستانی است که به‌جز تعدادی دره آبرفتی و چند دشت کوچک، فاقد ناحیه هموار است. ارتفاعات اصلی زاگرس  ناهمواری‌های اصلی این استان را تشکیل می‌‌دهد. لرستان از آب و هوای متنوعی شامل سه نوع اقلیم سرد کوهستانی، معتدل مرکزی و گرم جنوبی برخوردار است. بارش میانگین سالانه در این استان ۵۵۰  الی  ۶۰۰ میلی‌متر است و سومین استان کشور از نظر بارندگی محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری در لرستان | سیمای اجمالی اقتصاد استان لرستان

استان لرستان به دلیل داشتن کوهستان‌های پهناور و مراتع بسیار وسیع، از مزیت دامپروری و کشاورزی برخوردار است، از همین رو پیشه سنتی مردم لرستان دامپروری و کشاورزی بوده‌است. به لحاظ صنعتی نیز استانی در حال توسعه می‌باشد. عمده‌ترین صنایع استان تولید مصالح ساختمانی، سیمان، مصنوعات فلزی، سرامیک، محصولات غذایی، پوشاک، صنایع دستی و صنایع شیمیائی هستند و معادن این استان شامل سنگ تراورتن، مرمریت، فلدسپات، تالک، سنگ آهک، سرب وروی است.

بررسی بخش صنایع دستی

در لرستان ده‌ها گونه محصول صنایع دستی در استان تولید می‌شود. حجم تولیدات کشاورزی استان حدود 3میلیون تن است که از این میزان 2میلیون و ٢٠٠هزار تن محصولات زراعی، ٣٠٠ هزار تن محصولات باغی و ٤٠٠ هزار تن انواع محصولات دامی در استان تولید می‌شود. ارزش ریالی تولیدات بخش کشاورزی استان را بالغ بر هفت هزارمیلیارد تومان برآورد می‌نمایند.

بررسی بخش کشاورزی و آب

از ۱۸۵هزار هکتار اراضی آبی لرستان ۵۷هزار هکتار آن از سامانه‌های آبیاری نوین استفاده می‌نمایند و سطح زیرکشت گیاهان دارویی سه هزار هکتار است که ١٤هزار تن محصول از آن برداشت می‌شود. در  استان 7هزار و ۵۰۰هکتار زمین کشاورزی زیر کشت چغندر قند قرار دارد که از آن ۳۵۰ تا 400هزار تن محصول برداشت می‌شود. پرورش ماهیان سردآبی با تولید سالانه 61هزار تن ماهی در الیگودرز، دورود، سلسله و ازنا و ظرفیت مناسب تولید  عسل، روغن حیوانی، حبوبات در اقتصاد استان مورد توجه است.

بررسی حوزه زیرساختی

در حوزه زیر ساختی لرستان با دسترسی مناسب به شبکه ارتباطی ریلی و جاده‌ای کشور و خطوط انرژی شامل برق، نفت و گاز وضعیت  مناسبی دارد. حول شاهراه ارتباطی شمال به جنوب کشور شامل بروجرد و خرم آباد مشاغل و بنگاه‌های خدماتی زیادی شکل گرفته است.

تراکم معادن سنگ و استخراج سنگ‌های تزیینی و صنایع وابسته به سنگ استان جایگاه ویژه‌ای به لرستان در سطح ملی داده است. براساس این مزیت منطقه ویژه اقتصادی سنگ و مواد معدنی در شهرستان ازنا با وسعت 273 هکتار و امکان استقرار  واحدهای صنعتی فراهم شده است. شبکه حمل و نقل زمینی و کامیون داری و خدمات وابسته به دلیل وجود معادن، صنعت سنگ و محصولات بخش کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد و اشتغال استان را تشکیل می‌دهد و طبیعت زیبای استان از مزیت‌های اصلی توسعه فعالیت‌های گردشگری محسوب می‌شود.


سرمایه گذاری در لرستان | گروه‌ها و بخش‌های عمده اقتصادی

لرستان در بخش اقتصاد شهری به طور چشمگیری بر فعالیت‌های خدماتی و در بخش روستایی عمدتاً متکی بر فعالیت‌های کشاورزی و دامداری است. نرخ بیکاری استان در سال 1395 معادل 13درصد بوده و گروه‌های عمده فعالیتی استان دارای سهم ارزش افزوده به شرح ذیل  هستند.

بخش

سهم ارزش افزوده

سهم اشتغال استان

کشاورزی

25

24

صنعت

14

31

خدمات

61

45

بررسی ظرفیت های توسعه اقتصادی استان

با توجه به توزیع و پراکنش نامتعادل جغرافیایی واحدهای موجود صنعتی استان، باید ارتباط پسین- پیشین آن‌ها بر این اساس راهبردهای  مشخصی به منظور ایجاد پیوندهای عمودی و افقی بین فعالیت‌های صنعتی شکل گیرد تا امکان شکل‌گیری توسعه صنعتی استان مبتنی بر تعادل فضایی و تکمیل حلقه‌های مفقوده زنجیره‌های صنعتی و برقراری  ارتباط ارگانیک مابین بنگاه‌های موجود براساس مزیت‌های نسبی و رقابتی استان فراهم گردد.

امکانسنجی فعالیت‌های متکی بر مزیت‌های استان همانند ایجاد خوشه‌های صنعتی مبتنی بر فراوری‌های دامی، محصولات کشاورزی و معدنی و منابع طبیعی، کشت و صنعت‌ها، مجتمع صنعتی گوشت، کشتارگاه صنعتی، تولید پودر خون و استخوان، تولید سوسیس و کالباس، بسته‌بندی انواع گوشت، کشت علوفه، پرورش ماهی، واحد فرآوری پوست و چرم با ارتباطی مؤثر عمودی یا افقی در صنعت استان در همین راستا قرار می‌گیرد.

توسعه صنایع غذایی و آشامیدنی با استفاده از آرد و میوه تولیدی استان و توسعه واحدهای کانی غیرفلزی استان با استفاده از مواد معدنی، واحدهای تولید مصالح ساختمانی و سازه‌ای، کاشی سازی، شیشه سازی و توجه به خدمات پشتیبانی مشترک در تمرکز و صرفه‌های تجیمع و مقیاس تولید و تأثیرهای کلیدی این حرفه‌ها در توسعه اقتصادی استان را نیز می‌توان بررسی نمود. در این راستا توجه به آموزش، برند سازی، توسعه مراکز پشتیبانی تولید، صنایع بسته‌بندی، سردخانه و مراکز ذخیره و نگهداری محصولات فسادپذیر و توسعه منابع انسانی در استان اهمیت دارد.

سرمایه گذاری در لرستان | وضعیت موجود بنگاه‌های صنعتی

در استان لرستان تعداد 1195واحد صنعتی با اشتغال 22669نفر وجود دارد که نشان از کوچک مقیاس بودن بنگاه‌های صنعتی استان با توزیع جغرافیایی به شرح زیر را دارد. 


توزیع شهرستانی بنگاه‌های صنعتی نشان از تمرکز صنایع در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد را نشان می‌دهد.


جدول و نمودار زیر نحوه توزیع صنایع غذایی استان لرستان را نشان می‌دهد. علی‌رغم وجود قریب به سه میلیون تن محصولات باغی، زراعی و دامی استان با دارا بودن 143 واحد تولیدی سهم کوچکی از تولیدات خود را فرآوری می‌کند.


اهم ویژگی‌ها و مزیت‌ها

برخورداری استان از توانمندی‌های کشاورزی و دامی، ذخایر معدنی به ویژه سنگ‌های تزئینی، منابع غنی آب‌های سطحی، شبکه‌های ارتباطی و امکان استفاده بهینه از محور شمال به جنوب از جمله ویژگی‌هایی است که این استان را منحصر به فرد می‌کند.

سرمایه گذاری در لرستان | رویکرد و جهت گیری فعالیت‌ها 

در استان رویکرد توسعه می‌توان به سمت ایجاد و توسعه در زمینه‌های صنایع دارویی، معدن و صنایع فراوری معدنی، تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و صنایع پایین دستی پتروشیمی شکل گیرد.

فهرست فعالیت‌های پیشران و دارای اولویت 

 ماشین آلات و دستگاه‌های برقی، وسایل ارتباطی و تجهیزات پزشکی

  • ساخت تجهیزات پزشکی و جراحی و وسایل ارتوپدی با کد آیسیک ۳۳۱۱
  • ساخت ابزارهای اپتیکی و تجهیزات عکاسی۳۳۲۰ با کد آیسیک

محصولات شیمیایی و پتروشیمی

  • موادشیمیایی اساسی به جز انواع کود و ترکیبات ازت با کد آیسیک ۲۴۱۱
  • ساخت مواد پلاستیکی به شکل اولیه و ساخت لاستیک مصنوعی با کد آیسیک ۲۴۱۳
  • ساخت محصولات و سموم دفع آفات و سایر مواد شیمیائی مورد مصرف با کد آیسیک۲۴۲۱
  • ساخت انواع رنگ، روغن جلا و پوشش‌های مشابه، مرکب چاپ و انواع بتونه ۲۴۲۲ با کد آیسیک
  • محصولات داروئی، موادشیمیائی مورد استفاده در داروسازی و دارویی با کد آیسیک ۲۴۲۳
  • تولید الیاف مصنوعی با کد آیسیک ۲۴۳۰

غذایی و آشامیدنی

  • فراورده‌های لبنی با کد آیسیک ۱۵۲۰
  • تولید نشاسته و محصولات نشاسته‌ای با کد آیسیک ۱۵۳۲
  • تولید محصولات خبازی با کد آیسیک ۱۵۴۱
  • تولید کاکائو شکلات و انواع نقل و ابنیات با کد آیسیک ۱۵۴۳
  • ساخت سایر محصولات غذائی با کد آیسیک ۱۵۴۹

عناوین طرح‌های مرتبط با صنایع تبدیلی

  • صنایع بوجاری بسته بندی پودری، گرانول انواع حبوبات و غلات با تکیه بر برندسازی ملی و بین المللی
  • صنایع نگهداری محصولات کشاورزی در جوار مجتمع‌های تولید سردخانه بالای صفر و پایین صفر
  • صنایع فروآری محصولات دامی استان به صورت گوشت قطعه و بسته بندی شده مرغ ماهی و گوشت دامی
  • صنایع تبدیلی گیاهان دارویی استان بصورت عرقیات پودر پماد و دمنوش
  • صنایع بسته بندی عسل، مربا، مارمالاد و پوره میوه‌های استان در بسته‌های یک نفره به بالا
  • صنایع فراوری میوه‌های استان بصورت نوشابه‌های گاز دارد و بدون گاز با برند ملی و ماشین آلات اروپایی
  • صنعت تولید مالت و نوشابه‌های غیرالکلی وابسته آن
  • تولید مکمل‌های خوراکی انسان
  • صنایع تولید روغن و کره گیاهی با ماشین آلات خارجی
  • صنایع پلاستیک سازی ظروف مختلف صنایع غذایی
  • صنایع آب نبات و شکلات سازی
  • صنایع تولید رب و آب انار
  • صنایع فراوری سیب زمینی بصورت خلال و چیپس
  • صنایع فراوری خشک کردن گیاهان تولید میوه خشک و لواشک از محصولات استان
  • صنایع پنیر سازی مدرن در استان با کیفیت صادراتی
  • صنایع تولید خیار شور صادراتی
  • صنایع بسته بندی و فراوری زعفران
  • طرح توزیع توزیع لجستیک و شبکه توزیع محصولات غذایی از مزرعه تا سفره
  • طرح سورتینگ بسته بندی محصولات کشاورزی

خدمات قابل ارائه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای

  • انجام مطالعات پژوهشی توسعه مناطق کشور
  • تهیه طرح توجیهی امکان سنجی طرح با استفاده توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

 برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: سرمایه گذاری لرستان

برند سازی چه اهمیتی برای کسب و کار دارد؟

اهمیت برند و برندسازی در کسب وکار چیست؟ برند یک نام، عبارت، نشان، سمبل ،طرح، لوگو، تصویر، صوت یا ترکیبی از این عناصر است که بمنظور هویت بخشی به یک محصول یا خدمت بمنظور بیان تفاوت آن نسبت به محصولات رقبا در بازار هدف بکار گرفته می‌شود و توسط عقل، منطق، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می‌گیرد. شرکت‌ها برای موفقیت در کسب و کارشان باید با سنجش دیدگاه های مخاطبین  برند خود  را  بسیار به تصویر مورد نظر مشتریان نزدیک کنند.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه برندسازی و دریافت برند اختصاصی از مرکز مشاوره کاردوک با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: برندسازی

مراحل برندسازی و تجارت چیست

فعالیت‌های برندسازی فقط مخصوص شرکت‌های بزرگ تجاری نیست و کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین نیز جهت سازگاری و ماندگاری در محیط کسب و کار از برند سازی به عنوان یک تکنیک محوری بازاریابی کارآفرینانه باید استفاده نمایند. 

شما هم اگر شرکتی دارید که نیاز به ثبت برند دارد، می‌توانید از خدمات ثبت برند کاردوک استفاده نمایید.

مدیریت برند

در مدیریت بازاریابی یکی از حوزه‌های مهم مدیریت برند است، علل الخصوص زمانی که رقابت در بازار شدید و بنگاه خود را درمخاطره اقتصادی می‌بینید. مدیریت برند فرایند ساخت، مقایسه، سنجش و مدیریت کیفیت برند بنگاه و محصولات آن می‌باشد و فرایندی پویا، مستمر و همیشگی در بخش بازاریابی و فروش و ارتباط با مشتریان است.

طراحی برند

معماری نام و نشان‌های محصول و بنگاه به یک مجموعه از اقدامانی اطلاق می‌شود که هدف آن تدوین نقشه راهی برای پوشش دادن صحیح محصولات با نام و نشان تجاری مناسب است. به گونه‌ای که بتواند در بازار هدف و در ذهن و در قضاوت مشتریان جایگاه شایسته ومطلوب خود را پیدا نماید.

از آنجا که فقط شناخت نام تجاری و تصویر ذهنی از آن باعث خرید کالا و خدمات شرکت نمی‌شود؛ ضروری است بنگاه‌ها بر روی استمرار نمایش برند خود جهت ماندگاری و تثبیت آن در اذهان مشتریان سرمایه‌گذاری کنند. این نفوذ تا بدانجا می‌تواند پیش برود که مشتریان محصول را بخاطر برند خریداری نمایند.

شاید هیچ سرمایه‌ای بیشتر از یک نام و نشان معتبر، قدرتمند و ارزش آفرین برای بنگاه‌های افتصادی کارآمدتر نباشد؛ از این جهت مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها باید برای برند سازی و معماری آن  استراتژی‌های مناسبی را اتخاذ نمایند.

المان های برندسازی

هویت و شکل بصری مناسب برند قدرت آن را در میان مشتریان افزایش می‌دهد، به بیانی دیگر ارزش‌ها و ویژگی‌های یک بنگاه باید در هویت دیداری برند نمایان شود المان‌ها و هویت برند از طرح، رنگ، نوشتار، شعار، نام و لوگو نشکیل می‌شود. این المان‌ها بهتر است بگونه‌ای طراحی شوند که به راحتی در ذهن مشتریان و مخاطبین قرار گرفته و تثبیت شود.

جایگاه یابی برندسازی

جایگاه یابی برند طراحی و تصویر سازی نام و نشان شرکت و محصولات آن بمنظور کسب مکان متمایز در اذهان مشتریان است. در واقعیت جایگاه یابی برند با احساسات و ادراک مخاطبین محصول و برند ارتباط برقرار می‌کند و سعی دارد با یک سلسله فعالیت‌ها همانند حضور در رسانه‌، مشارکت در مناسبت‌های محلی و منطقه‌ای، شرکت در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های نوآوری، انجام تبلیغات و انتقال پیام موقعیت ممتازی را برای برند خود در اذهان مشتریان بدست آورد.

هدف اصلی برندسازی ایجاد شناخت در مشتریان و حفظ آگاهی نسبت به برند جهت معنا بخشیدن به مصرف محصولات در فرایند ارزش آفرینی بنگاه است. برنامه‌ریزی برندسازی همان فرایند ایجاد، توسعه و ترسیم یک هویت مطلوب از نام و نشان شرکت در اذهان مصرف‌کنندگان بازار هدف نسبت به خدمات و محصولات سایر شرکت‌ها است.

تاثیرات برند سازی در دارایی های بنگاه

برند سازی تکنیکی مهم در عملکرد بازاریابی و تولید ثروت کارآفرینانه است که منجر به ماندگاری موفق کسب و کار در بازار رقابتی می‌شود. بنگاه با برند سازی می‌تواند ارزش افزوده‌ای ناشی از دارایی برند خود را به قیمت محصولات و خدمات خود بیفزاید. برند همانند سرمایه، فناوری، مواد اولیه و نیروی انسانی در ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای بنگاه اقتصادی موثر است. دارایی برند همان صف کشیدن‌های طولانی و پرداخت هزینه بیشتر برای خریدن محصولات خوشنام در مقایسه با سایر محصولات رقیب است.

برندهای قوی همانند سایر دارایی‌های نامشهود شرکت من جمله  دانش فنی، حق اختراع منجر به جریان‌های درآمدی بیشتر برای بنگاه و برای مصرف کننده را به همراه دارد. از این رو ایجاد برند قوی در دستورکار و الزام مدیریتی اغلب بنگاه‌های اقتصادی است.

در فرایند برندسازی هم مصرف کننده و هم بنگاه هر دو بموزات هم از مزایای برند بهره مند می‌شوند. زمانی که مصرف کننده استفاده از یک برندرا تجربه می‌کند و از آن رضایت پیدا می‌کند، تمایل به استفاده از آن برند گسترش پیدا می‌کند و میزان فروش بنگاه نیزافزایش یافته و بازار با ثبات‌تری را برای محصول از طرف مشتریان فراهم می‌نماید.

چرا و چگونه باید برندسازی کرد؟

برند می‌تواند اطلاعاتی از کیفیت کالا و خدمات، عملکرد و مشخصات  محصول را ارایه دهد. از آنجا که برندها در بازارهای رقابتی نسبت به سایر پارامترهای فیزیکی کسب وکار دارای ثبات بسیار کمتری هستند، در دنیای رقابتی برند هیچ چیز ماندگار نیست، لذا ادامه حیات موفق برند در ذهن مصرف کنندگان منوط به ارائه محصول مناسب، تصویرسازی مناسب محصول و ایجاد یک شبکه ارتباطی کارآمد و تبلیغات بمنظور  تثبیت آن است.

شرکت‌هایی که نتوانند برند و نام و نشان تجاری خود را در رقابت باسایر رقبا بدرستی معماری و معرفی و تثبیت نمایند با تحمل هزینه زیاد شکست مواجه هستند.

ضرورت برندسازی چیست؟

افزایش طول عمر 

حفظ، دوام و بقا شرکت‌ها در بازار اساسی‌ترین مسئله پیش روی آن‌ها در شرایط رقابتی و جهانی شدن اقتصاد، اطلاعات و ارتباطات است. شرکت‌ها در این فضای بسیار بی‌ثبات و متغیر نه تنها به بقا می‌اندیشند بلکه کوشش می‌کنند از طریق ایجاد مزیت رقابتی محصول و خدمات خود نسبت به سایررقبا رهبری بازار را بطور مستمر در دست داشته باشند.

یکی از حوزه‌های ظهور و نمایش تمایز نسبت به رقبا برندینگ است که مزیت رقابتی بنگاه را درسطح بازار و در ذهن و زندگی مشتریان به یادگار می‌گذارد. ایجاد رضایت و مطلوبیت نسبت به نام ونشان تجاری محصول نقش مهمی در رفتار بازار و مصرف کننده به جای می‌گذارد و موجب  وفاداری مشتریان، توسعه بازار وسودآوری شرکت می‌شود. شرکت‌ها با توجه به نیازهای مشتریان نه تنها بهتر است رضایت وی را جلب نماید بلکه باید وی را از طریق تامین کیفیت مطلوب کالا و خدمات خود  مشعوف و ذوق زده نماید. به تصویر کشیدن برند این گونه شرکت‌ها در اذهان مخاطبین موجب درک تفاوت و تمایز آنها نسبت به سایر رقبا وایجاد مزیت رقابتی و رهبری بازار و افزایش دارایی برند خواهد شد.

رفع ابهام و تردید مشتری

در شرایط افتصادی امروزی که مشتریان برای رفع نیازهای خود با انتخاب‌های زیادی مواجه هستند و زمان زیادی جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز را ندارد برندهایی که بتوانند این یقین و اطمینان را برای مصرف کننده ایجاد نماید هدایت بازار را بدست خواهند گرفت. پس امروزه تنها جنبه‌های کارکردی محصول و خدمات برای ارتباط با مشتری دیگر کفایت نمی‌کند و برند معتبر است که عامل تمایز یک شرکت تجاری را با رقبا مشخص می‌کند. این تمایز بعنوان یک دارایی با ارزش است که در ذهن وخاطره مشتریان شکل گرفته و شرکت می‌تواند در سایه این دارایی منافع بیشتری را از مشتریان بدست آورد. امروزه بسیاری از سازمان‌ها می‌دانند که مهم‌ترین دارایی آن‌ها اعتبار نام و نشان تجاری آن‌ها در بازار است.

ساخت ذهنیت مشتری

برندها در بازارهای خدماتی و کسب و کارهای تولید محصولات صنعتی نقش اصلی را ایفا می‌کنند؛ چرا که امروزه برندها به بخشی از زندگی و ذهنیت خریداران تبدیل شده و غالب انتخاب‌ها و تصمیمات برای خرید محصولات بر اساس برند شکل می‌گیرید. تعداد قابل توجهی از مشتریان حتی حاضرند از خدمات جانشین دیگر با قیمت‌های پایین‌تر در بازار، صرف نظر کرده و متقاضی برند مطلوب خود باشند.

از این رو بنگاه‌های اقتصادی در پی آن هستند تا یک برند مطلوب، بی نظیر و قوی را در ذهن مشتریان ایجاد کنند تا موفق به جلب اعتماد و وفاداری مشتریان نسبت به محصولات‌شان گردند. ایجاد، توسعه و تثبیت برندهای قوی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده فراوان و ماندگاری نام محصولات در اذهان عمومی، مزیت‌های دیگری من جمله در دست گرفتن بازارهای وسیع منطقه و جهانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

اعتبار بخشی به فروشنده

داشتن برند قوی در نزد مشتری به خریدار در انتخاب کالا کمک می‌کند و مشتری دارای برند معتبر را به سایر محصولات رغیب ترجیح می‌دهد. این اولویت در انتخاب که نتیجه وفاداری، رضایت و تشکر خریدار در مقابل برآورد انتظارات از برند است، به تولید کننده اجازه می‌دهد که کالاهایش را در شرایط یکسان و غالبا با قیمت بالاتر فروخته و در نتیجه سود و سهم بیشتری از بازار تصاحب کند. از همین رو برند را می‌توان این چنین تعریف کرد: ب”رند عبارت است از مجموعه آگاهی و مزایای کالا یا خدمت همراه با مزیت‌های اضافی که در ذهن خریدار شکل می‌گیرد و موجب جلب اعتماد و استمرار خرید کالا و خدمات می‌شود”.

چزا که هر سازمان زمانی می‌تواند به بقای خود ادامه دهد که بتواند نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را با درکی صحیح و جامع برآورده نماید.

برای دریافت مشاوره در زمینه برندسازی و دریافت برند اختصاصی از مرکز مشاوره کاردوک با شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: برندسازی

صنایع و معادن استان البرز | آدرس صنعت و معدن کرج

آدرس اداره صنایع و معادن استان البرز را چیست؟ بسیاری از کسب و کارها و صاحبان مشاغل برای دریافت خدمات مربوطه، باید به اداره صنایع معادن مراجعه کنند. اما قبل از مراجعه باید بدانید که بسیاری از این خدمات به صورت اینترنتی از طریق سامانه بهین یاب ارائه می‌شود. کارشناسان کاردوک به شما برای دریافت خدمات هر چه بهتر راهنمایی لازم را ارائه می‌دهند.

برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک می‌توانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: صنایع معادن البرز و کرج

آدرس اداره صنایع و معادن و تجارت استان البرز

آدرس و اطلاعات مهم در مورد صنعت، معدن و تجارت استان البرز به شرح زیر می‌باشد:

آدرس اداره صنعت و معدن استان استان البرز:
کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از 45متری گلشهر، خیابان ولیعصر(عج)، جنب شهرداری منطقه 6
کد پستی:  ۳۱۹۳۶۶۳۱۳۴
تلفن: ۰۲۶-۳۵۷۲۰
 
آدرس وب سایت: alb.mimt.gov.ir

ساعات کاری : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و نیم تا دو نیم (7:30 تا 14:30) و پنجشنبه ها از ساعت (7:30 تا 13:30)

خدمات صنایع معادن استان البرز

تمام کسانی که با حوزه صنعت، معدن و تجارت درگیر هستند می‌دانند که این سازمان خدمات بسیاری از گرفتن وام تا ارائه جواز را انجام می‌دهد. مهم‌ترین خدمات صنعت و معدن عبارتند از؛

بررسی و ارائه جواز و پروانه برای طرح‌های صنعتی

ارائه واحدی با امکانات صنعتی در شهرک‌های صنعتی

ارائه وام برای طرح‌هایی با توجیه اقتصادی

ارائه سهمیه مواد اولیه

اعلام آمارهای واحدهای تولیدی و صنعتی

و….

خدمات الکترونیکی صنایع معادن

سازمان صنایع، معادن و تجارت (صمت) با توجه به پیشرفت تکنولوژی همانند سایر حوزه‌ها بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد. بهین یاب یکی از جامع ترین سامانه های مربوطه به صنایع، معادن و تجارت کشوری است. 

 

خدمات قابل ارائه کاردوک

شرکت کاردوک به صاحبان مشاغل و کارآفرینان در تمامی مراحل انجام پروژه خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در زمینه های زیر با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

مشاوره کسب و کار

اصلاح طرح توجیهی و نوشتن طرح توجیهی

انجام تمام امور مربوط به سامانه بهین یاب

عیب یابی پروژه

مکان یابی و اجرای پروژه

دریافت جواز تاسیس صنعتی و پروانه بهره برداری

تامین مالی و دریافت وام 

تامین تجهیزات و معرفی دستگاه های مناسب

برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک می‌توانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: صنایع معادن البرز و کرج

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با کمترین هزینه


کسب و کار اینترنتی یکی از راه‌های کسب درآمد سریع بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه و سرمایه‌گذار است که اکثرا در خانه‌ها آغاز می‌گردد و با طی سیر رشد تبدیل به شرکت‌های بزرگ شده‌اند. برخلاف باور عمومی که راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه‌گذاری زیاد امکان‌پذیر است و باید برای شروع هزینه‌های زیادی برای راه اندازی وب سایت، تبلیغات و … صرف شود یا باید مسلط به برنامه نویسی بود تا از پس کارهای پیچیده یک کسب و کار اینترنتی برآمد، اما یکی از راه‌های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری، کسب و کارهای اینترنتی است. امروزه خیلی‌ها برای رفع نیازهای خود به اینترنت رجوع می‌کنند. در این مقاله می‌توانید نحوه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را بیاموزید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سفارش سایت و کسب و کار اینترنتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

روشی چند مرحله وجود دارد که با استفاده از آن می توانید یک کسب و کار اینترنتی کوچک را راه اندازی کنید. افراد زیادی را دیدیم که طی این چند سال با استفاده از این روش توانستند کسب و کارهای موفقی را شکل و توسعه دهند. گام‌هایی که برای این کار باید طی کنید عبارتند از:

  • یک نیاز در بازار پیدا کنید و به آن پاسخ دهید.
  • برنامه‌ای صحیح برای تبلیغ و بازاریابی خود داشته باشید که به فروش و کسب درآمد شما کمک کند.
  • یک سایت طراحی کنید که متناسب با بازار شما و علم روز باشد.
  • از موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، بینگ و…) برای جذب ترافیک به سایت‌تان استفاده کنید.
  • برای کسب و کارتان به عنوان یک برند متخصص در زمینه خودش اعتبار جمع کنید.
  • مشتریان خود را پیگیری کنید.
  • با استفاده از تکنیک‌های مختلف درآمد خود را افزایش دهید.

همه آدم‌ها از یک کارآفرین تازه کار گرفته تا یک متخصص و با تجربه می‌توانند از این فرایند برای شروع یک کسب و کار اینترنتی سودآور استفاده کنند.

گام اول | یک نیاز در بازار پیدا کنید

بیشتر کارآفرینان تازه کار مرتکب این اشتباه می‌شوند که قبل از هر چیزی شروع به تولید یک محصول می‌کنند و بعد به فکر بازاریابی آن می‌افتند.

برای اینکه بتوانید شانس بیشتری برای باز کردن راه خود در یک بازار داشته باشید، باید ابتدا کار را با بازاریابی شروع کنید. رمز موفقیت در این است که ابتدا کسانی را پیدا کنید که به دنبال پاسخ برای یک مشکل هستند، ولی در پیدا کردن راه حل موفقیت زیادی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این کار را برای شما ساده کرده است، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر اطلاعات مفیدی را کسب کنید:

  • سراغ انجمن‌های انلاین (فروم، سایت‌های تبادل نظر، کامنت‌های سایت‌های مختلف و … ) بروید و ببنید که مردم چه سوالاتی را می‌پرسند و چه مشکلاتی دارند.
  • با استفاده از ابزارهای مختلف می‌توانید ببنید مردم چه کلید واژه‌هایی را بیشتر جستجو می‌کنند و چه سایت‌هایی در این زمینه‌ها کار کرده‌اند.
  • سایت‌های رقیبان خود را آنالیز کنید. متدها و روش‌های آنان برای پاسخ‌گویی به مشتریان را بررسی نمایید. ممکن است که دقیقا در حال ارائه خدمات یا محصول شما باشند. در این صورت ممکن است راهکاری مفید بیابید.

گام دوم راه اندازی کسب و کار | تبلیغ و بازاریابی

رعایت نکاتی می‌تواند این اطمینان خاطر را بدهد که کسانی که از کسب و کار اینترنتی‌تان دیدن می‌کنند، از لحظه ورود تا زمان خرید، درگیر خدمات فروش شما هستند. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. از تیترهای جذاب، مشتریان را ترغیب به دیدن محصولات بیشتری کنید.
  2. مشکلی که محصول‌تان آن را حل می‌کند توضیح دهید.
  3. در مشتری این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید مشکل او را حل کنید و انتظاراتش را انجام دهید.
  4. نظرات کسانی که قبلا از خدمات یا محصولات شما استفاده کرده‌اند را در سایت نمایش دهید.
  5. در مورد منفعت آنان در صورت استفاده از محصولات‌تان توضیح دهید.
  6. پیشنهادات ویژه به مشتریان بدهید
  7. کیفیت محصول خود را تضمین کنید.
  8. احساس ضرورت استفاده از خدمات یا محصولاتان را در مخاطب ایجاد کنید.
  9. از آنان بخواهید که از محصول و خدمات شما استفاده کند.

از طرح این فرایند می‌توانید باید بتوانید مردم را آگاه سازید که خدمات یا محصول‌تان به شکلی منحصر به فرد مشکل آنان را حل می‌کند و کیفیت زندگی آنان بهبود پیدا خواهد کرد. برای کسب و کار اینترنتی خود پرسونا (مشتری فرضی) بسازید و به سوالات او پاسخ دهید.

گام سوم راه اندازی کسب و کار اینترنتی | سایت خود را طراحی کنید

هنگامی که بازار و محصول خود را مشخص کردید. آماده طراحی سایت برای کسب و کار اینترنتی خودتان هستید. به خاطر داشته باشید که طراحی سایتان باید ساده باشد. شما تنها 4 ثانیه برای جلب نظر مشتری زمان دارید، در غیر اینصورت آنها از سایت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحی، راه اندازی و ساخت سایت اینترنتی با جدیدترین طراحی های روز کلیک کنید. چند نکته بسیار مهم که در زمان طراحی سایت باید به یاد داشته باشید عبارتند از :

  • فونت سایت شما بسیار مهم است. از یک یا دو فونت ساده بر روی پس زمینه سفید استفاده کنید.
  • منوی سایت را ساده طراحی کنید.
  • از تصویر، صوت یا ویدئو فقط برای تقویت پیامتان استفاده کنید.
  • پیشنهاد عضویت بدهید. از این طریق می‌توانید ایمیل یا شماره تماس آن‌ها را جمع کنید.
  • فرایند خرید سایت را ساده کنید.
  • سایت شما، مغازه‌ای آنلاین است. آن را به شکلی مشتری پسند طراحی کنید.

گام چهارم راه اندازی کسب و کار اینترنتی | موتورهای جستجو

یکی از روش‌های آسان برای جذب ترافیک سایت استفاده از شیوه پرداخت به ازای کلیک است. این کار در مقایسه با استفاه از تکنیک سئو دو مزیت دارد. اول اینکه سایت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اینکه تبلیغات به شیوه پرداخت به ازای هر کلیک این فرصت را به شما می‌دهد که قیمت‌ها، رویکردهای فروش، تیترها و… مختلفی را امتحان کنید. این شیوه علاوه بر اینکه بازدید سایت را افزایش می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین کلید واژه‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

گام پنجم راه اندازی کسب و کار اینترنتی | اعتبار کسب کنید

از اینترنت مردم به عنوان یک منبع برای بدست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند. می‌توانید اطلاعات‌تان را به رایگان در اختیار سایت‌های دیگر قرار دهید تا بتوانید ترافیک بیشتری را جذب کنید.

  • محتوای تخصصی مجانی در اختیار دیگران قرار دهید. مقاله، ویدیو یا هر محتوای دیگری را که برای دیگران مفید باشد، این محتوا را در سایت‌های معتبر و شبکه‌های اجتماعی نیز قرار دهید.
  • بر روی محتواهای سایت‌تان لینک‌های ارسال برای دوستان را قرار دهید.
  • در تبادل نظرها، فروم‌های تخصصی شرکت کنید و در آنجا فعال باشید.

به این صورت می‌توانید خوانندگان بیشتری را برای سایت خود پیدا کنید. موتورهای جستجو ارتباط برقرار کردن سایت های مرتبط را دوست دارد و جایگاه شما را در جستجو بهتر می‌کند.

گام ششم | ارسال پیشنهادات ویژه

در تلاش باشید که یک راه ارتباطی بین خوانندگان و خودتان ایجاد کنید. با ارزش‌ترین دارایی شما در کسب و کار اینترنتی مشتریان و مشترکین‌تان هستند. برای آن‌ها ایمیل یا پیامک ارسال کنید.

  • به آنها چیزی ارائه دهید که به دنبال آن هستند.
  • از این طریق یک رابطه پایدار بین شما و مشترکین‌تان شکل می‌گیرد.
  • نتایج به دست آمده را بسنجید.
  • بازاریابی ایمیلی ارزان‌تر و موثرتر از بسیاری از روش‌های بازاریابی دیگر است.

گام هفتم | استفاده از تکنیک های مختلف

یکی از بهترین تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی، توسعه ارزش طول عمر مشتری است. دست کم 36درصد مشتریان و مشترکین شما در صورتی که مورد پیگیری قرار گیرند. دوباره از شما خرید خواهند کرد. نهایی کردن اولین خدمت شما به مشتریان‌تان قطعا سخت‌ترین کار خواهد بود. استفاده از روش‌های اپ سلینگ و بک اند می‌تواند برای وادار کردن مشتریان‌تان به خرید دوباره بسیار کمک کند. این دو روش شامل تکنیک‌های زیر می‌باشند:

  • محصول یا خدماتی را به آن‌ها پیشنهاد دهید که خرید را کامل کند.
  • برای آنها کوپن‌های وفاداری الکترونیک بفرستید تا در مراجعه‌های بعدی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
  • به مشتریان وفادار خود پاداش بدهید.

 

مشاوره کسب و کاردوک کاردوک

کاردوک در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان همراه شماست. در این روز‌ها که اینترنت بسیار سریع در حال تغییر است به طوری که یک سال در فضای مجازی معادل با چیزی حدود پنج سال در دنیای واقعی است. اگر در حال حاضر مدتی است که کارتان را شروع کردید، حتما بر روی کسب و کارتان با توجه به این مراحل یک بازبینی بکنید و ببنید که در چه مرحله‌ای هستند. می‌توانید در هر زمانی که احساس نیاز کردید از خدمات کاردوک بهرمند شوید.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: راه اندازی کسب و کار اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 4
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با
karduk
0 نظر

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با کمترین هزینه


کسب و کار اینترنتی یکی از راه‌های کسب درآمد سریع بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه و سرمایه‌گذار است که اکثرا در خانه‌ها آغاز می‌گردد و با طی سیر رشد تبدیل به شرکت‌های بزرگ شده‌اند. برخلاف باور عمومی که راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه‌گذاری زیاد امکان‌پذیر است و باید برای شروع هزینه‌های زیادی برای راه اندازی وب سایت، تبلیغات و … صرف شود یا باید مسلط به برنامه نویسی بود تا از پس کارهای پیچیده یک کسب و کار اینترنتی برآمد، اما یکی از راه‌های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری، کسب و کارهای اینترنتی است. امروزه خیلی‌ها برای رفع نیازهای خود به اینترنت رجوع می‌کنند. در این مقاله می‌توانید نحوه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را بیاموزید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سفارش سایت و کسب و کار اینترنتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

روشی چند مرحله وجود دارد که با استفاده از آن می توانید یک کسب و کار اینترنتی کوچک را راه اندازی کنید. افراد زیادی را دیدیم که طی این چند سال با استفاده از این روش توانستند کسب و کارهای موفقی را شکل و توسعه دهند. گام‌هایی که برای این کار باید طی کنید عبارتند از:

همه آدم‌ها از یک کارآفرین تازه کار گرفته تا یک متخصص و با تجربه می‌توانند از این فرایند برای شروع یک کسب و کار اینترنتی سودآور استفاده کنند.

گام اول | یک نیاز در بازار پیدا کنید

بیشتر کارآفرینان تازه کار مرتکب این اشتباه می‌شوند که قبل از هر چیزی شروع به تولید یک محصول می‌کنند و بعد به فکر بازاریابی آن می‌افتند.

برای اینکه بتوانید شانس بیشتری برای باز کردن راه خود در یک بازار داشته باشید، باید ابتدا کار را با بازاریابی شروع کنید. رمز موفقیت در این است که ابتدا کسانی را پیدا کنید که به دنبال پاسخ برای یک مشکل هستند، ولی در پیدا کردن راه حل موفقیت زیادی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این کار را برای شما ساده کرده است، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر اطلاعات مفیدی را کسب کنید:

گام دوم راه اندازی کسب و کار | تبلیغ و بازاریابی

رعایت نکاتی می‌تواند این اطمینان خاطر را بدهد که کسانی که از کسب و کار اینترنتی‌تان دیدن می‌کنند، از لحظه ورود تا زمان خرید، درگیر خدمات فروش شما هستند. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. از تیترهای جذاب، مشتریان را ترغیب به دیدن محصولات بیشتری کنید.
  2. مشکلی که محصول‌تان آن را حل می‌کند توضیح دهید.
  3. در مشتری این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید مشکل او را حل کنید و انتظاراتش را انجام دهید.
  4. نظرات کسانی که قبلا از خدمات یا محصولات شما استفاده کرده‌اند را در سایت نمایش دهید.
  5. در مورد منفعت آنان در صورت استفاده از محصولات‌تان توضیح دهید.
  6. پیشنهادات ویژه به مشتریان بدهید
  7. کیفیت محصول خود را تضمین کنید.
  8. احساس ضرورت استفاده از خدمات یا محصولاتان را در مخاطب ایجاد کنید.
  9. از آنان بخواهید که از محصول و خدمات شما استفاده کند.

از طرح این فرایند می‌توانید باید بتوانید مردم را آگاه سازید که خدمات یا محصول‌تان به شکلی منحصر به فرد مشکل آنان را حل می‌کند و کیفیت زندگی آنان بهبود پیدا خواهد کرد. برای کسب و کار اینترنتی خود پرسونا (مشتری فرضی) بسازید و به سوالات او پاسخ دهید.

گام سوم راه اندازی کسب و کار اینترنتی | سایت خود را طراحی کنید

هنگامی که بازار و محصول خود را مشخص کردید. آماده طراحی سایت برای کسب و کار اینترنتی خودتان هستید. به خاطر داشته باشید که طراحی سایتان باید ساده باشد. شما تنها 4 ثانیه برای جلب نظر مشتری زمان دارید، در غیر اینصورت آنها از سایت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحی، راه اندازی و ساخت سایت اینترنتی با جدیدترین طراحی های روز کلیک کنید. چند نکته بسیار مهم که در زمان طراحی سایت باید به یاد داشته باشید عبارتند از :

گام چهارم راه اندازی کسب و کار اینترنتی | موتورهای جستجو

یکی از روش‌های آسان برای جذب ترافیک سایت استفاده از شیوه پرداخت به ازای کلیک است. این کار در مقایسه با استفاه از تکنیک سئو دو مزیت دارد. اول اینکه سایت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اینکه تبلیغات به شیوه پرداخت به ازای هر کلیک این فرصت را به شما می‌دهد که قیمت‌ها، رویکردهای فروش، تیترها و… مختلفی را امتحان کنید. این شیوه علاوه بر اینکه بازدید سایت را افزایش می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین کلید واژه‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

گام پنجم راه اندازی کسب و کار اینترنتی | اعتبار کسب کنید

از اینترنت مردم به عنوان یک منبع برای بدست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند. می‌توانید اطلاعات‌تان را به رایگان در اختیار سایت‌های دیگر قرار دهید تا بتوانید ترافیک بیشتری را جذب کنید.

به این صورت می‌توانید خوانندگان بیشتری را برای سایت خود پیدا کنید. موتورهای جستجو ارتباط برقرار کردن سایت های مرتبط را دوست دارد و جایگاه شما را در جستجو بهتر می‌کند.

گام ششم | ارسال پیشنهادات ویژه

در تلاش باشید که یک راه ارتباطی بین خوانندگان و خودتان ایجاد کنید. با ارزش‌ترین دارایی شما در کسب و کار اینترنتی مشتریان و مشترکین‌تان هستند. برای آن‌ها ایمیل یا پیامک ارسال کنید.

گام هفتم | استفاده از تکنیک های مختلف

یکی از بهترین تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی، توسعه ارزش طول عمر مشتری است. دست کم 36درصد مشتریان و مشترکین شما در صورتی که مورد پیگیری قرار گیرند. دوباره از شما خرید خواهند کرد. نهایی کردن اولین خدمت شما به مشتریان‌تان قطعا سخت‌ترین کار خواهد بود. استفاده از روش‌های اپ سلینگ و بک اند می‌تواند برای وادار کردن مشتریان‌تان به خرید دوباره بسیار کمک کند. این دو روش شامل تکنیک‌های زیر می‌باشند:

 

مشاوره کسب و کاردوک کاردوک

کاردوک در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان همراه شماست. در این روز‌ها که اینترنت بسیار سریع در حال تغییر است به طوری که یک سال در فضای مجازی معادل با چیزی حدود پنج سال در دنیای واقعی است. اگر در حال حاضر مدتی است که کارتان را شروع کردید، حتما بر روی کسب و کارتان با توجه به این مراحل یک بازبینی بکنید و ببنید که در چه مرحله‌ای هستند. می‌توانید در هر زمانی که احساس نیاز کردید از خدمات کاردوک بهرمند شوید.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: راه اندازی کسب و کار اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 4
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با
karduk
0 نظر