مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

بهترین مرجع در دسته یابی به بروز ترین اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار، سرمایه گذاری، اخذ جواز، ثبت شرکت و ...

طرح تولید شمع خودرو | مراحل، مواد اولیه و سرمایه مورد نیاز برای تولید شمع خودرو

طرح تولید شمع خودرو با توجه به نیاز بالای مصرف‌کنندگان و شرایط واردات، دارای توجیه اقتصادی است. قطعه‌سازی خودرو یکی از صنایع مادر و اساسی در هر کشور به شمار می‌آید. فقط در سال 2018، تعداد96,850,046 دستگاه خودرو در جهان تولید شده است. در ایران طی سال۹۸ در مجموع ۹۲۷هزار و ۱۹۷دستگاه انواع خودرو تولید شده است که در صورت داشتن شرایط مطلوب در سال99 می‌تواند یک میلیون و ۲۰۰هزار دستگاه نیز تولید کند. قطعات خودرو به عنوان کالای واسطه‌ای مورد مصرف در تولید انواع خودرو یا در بازار خدمات‌پس‌ازفروش و تعمیرات اهمیت اقتصادی زیادی دارند. لذا مجموعه قطعه‌سازی همانند تولید انواع شمع خودرو را می‌توان به‌عنوان یکی از محورهای توسعه صنعتی کشورها تلقی کرد که محصولات آن هم در خودروهای صنعتی و هم در موتورسیکلت‌ها و موتورهای صنعتی بنزینی استفاده می‌شود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح تولید شمع خودرو آورده شده است. جهت سفارش نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: طرح توجیهی تولید شمع

طرح تولید شمع خودرو | معرفی محصول و اهمیت آن

اولین عمل موثر شمع در موتور خودرو و سایر انواع موتور احتراقی، آتش زدن مخلوط هوا و سوخت در شرایط احتراق داخلی در سیلندر موتور است. شمع ماشین باید پالس الکتریکی با ولتاژ ۲۵۰۰۰ ولت را به صورت مکرر به داخل محفظه احتراق موتور توسط الکترودهای با دوام که در بین آن‌ها جریان الکتریکی به قوس و جرقه تبدیل می‌شود منتقل نماید.

در نتیجه مخلوط هوا و سوخت در سیلندر را برای تامین مکانیزیم حرکت  خودرو محترق نماید. سلامتی و کیفیت مطلوب شمع باعث کاهش خام سوزی سوخت و تامین قدرت مناسب حرکت خودرو خواهد شد. شمع‌ها تحت شرایط فشار و حرارت شدید داخل سیلندر می‌توانند تا میلیون‌ها بار جرقه بزند و میزان عملکرد شمع در موتور خودرو هم زمان با افزایش توان خروجی خودرو نقش بسیار حساسی را پیدا می‌کند.

طرح تولید شمع خودرو | تعریف محصول 

وظیفه شمع جرقه زنی به منظور مشتعل ساختن مخلوط هوا و بنزین در داخل سیلندر می‌باشد. این عمل ساده به نظر می‌رسد، ولی مشکل اصلی این است که جرقه زنی باید با ولتاژ بسیار بالا و چند بار در ثانیه، در معرض حرارت بالا و فشار هوای بالا انجام گیرد.

مهم‌تر آن که کوچک‌ترین خللی در عملکرد این قطعه کوچک باعث افت بازده موتور، ایجادآلودگی و صدمه به دیگر اجزاء موتور می‌گردد. اجزاء و قطعات تشکیل‌دهنده شمع از بالا به ترتیب فیش اتصال وایر ولتاژ بالا، عایق سرامیکی بدنه و الکترودها می‌باشند. عایق سرامیکی به شکلی طراحی گردیده است که جریان را به صورت کانال هدایت نماید. شکل کشیده عایق و برجستگی‌های روی آن به همین دلیل است.

در داخل بدنه عایق قطعه‌ای میله‌ای شکل از رسانای فلزی قرار داده شده است که بالا تا پایین امتداد یافته است. جریان پس از عبور از میله و قبل از ورود به الکترود، از قطعه‌ای با جنس شیشه رسانا گذشته و به دماغه سرامیکی شمع که الکترود در آن جای گرفته می‌رسد. جنس الکترود معمولا از آلیاژ نیکل با مغزی از جنس مسی، پلاتینی یا فلزات هادی جریان می‎باشد. جرقه بین الکترود مرکزی و الکترود اتصال بدنه زده می‌شود. همان طوری که از نام آن مشخص است الکترود اتصال بدنه به تنه سیلندر وصل است.

سیستم جرقه زنی  خودرو

در موتورهای بنزینی برای ایجاد احتراق در محفظه احتراق سیلندر، نیاز به ایجاد جرقه در زمان مناسب می‌باشد. قطعات مختلفی تحت عنوان سیستم جرقه زن در به وجود آوردن جرقه در داخل سیلندر موثر هستند. اجزای سیستم جرقه‌زنی خودرو  به طور کلی عبارتند از شمع، کویل (مگنتی یا تخلیه خازنی) وایر و ECU در خودروهای انژکتوری و دلکو در خودروهای کاربراتوری.

طرز کار سیستم جرقه زنی  خودرو

درسیستم جرقه زن شمع در درون محفظه احتراق با دریافت ولتاژ در زمان مناسب از دلکو جرقه انفجار را ایجاد می‌کند. وایرها دارای روپوش عایق بوده و ارتباط الکتریکی کویل و شمع ها را تامین می‌کنند. کویل برق ورودی 12 ولت را بیش از 20هزار ولت تقویت و از طریق وایرها به صورت زمان‌بندی شده به شمع‌ها می‌رسانند.

مکانیزم سیستم جرقه زنی خودرو با استارت ماشین و حرکت دورانی میل لنگ که فرایندهای مکش هوا و سوخت، تراکم، احتراق و تخلیه را در سیلندرها ساماندهی می‌کند، آغاز می‌شود. در هر سیلندر مخلوط سوخت متراکم شده با جرقه زنی شمع برای انفجار هم‌زمان می‌گردد. تشخیص دقیق زمان مناسب احتراق در خودروهای انژکتوری از طریق سنسورهای موقعیت سنج میل لنگ به ECU و به کویل و شمع و در خودروهای کابراتوری توسط کاربراتور انجام می‌شود.

طرح تولید شمع خودرو | کد آیسیک و تعرفه گمرکی

کد ISIC نوعی طبقه بندی استاندارد برای فعالیت‌های اقتصادی تولیدی است. هدف اصلی ISIC فراهم کردن مجموعه‌ای از رده‌های فعالیتی است؛ به طوری که در آن بتوان محصولات صنعتی را بر اساس نوع فعالیتی که انجام می‌دهند، طبقه بندی کرد.

ردیفنام محصولکد گروه محصول   (آیسیک )تعرفه گمرکی
1انواع شمع موتور3190112685111000
2شمع موتور جرقه ای31901128
3شمع موتور خودرو (جرقه ای)3190512365

طرح تولید شمع خودرو | ویژگیهای و استاندارهای

شمع خودرو براساس استانداردهای مصوب باید بتواند استانداردهای ملی و بین‌المللی کیفیت را برمبنای تست‌های الکتریکی و حرارتی و طول عمر، کیفیت قطعات و عملکرد در شرایط فشار و دمای بالای را پاس کند. 

استانداردهای محصول

در مورد انواع شمع خودرو سری استانداردهای ملی ایران که در موسسه استاندارد ایران به ثبت رسیده است، به شرح زیر ارائه شده  است.

شماره استاندارد ملی

شرح

2101شمع اتومبیل موتورهای احتراقی درون سوز اصطلاحات فنی
13350خودرو جاده‌ای سیستم‌های جرقه زن –روش‌های آزمون و الزامات کلاهک لاستیکی ولتاژ بالا روی سیم پیچ و کویل‌های مدادی
13473خودرو جاده‌ای سیستم‌های جرقه زن و محفظه آن‌ها در سر سیلندر مشخصات اصلی و ابعاد آنها
19221خودرو جاده ای- درجه بندی حرارتی شمع خودرو
1-37662خودرو جاده‌ای شمع‌های گرمکن با نشیمن‌گاه مخروطی و محفظه آنها در سر سیلندر قسمت 1
2-27773خودرو جاده‌ای شمع‌های گرمکن با نشیمن‌گاه مخروطی و محفظه آن‌ها در سر سیلندر قسمت 2

طرح تولید شمع خودرو | کالاهای جایگزین 

با توجه به عملکرد این وسیله در خودرو و توجه به این نکته که شمع خودرو قطعه‌ای است از مجموعه قطعات خودرو که حضور آن در روی کلیه خودروها امری اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا این قطعه هیچ‌گونه جایگزینی ندارد و از طرفی امکان حذف آن از روی خودروهای بنزینی وجود ندارد.

موارد استفاده شمع خودرو

شمع خودرو یکی از قطعات حساس و مهم در بخش برقی و جرقه زنی خودرو محسوب می‌گردند که هم در زمان ساخت خودرو و هم به عنوان قطعات مصرفی در دوره بهره‌برداری از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شمع خودرو قطعه تند مصرف است که دوره‌های نسبتا” کوتاه بر روی خودروها نیاز به تعویض دارد.

طرح تولید شمع خودرو | دانش فنی پروژه و روش تولید

فرایند تولید شمع خودرو شامل آماده سازی سه بخش اصلی و مونتاژ نهایی آن‌ها می‌باشد. سه بخش اصلی شمع شامل الکترود مرکزی، بدنه و پوسته فلزی به همراه الکترود جانبی و عایق سرامیکی است که در یک فرآیند تولید و مونتاژ نهایی پیوسته تبدیل به محصول نهایی می‌شوند. در این فرایند الکترود جانبی به پوسته فلزی وصل می‌شود و الکترود مرکزی در داخل عایق سرامیکی قرار می‌گیرد و سرانجام، قسمت‌های اصلی در خط تولید به صورت محصول نهایی مونتاژ می‌شوند.

فرایند تولید شمع خودرو

فرایند تولید شمع خودرو

ساخت پوسته و بدنه فلزی شمع خودرو

پوسته‌های فلزی شمع را می‌توان بسته به سطح تکنولوژی به چندین روش تولید کرد. ابتدا مفتول فولادی آماده شده در فرایند نورد سرد یا اکسترودینگ گرم به شکل و اندازه دل‌خواه در می‌آید تا شکل تو خالی مناسب پوسته فلزی را پیدا کند. بدنه فلزی فولاد در شش مرحله ماشین کاری و سوراخ کاری و رزوه تراشی قرار گرفته و شکل نهایی را به خود می‌گیرد.

جوش الکترود جانبی

الکترود جانبی از یک سیم از جنس آلیاژ نیکل ساخته شده است که پس از فیدر در دستگاه جوش الکتریکی به صورت مستقیم به بدنه فلزی شمع جوش داده می‌شود، سپس در اندازه مناسب برش داده شده در ادامه توسط قالب شکل‌دهی و به سمت مرکز بدنه فلزی خمیده می‌شود. کالیبره نمودن  فاصله آن با الکترود مرکزی در بخش نهایی مونتاز انجام می‌گیرد.

آبکاری بدنه فلزی شمع

بدنه فلزی شمع قبل از آبکاری در محلول شستشو و آماده سازی و توسط اسیدها، نمک‌ها یا قلیاها قرار گرفته و پس از خشک شدن در فرآیند الکترولیتی یک لایه نقره‌ای دائمی و محافظ از طریق جریان الکتریکی که از محلول عبور می‌کند روی آن قرار می‌گیرد. آبکاری یک پوشش فلزی نازک است که به طور مساوی روی بدنه فلزی شمع اعمال می‌شود.

 ساخت بدنه عایق سرامیکی

تولید بدنه سرامیکی با آماده سازی مایع سرامیک توسط بالمیر، آسیاب و میکسر و ریختن سرامیک مایع به درون قالب‌های لاستیکی و اعمال فشار هیدرولیکی بر آن شروع می‌شود. عایق سرامیکی شکل گرفته، پس از تخلیه از قالب توسط دستگاه‌های سنگ زنی پرداخت می‌شود. سپس با قرار گرفتن در یک کوره تونلی در دمای بالاتر از 2700 درجه فارنهایت پخت، محکم و متراکم می‌شود تا در برابر رطوبت، حرارت و ضربه مقاوم گردد. سرامیک پخته شده پس از لیبل زنی و پاشش لعاب مجددا در کوره حرارتی قرار گرفته و پخت نهایی می‌گردد.

 آمادسازی الکترود مرکزی

الکترودهای مرکزی را با استفاده از آلیاژهای نیکل تولید می‌کنند. مفتول آلیاژی را به کله ترمینال فولادی و به وایر تامین کننده جریان الکتریکی احتراق، متصل می‌شود. سپس آن را تحت فشار سنگین به داخل عایق سرامیکی قرار می‌دهند. در ادامه بخش مرکزی عایق سرامیک با پودر شیشه هادی و پین الکترود تکمیل و با واشرگذاری آب‌بندی می‌نمایند تا آماده مونتاژ نهابی گردد. 

 بخش مونتاژ  نهایی شمع خودرو

در بخش مونتاژ نهایی، بدنه سرامیکی عایق حاوی الکترود مرکزی به پوسته فلزی رزوه و آبکاری شده (حاوی الکترود جانبی) پس از واشرگذاری خارجی متصل و محکم می‌گردد و در انتها فاصله شکاف الکترود مرکزی و جانبی کالیبره می‌گردد. در انتهای خط تولید مطابق استاندارد محصول تولید شده  آماده تست‌های نهایی و بسته‌بندی می‌گردد.

 

طرح تولید شمع خودرو | مواد اولیه مورد استفاده

الکترودهای موجود در شمع خودرو معمولاً از آلیاژهای نیکل تشکیل شده اند، در حالی که برای ساخت عایق‌های سرامیکی از کانی‌هایی همانند اکسید آلومینیوم، فلدسپات و لعاب و برای ساخت پوسته فلزی از مفتول فولادی  استفاده می‌شود.

برای انتخاب مواد اولیه الکترودها و عایق، زمان و هزینه تحقیق و توسعه زیادی مصرف شده که نتایج آن جزء دانش فنی طرح می‌باشد. از آنجایی که سیستم جرقه زن خودرو حرارت و ولتاژ بسیار بالایی را در طول عمر زیاد باید تحمل کند، لذا استفاده از مواد بهبود یافته در حوزه‌های فلزی همانند آلیاژهای نیکل، فلزات گران‌بها و سرامیک همانند اکسید آلومنیم بسیار اهمیت دارد.

 

 بررسی بازار و رقبا

بر اساس آمارهای منتشر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان تیرماه سال 1399 تعداد 11 واحد صنعتی با ظرفیت تولید اسمی 62051130   عدد در زمینه تولید انواع شمع خودرو دارای پروانه بهره‌برداری می‌باشند که براساس طول عمر متوسط و فرسودگی ماشین آلات، راندمان تولید عملی و پالایش آماری واحدهای راکد براساس تجارب قبلی و انجمن‌های صنفی مربوطه آمار واقعی این تولید کمتر از ظرفیت اسمی می‌باشد.

 

تعداد جوازهای تاسیس طرح تولید شمع خودرو کشور تا پایان تیر ماه 1399
39
تعداد پروانه‌های بهره‌برداری تولید شمع خودرو کشور
تعدادسرمایهاشتغالظرفیتواحد
11313536146162051130عدد
طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد تولید شمع خودرو کشور
تعدادسرمایهاشتغالظرفیتواحد
119420155000000عدد

وضعیت صادرات  و واردات محصول

براساس آمار اتاق بازرگانی در سال 1397 واردات محصول با تعرفه 87083029 شمع‌های جرقه زن مورد استفاده از کشورهای فرانسه، ژاپن، چین، هند، امارات، ترکیه، آلمان، بلغارستان، کره معادل 7,911,530 دلار و به ارزش ریالی 331,324 میلیون ریال بوده است.

 

طرح تولید شمع خودرو | سرمایه گذاری مورد نیاز

بر اساس مطالعات انجام شده احداث طرح تولید انواع شمع خودروهای بنزینی در سال جاری با ظرفیت اقتصادی سالیانه تولید 1200000 عدد شمع خودرو 151 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد. نرخ بازدهی بیشتر از 35درصد بوده و نزدیک به 3سال بازگشت سرمایه اولیه را خواهد داشت. در ادامه خلاصه‌ای از نیازمندی‌های احداث ارائه شده است.

مشخصات عمومی طرح

ردیفموضوعبرآرودواحد
1زمین  4000متر مربع
2زیربنا کل تولیدی، خدماتی و ستادی1850متر مربع
3ماشین آلات صنعتی  61200میلیون ریال

جدول سرمایه گذاری طرح

ردیفموضوعهزینه ها  (میلیون ریال )
1سرمایه گذاری ثابت104800
2سرمایه گذاری  درگردش47197
3کل سرمایه گذاری151997

   شاخص های مالی

موضوعهزینه ها 
نرخ بازده داخلی IRR34/7  درصد
دوره برگشت سرمایه3/2
درصد فعالیت در نقطه سر به سر29

طرح تولید شمع خودرو | مزایای اجرای طرح

  • نیاز به تولید باکیفیت جهت جایگزینی واردات
  • امکان تامین مواد اولیه مورد نیاز در کشور
  • سودآوری، بازده و دوره برگشت مناسب سرمایه گذاری با توجه امکان تولید چند محصول در یک خط تولید
  • امکان استفاده از سیستم‌های مجهز به کنترل PLC با عملکرد اتوماتیک
  • امکان ایحاد تنوع در محصول با توجه به نیاز بازار و نتایج واحد تحقیق و توسعه
  • امکان اخذ مجوزهای استانداردهای کیفیت و فرایند

 

 نتیجه گیری

تولید و مصرف این محصولات با توجه به مشکلات تامین ارز واردات محصول و مصرفی بودن کالا برای تمامی خودروها منوط به بررسی‌های دقیق فنی مالی و اقتصادی و نیاز روز افزون داخلی و صادراتی کشور یکی از زمینه‌های موجه برای فعالیت اقتصادی می‌باشد.

 

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرحها و واحدهای

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • کمک به تامین نیروی انسانی، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیسات عمومی طرح
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: طرح توجیهی تولید شمع

فروش خط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیا

فرصتی مناسب برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران در صنعت برش سنگ، اگر به فکر احداث و یا نوسازی واحد تولیدی برش سنگ خود هستید می توانید تمامی دستگاه های مورد نیاز خط تولید را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید. تمامی ماشین آلات این خط تولید محصول شرکت ایتالیایی SIMEC می باشد. جزئیات دستگاه ها در ادامه شرح داده شده است.

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد قیمت و مشخصات دقیق خط می توانید با مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: ماشین برش سنگ گرانیت


لیست ماشین آلات عبارتند از:

1- دستگاه قله بر 52 تیغه اروپایی برای برش سنگ گرانیت دارای کف بر اتوماتیک الکترو موتور 315  کیلو وات    مدل       NI 2/525      

2- دستگاه قله بر اروپایی دو تیغه با کف بر اتوماتیک با الکترو موتور  200 کیلوات  مدل    NI2/2M

3- دستگاه کالیبره و پیش ساب SIMEC     مدل      LM600/32

4- دستگاه پولیش SIMEC           مدل      LM600/12

5- دستگاه گرمکن     12 متری

6- دستگاه عرضی بر 7 کله  اتوماتیک    SIMEC    مدل      INT600/7

7- دستگاه پخ زن 60 سانت 4 محور همراه پولیش لبه ها مدل      SMM600/24

8- میز پایانی و سورت  مدل    60GF2P          

9- دستگاه پیش ساب  و پولیش   COMBE     مدل      CLG600/312

10- دستگاه نصف کن 4 کله افقی با تیغه های   62 سانتی

11- دو دستگاه کله بر پنوماتیک

تصاویر خط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیا

در زیر تصویر ماشین خط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیایی را می توانید مشاهده کنید :

خط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیاخط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیاخط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیاخط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیاخط کامل ماشین اروپایی برش سنگ گرانیت شرکت SIMEC ایتالیا

 

فروش  ماشین آلات سنگبری گرانیت اروپایی | مزیت های سرمایه گذاری

  • مزیت تولید محصول با کیفیت قابل رقابت صادراتی
  • قابلیت خرید ماشین آلات با قیمت مناسب

برای هماهنگی و بازدید از ماشین آلات با مشاورین کسب و کار کاردوک هماهنگ فرمایید. لازم به ذکر است کارشناسان کاردوک کیفیت دستگاه ها را تضمین کرده‌اند.

معرفی سایر خدمات کاردوک

شروع هر کاری نیاز به تجربه و دانش لازم دارد. امروزه در کشورهای پیشرفته سرمایه گذاران از متخصصین جهت طراحی پلتفرم، برآورد هزینه ها، ارزیابی تجهیزات و خرید آن ها، آموزش نیروی کار، بازاریابی نوین، عارضه یابی سیستم و… استفاده می‌کند. کاردوک نیز با ایجاد راه ارتباطی میان سرمایه گذاران و متخصصین به شما در زمینه های نام برده خدمات ارائه می‌دهد.

 

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد قیمت و مشخصات دقیق خط می توانید با مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: ماشین برش سنگ گرانیت


طرح توجیهی در بجنورد | بهترین مرکز تهیه طرح توجیهی در استان خراسان جنوبی

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در بجنورد را می‌نویسد؟

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

منبع : طرح توجیهی در بجنورد

طرح توجیهی در بجنورد | بهترین زمان برای بررسی

شاید یک ایده نو یا طرحی هوشمندانه داشته باشید ولی همیشه پیس از صرف زمان و پول زیاد باید توجیه پذیری آن را در دنیای واقعی مورد بررسی قرار دهید. تمام کسب و کارهای تازه باید قبل از شروع تولید یا ورد به بازار، طرح توجیهی تهیه کنند. در بزرگترین شرکت ها نیز قبل از آغاز تولید محصول جدید، طرح توجیهی تدوین می‌شود. طرح توجیهی همچنین داده‌های کمی لازم برای تصمیم‌گیری‌های دشوار در مسیر آینده کسب و کارتان را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در مراحل بعدی تحقیق بازار، بهره برداری، توسعه و گسترش کسب و کارتان دچار اختلاف شوید، طرح توجیهی اختلافات را با در دست داشتن اطلاعات بی طرفانه حل و فصل می کند.

 

چرا برخی از کسب و کار ها طرح توجیهی ندارند

بسیاری از کارآفرینان برای صرفه جویی در پول و زمان، بدون فوت وقت پیش از تهیه طرح توجیهی وارد بازار می‌شوند. این کار می‌تواند در ابتدای ظهور منفعت آور باشد یا با مواجه شدن با موانع پیش‌بینی نشده نتیجه‌ای عکس را به همراه داشته باشد. از جمله مهمترین دلایل دور زدن طرح توجیهی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

1- کار آفرینان بر اساس تجربه شخصی یا مدل‌های کسب و کار موفق مشابه می‌دانند که راه‌اندازی کسب و کارشان اقتصادی و توجیه پذیر است.

2- نتایج بدست آمده از مطالعات و پیمایش‌های قبلی را معتبر دانسته و فکر می‌کنید تغییرات بازار به اندازه‌ای نبوده که نیاز به انجام تحقیق جدیدی باشد.

3- هزینه های مالی و زمانی طرح به اندازه‌ای باشد که به اتمام رساندن طرح توجیهی را با مانع مواجه می‌سازد.

 

طرح توجیهی در بجنورد | مولفه‌ها و شاخص‌های کلیدی

یک طرح توجیهی موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام می‌توان بر روی کسب و کار جدید شما تاثیر گذار باشد. اما این موضوعات را در یک یا چند دسته از موضوعات زیر خلاصه می‌شود.

فنی و تکنولوژی

آیا تمامی تکنولوژی‌های لازم برای شروع کسب و کارتان را بررسی کرده‌اید ؟ این انتخاب شما از لحاظ فنی بهترین انتخاب برای شروع کسب و کار شما می‌باشد یا نه ؟

اقتصادی

شرایط اقتصادی زمان حال و آینده را که بر روی بازار یا تمایل خرید محصولات یا خدمات شما تاثیرگذار است را باید در کنار منابع اولیه جریان نقدی کسب و کارتان در نظر بگیرید.

قانونی

مطالعات قانونی شامل بررسی امتیازات و حقوق ثبت شده قانونی، کپی رایت یا دیگر انحصاراتی است که ممکن است ایده شما را تحت شعاع خود قرار دهد.

اجرایی و عملیاتی

راه‌های معرفی خدمات یا محصولتان چیست؟ آیا نیاز به ویترین فروشگاه دارید؟ به چند نفر پرسنل اجرایی نیازمندید؟ هزینه کارهای اجرایی کسب و کارتان را یادداشت کنید.

برنامه زمان بندی

اگر نیاز است که محصول یا خدماتتان در یک فصل خاص ارائه شود حتما باید یک محدودیت زمانی را در برنامه کاریتان لحاظ کنید.

بازار

بررسی و مطالعات مربوط به بازار خود دارای دسته‌های فراوانی می‌باشد که از جمله مهمترین مواردی که در این قسمت از طرح توجیهی مطرح می‌شود عبارتند از:

  • بررسی رقبا
  • سطح تقاضا
  • جاویژه‌ها (niches) و جایگاه‌های اشغال نشده در بازار
  • بازارهای هدف، شامل اطلاعات جمعیت شناختی خاص و عادات خرید
  • بازاریابی حضوری در برابر بازاریابی آنلاین
  • و …

 

طرح توجیهی در بجنورد | تهیه اطلاعات

بدون شک بهترین و سریع‌ترین راه برای تهیه طرح توجیهی استخدام مشاور و یا همکاری با یک شرکت در زمینه مشاوره کسب و کار است، که این کار را از ابتدا تا انتها برای شما انجام دهد و نتایج را به شما اعلام کند. اما اغلب استارت آپ‌های نوپا به دلیل هزینه مالی از انجام این کار صرف نظر می‌کند.

خوشبتخانه به دلیل امکان دسترس گسترده به داده‌های مطالعات پیشن از بازار و پرسشنامه‌هایی کاربردی خودتان می‌توانید تا حد زیادی کارهای جمع آوری اطلاعات را انجام دهید و از این طریق از هزینه کلی تهیه طرح توجیهی بکاهید، به این ترتیب با صرف هزینه کمتر می‌توانید اطلاعات مفیدی از طرح توجیهی به دست آورید.

مطالعات انجام شده پیشین

یکی از منابعی که به شما در بدست آوردن اطلاعات لازم برای نگارش طرح توجیهی کمک می‌کند استفاده از طرح‌های توجیهی کسب و کارهای مشابه است که در سال‌های پیشین انجام شده است.

پرسشنامه ها

پرسشنامه بهترین ابزار برای بدست آوردن اطلاعات در مورد افرادی است که امیدوارید برای استفاده از خدمات یا محصولات شما پول پرداخت کنند.

پرسشنامه ابزاری دقیق و معتبر برای یافتن اطلاعات در مورد عادات خرید مردم در گذشته و آینده است. اگر بتوانید به جامعه هدف‌تان دست پیدا کنید و از آن‌ها سوال بپرسید، به اطلاعات دقیق و متمازی درباره مخاطبان‌تان دست پیدا خواهید کرد.

جمع آوری اطلاعات پرسونا (مشتریان احتمالی) با استفاده از پرسشنامه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به نارضایتی انها از محصول یا خدمات یا ویژگی‌های خاص محصولاتان پی ببرید.

قالب گزارش طرح توجیهی

زمانی توانسید اطلاعات را جمع آوری کنید. لازم است که آن‌ها را در یک شکل مناسب و قابل فهم بیان کنید که ایده شما چگونه قرار است به دنیا نمایش داده شود. گزارش طرح توجیهی باید حداقل شامل بخش‌های زیر باشد، ممکن است شما بسته به نیازتان موارد دیگری نیز به لیست اضافه کنید :

خلاصه اجرایی

نکات اساسی و خلاصه کلی داده‌هایی که به دست آورده‌اید و بعدا آن‌ها را شرح می‌دهید را ارائه کنید. مهم‌ترین جزئیات را در این بخش بیاورید چرا که بسیاری از افراد تنها همین بخش را مطالعه خواهند کرد.

مشخص کردن ایده

در این بخش توضیحاتی درباره ایده کسب و کار (نوع محصول یا خدمات، شرکت، سایت ، اپ یا هر چیزه دیگری که مشغول بررسی آن هستید) را بنویسید. تمایزها و چیزهایی که کار شما را منحصر به فرد می‌کند را ذکر کنید. توجه داشته باشید که ذکر کردن محصولات و یا خدمات مشابه به این بخش تعلق دارد.

تحلیل بازار

این بخش تمام اطلاعات مربوط به تحلیل بازار را نشان می‌دهد. از تحلیل رقبا، نقاط قوت و ضفع‌شان تا رفتار خریداران و بخش‌بندی بازار، وجود بازار خوب و قوی در موفق شدن کسب و کار شدن حیاتی است. بنابراین باید در گزارش‌تان به تفضیل به این بخش بپردازید.

 

طرح توجیهی در بجنورد | توصیه های نهایی و نتیجه گیری

در انتهای گزارش باید به این پرسش پاسخ دهید که آیا این طرح توجیه پذیر است یا نه ؟ برای پاسخ دادن به این پرسش لازم است تا تمام داده‌ها را به صورت یک زنجیروار با هم در نظر بگیرید.

 

آیا انجام طرح توجیهی در بجنورد ضروری است ؟

شاید تهیه طرح توجیهی هراس آور باشد، ولی بعد از جمع آوری اطلاعات، تحلیل و آماده سازی گزارش تمام داده هایی که به دست آورده اید می‌توانید از این نتایج برای رشد کسب و کارتان استفاده های گوناگونی بکنید.

علاوه بر این می‌توانید از طرح توجیهی کسب و کارتان برای گرفتن جواز، دریافت تسهیلات بانکی و همچنین دریافت کمک مالی از بنگاه های سرمایه گذاری‌های خطر پذیر (شتابدهنده‌ها) و یا سایر مراکز استفاده نمایید. از طرح توجیهی می‌توانید برای نوشتن یک بیزینس پلن حرفه‌ای یا جهت دهی منطقی به بازاریابی اولیه تان استفاده نمایید که بسیار ارزشمند است. توصیه می‌کنیم حتما قبل از راه اندازی کسب و کارتان برای تهیه طرح توجیهی زمان بگذارید و یا از خدمات یک شرکت کسب و کار در این زمینه استفاده نمایید. خواهید دید که طرح توجیهی نه فقط برای شروع کسب و کارتان ضروری است بلکه حتی در مراحل بعدی برای شما لذت بخش نیز خواهد بود.

 

خدمات قابل ارایه  کاردوک جهت تهیه طرح توجیهی در بجنورد

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی انسانی نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیات عمومی طرح تولید
  • مشاوره فرمولاسیون مواد اولیه
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی تولید
  • مشاوره صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع : طرح توجیهی در بجنورد

طرح توجیهی در بیرجند | بهترین مرکز تهیه طرح توجیهی در استان خراسان شمالی

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در بیرجند را می‌نویسد؟

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 منبع: طرح توجیهی در بیرجند

طرح توجیهی در بیرجند | بهترین زمان برای بررسی

شاید یک ایده نو یا طرحی هوشمندانه داشته باشید ولی همیشه پیس از صرف زمان و پول زیاد باید توجیه پذیری آن را در دنیای واقعی مورد بررسی قرار دهید. تمام کسب و کارهای تازه باید قبل از شروع تولید یا ورد به بازار، طرح توجیهی تهیه کنند. در بزرگترین شرکت ها نیز قبل از آغاز تولید محصول جدید، طرح توجیهی تدوین می‌شود. طرح توجیهی همچنین داده‌های کمی لازم برای تصمیم‌گیری‌های دشوار در مسیر آینده کسب و کارتان را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در مراحل بعدی تحقیق بازار، بهره برداری، توسعه و گسترش کسب و کارتان دچار اختلاف شوید، طرح توجیهی اختلافات را با در دست داشتن اطلاعات بی طرفانه حل و فصل می کند.

 

چرا برخی از کسب و کار ها طرح توجیهی ندارند

بسیاری از کارآفرینان برای صرفه جویی در پول و زمان، بدون فوت وقت پیش از تهیه طرح توجیهی وارد بازار می‌شوند. این کار می‌تواند در ابتدای ظهور منفعت آور باشد یا با مواجه شدن با موانع پیش‌بینی نشده نتیجه‌ای عکس را به همراه داشته باشد. از جمله مهمترین دلایل دور زدن طرح توجیهی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

1- کار آفرینان بر اساس تجربه شخصی یا مدل‌های کسب و کار موفق مشابه می‌دانند که راه‌اندازی کسب و کارشان اقتصادی و توجیه پذیر است.

2- نتایج بدست آمده از مطالعات و پیمایش‌های قبلی را معتبر دانسته و فکر می‌کنید تغییرات بازار به اندازه‌ای نبوده که نیاز به انجام تحقیق جدیدی باشد.

3- هزینه های مالی و زمانی طرح به اندازه‌ای باشد که به اتمام رساندن طرح توجیهی را با مانع مواجه می‌سازد.

 

طرح توجیهی در بیرجند | مولفه‌ها و شاخص‌های کلیدی

یک طرح توجیهی موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام می‌توان بر روی کسب و کار جدید شما تاثیر گذار باشد. اما این موضوعات را در یک یا چند دسته از موضوعات زیر خلاصه می‌شود.

فنی و تکنولوژی

آیا تمامی تکنولوژی‌های لازم برای شروع کسب و کارتان را بررسی کرده‌اید ؟ این انتخاب شما از لحاظ فنی بهترین انتخاب برای شروع کسب و کار شما می‌باشد یا نه ؟

اقتصادی

شرایط اقتصادی زمان حال و آینده را که بر روی بازار یا تمایل خرید محصولات یا خدمات شما تاثیرگذار است را باید در کنار منابع اولیه جریان نقدی کسب و کارتان در نظر بگیرید.

قانونی

مطالعات قانونی شامل بررسی امتیازات و حقوق ثبت شده قانونی، کپی رایت یا دیگر انحصاراتی است که ممکن است ایده شما را تحت شعاع خود قرار دهد.

اجرایی و عملیاتی

راه‌های معرفی خدمات یا محصولتان چیست؟ آیا نیاز به ویترین فروشگاه دارید؟ به چند نفر پرسنل اجرایی نیازمندید؟ هزینه کارهای اجرایی کسب و کارتان را یادداشت کنید.

برنامه زمان بندی

اگر نیاز است که محصول یا خدماتتان در یک فصل خاص ارائه شود حتما باید یک محدودیت زمانی را در برنامه کاریتان لحاظ کنید.

بازار

بررسی و مطالعات مربوط به بازار خود دارای دسته‌های فراوانی می‌باشد که از جمله مهمترین مواردی که در این قسمت از طرح توجیهی مطرح می‌شود عبارتند از:

  • بررسی رقبا
  • سطح تقاضا
  • جاویژه‌ها (niches) و جایگاه‌های اشغال نشده در بازار
  • بازارهای هدف، شامل اطلاعات جمعیت شناختی خاص و عادات خرید
  • بازاریابی حضوری در برابر بازاریابی آنلاین
  • و …

 

طرح توجیهی در بیرجند | تهیه اطلاعات

بدون شک بهترین و سریع‌ترین راه برای تهیه طرح توجیهی استخدام مشاور و یا همکاری با یک شرکت در زمینه مشاوره کسب و کار است، که این کار را از ابتدا تا انتها برای شما انجام دهد و نتایج را به شما اعلام کند. اما اغلب استارت آپ‌های نوپا به دلیل هزینه مالی از انجام این کار صرف نظر می‌کند.

خوشبتخانه به دلیل امکان دسترس گسترده به داده‌های مطالعات پیشن از بازار و پرسشنامه‌هایی کاربردی خودتان می‌توانید تا حد زیادی کارهای جمع آوری اطلاعات را انجام دهید و از این طریق از هزینه کلی تهیه طرح توجیهی بکاهید، به این ترتیب با صرف هزینه کمتر می‌توانید اطلاعات مفیدی از طرح توجیهی به دست آورید.

مطالعات انجام شده پیشین

یکی از منابعی که به شما در بدست آوردن اطلاعات لازم برای نگارش طرح توجیهی کمک می‌کند استفاده از طرح‌های توجیهی کسب و کارهای مشابه است که در سال‌های پیشین انجام شده است.

پرسشنامه ها

پرسشنامه بهترین ابزار برای بدست آوردن اطلاعات در مورد افرادی است که امیدوارید برای استفاده از خدمات یا محصولات شما پول پرداخت کنند.

پرسشنامه ابزاری دقیق و معتبر برای یافتن اطلاعات در مورد عادات خرید مردم در گذشته و آینده است. اگر بتوانید به جامعه هدف‌تان دست پیدا کنید و از آن‌ها سوال بپرسید، به اطلاعات دقیق و متمازی درباره مخاطبان‌تان دست پیدا خواهید کرد.

جمع آوری اطلاعات پرسونا (مشتریان احتمالی) با استفاده از پرسشنامه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به نارضایتی انها از محصول یا خدمات یا ویژگی‌های خاص محصولاتان پی ببرید.

قالب گزارش طرح توجیهی

زمانی توانسید اطلاعات را جمع آوری کنید. لازم است که آن‌ها را در یک شکل مناسب و قابل فهم بیان کنید که ایده شما چگونه قرار است به دنیا نمایش داده شود. گزارش طرح توجیهی باید حداقل شامل بخش‌های زیر باشد، ممکن است شما بسته به نیازتان موارد دیگری نیز به لیست اضافه کنید :

خلاصه اجرایی

نکات اساسی و خلاصه کلی داده‌هایی که به دست آورده‌اید و بعدا آن‌ها را شرح می‌دهید را ارائه کنید. مهم‌ترین جزئیات را در این بخش بیاورید چرا که بسیاری از افراد تنها همین بخش را مطالعه خواهند کرد.

مشخص کردن ایده

در این بخش توضیحاتی درباره ایده کسب و کار (نوع محصول یا خدمات، شرکت، سایت ، اپ یا هر چیزه دیگری که مشغول بررسی آن هستید) را بنویسید. تمایزها و چیزهایی که کار شما را منحصر به فرد می‌کند را ذکر کنید. توجه داشته باشید که ذکر کردن محصولات و یا خدمات مشابه به این بخش تعلق دارد.

تحلیل بازار

این بخش تمام اطلاعات مربوط به تحلیل بازار را نشان می‌دهد. از تحلیل رقبا، نقاط قوت و ضفع‌شان تا رفتار خریداران و بخش‌بندی بازار، وجود بازار خوب و قوی در موفق شدن کسب و کار شدن حیاتی است. بنابراین باید در گزارش‌تان به تفضیل به این بخش بپردازید.

طرح توجیهی در بیرجند | توصیه های نهایی و نتیجه گیری

در انتهای گزارش باید به این پرسش پاسخ دهید که آیا این طرح توجیه پذیر است یا نه ؟ برای پاسخ دادن به این پرسش لازم است تا تمام داده‌ها را به صورت یک زنجیروار با هم در نظر بگیرید.

آیا انجام طرح توجیهی در بیرجند ضروری است ؟

شاید تهیه طرح توجیهی هراس آور باشد، ولی بعد از جمع آوری اطلاعات، تحلیل و آماده سازی گزارش تمام داده هایی که به دست آورده اید می‌توانید از این نتایج برای رشد کسب و کارتان استفاده های گوناگونی بکنید.

علاوه بر این می‌توانید از طرح توجیهی کسب و کارتان برای گرفتن جواز، دریافت تسهیلات بانکی و همچنین دریافت کمک مالی از بنگاه های سرمایه گذاری‌های خطر پذیر (شتابدهنده‌ها) و یا سایر مراکز استفاده نمایید. از طرح توجیهی می‌توانید برای نوشتن یک بیزینس پلن حرفه‌ای یا جهت دهی منطقی به بازاریابی اولیه تان استفاده نمایید که بسیار ارزشمند است. توصیه می‌کنیم حتما قبل از راه اندازی کسب و کارتان برای تهیه طرح توجیهی زمان بگذارید و یا از خدمات یک شرکت کسب و کار در این زمینه استفاده نمایید. خواهید دید که طرح توجیهی نه فقط برای شروع کسب و کارتان ضروری است بلکه حتی در مراحل بعدی برای شما لذت بخش نیز خواهد بود.

خدمات قابل ارایه  کاردوک جهت تهیه طرح توجیهی در بیرجند

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی انسانی نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیات عمومی طرح تولید
  • مشاوره فرمولاسیون مواد اولیه
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی تولید
  • مشاوره صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: طرح توجیهی در بیرجند

فروش کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی | بنگاه تولید سنگ مرمریت با ماشین‌آلات اروپایی

 فروش کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی با تمامی امکانات و تجهیزات آماده واگذاری است. واحد در حال حاضر فعال بوده و دارای مشخصات زیر می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و سایر شرایط با شماره های زیر می توانید تماس بگیرید. با مراجعه به صفحه فرصت سرمایه گذاری می توانید از سایر واحدها اطلاع کسب کنید.

شماره تماس : 09351520300 _ 02166418908

 منبع: فروش کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی

عکس های کارخانه 

نمای داخلی کارخانه

کارخانه-سنگ-بری

 

محوطه کارخانه

کارخانه-سنگ-بری

 

فروش کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی | مشخصات عمومی بنگاه

مجوز: دارای پروانه بهره برداری معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت 

مکان استقرار: شهرک صنعتی

مساحت زمین: 24000 مترمربع    

زیر بنا: صنعتی و اداری کامل 4300 مترمربع   

امتیاز برق: KW  1400

تاسیسات عمومی: تاسیسات کامل مکانیکی و برق رسانی (تابلوها و روشنایی) به انضمام تاسیسات کامل فیلتر پرس و جرثقیل 40 تنی، دو دستگاه کمپرسور و لیفتراک و ریل‌های انتقال سنگ کوپو و تاسیسات حرارت مرکزی کامل 

محصولات: تولید سنگ‌های ماربلی (مرمریت) به صورت تایل (کاشی)، اسلب (صفحه‌ای) و سنگ‌های آنتیک و دکوراتیو با ظرفیت سالیانه  300000 متر مربع

فروش کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی | ماشین آلات موجود صنعتی تماماً اروپایی

خط تولید خارجی اسلب

 قله بر اره‌ای 80 تیغه (Gang Saw): دو دستگاه با فنداسیون دستگاه سوم  

میزهای ابتدای خط تولید، واگن و ریل‌های انتقال سنگ بریده شده هر کدام سه دستگاه

دستگاه پبش ساب 8 کله و دستگاه ساب 12 کله و دستگاه رزین کاری و پخت رزین سه دستگاه  

میز رولر انتقال سنگ و میز تخلیه نهایی چهار عدد

خط تولید سنگ تایل خارجی 

دستگاه فرز دروازه‌ای، دستگاه قله بر دیسکی چهار دستگاه

دستگاه کالیبره  6 کله، نصف کن و ساب 12 کله و طولی بر و میز تنظیف 5 دستگاه

خط کامل تولید سنگ آنتیک 

 دستگاه خشک کن نهایی سنگ صادراتی 

موجودی: بیش از  دومیلیارد تومان سنگ موجود و بریده شده با کیفیت

مزیت های سرمایه گذاری

  • امکان استفاده از بخشودگی های مالیاتی و مزیت استقرار در شهرک های صنعتی
  • مزیت تولید محصول با کیفیت قابل رقابت صادراتی
  • قابلیت خرید بنگاه باقیمت مناسب
  • قابلیت تامین مواد اولیه با کیفیت  و امکان استفاده از ضایعات در خط تولید سنگ آنتیک
  • جهب کسب اطلاعات دقیق شرایط  فروش بنگاه و هماهنگی بازدید
  • با مشاورین کسب وکار کاردوک هماهنگ فرمایید.

معرفی سایر خدمات کاردوک

شروع هر کاری نیاز به تجربه و دانش لازم را دارد. امروزه در کشورهای پیشرفته سرمایه گذاران از متخصصین جهت طراحی پلتفرم، برآورد هزینه ها، ارزیابی تجهیزات و خرید آن ها، آموزش نیروی کار، بازاریابی نوین، عارضه یابی سیستم و… استفاده می‌کند. کاردوک نیز با ایجاد راه ارتباطی میان سرمایه گذاران و متخصصین به شما در زمینه های نام برده خدمات ارائه می‌دهد.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.


منبع: فروش کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی